Burn 29.12.2003 02:26:42 | |
---|
Todella mauttomat. Yhdellä mun luokkalaisella on sellaset varvassukat missä on kaikki mahdolliset RÄIKEÄT värit mitä ihminen voi keksiä. Jesusauta kun ihmettelen että miksen ole vielä saanut mitää epilepsiaa kun niitä olen joutunut katselemaan... ........tEcchl.....tchehcc Dilifcu....Technilac Ddifculiti.....Technical Difficulties... |
ltg 29.12.2003 08:53:55 | |
---|
Mulla on oranssinkirjavat varvassukat. Tykkään kovasti. Ok, kuiske kuuluu, kuuluuko, no kuuluu kuuluu keksiukko. |
rockprinsessa 29.12.2003 12:45:13 | |
---|
en tykkää. Inhottavat. " I see through the darkness
My way back home
The journey seems endless
But I'll carry on
" |
Jenka 30.12.2003 20:03:16 | |
---|
Mulla on nyt toista kertaa elämäni aikana jaloissa varvassukat. Nää on ihan hauskat. Nyt mulla on kolmet kun lahjaksi sain pari lisää.. jeejee :)! It takes a fool to remain sane. ;) |
Dutteri 30.12.2003 20:54:50 | |
---|
Mäki oon pitkään toivonu varvassukkia ja vihdoin sain sellaset.. Tai aika montaki paria sellasia. Mulla on sellaset tummansiniset joissa on hymyileviä pilviä, musta-valko raidalliset ja sellaset missä on vaikka mitä värejä.. On kyllä aivan mahtavat. Tuntuu ihan hauskalta ja on ihan kivan näkösekki.. Mikä soittaen tulee se laulaen lähtee.. |
noir 30.12.2003 21:00:50 | |
---|
Jostain perverssistä syystä tunnen kuvotusta varvassukkia kohtaan. Kummalliset penteleet, luonnottomat ovat kovasti ja irstaat... ..mutta miksi ihmeessä en sitten tykkää? Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
Via 30.12.2003 21:57:29 | |
---|
Kummalliset penteleet, luonnottomat ovat kovasti ja irstaat... ehkä juuri sen irstauden takia ne ovatkin niin hienot. Maailman rumimmat ja silti niin hienot. Tunnen oloni kunnon kinkyksi kun sellaiset laitan jalkaani :) on niiden käyttö mulle ehkä aika masokistista tavallaan. Erittäin perverssillä tavalla. Jonkinlainen jalkafetissikö taustalla? Tiedä sitä sitten... Rivon näköiset. Khiih, missäköhän ne mun sellaiset ovat, pitääkin mennä taas tunkemaan jalkaan ja ällöstellä omia jalkojaan... "Ainoastaan tahtonsa heikkouden vuoksi ihmisen on alistuttava kuolemaan." (Joseph Glanvill) |
Angie 30.12.2003 22:40:34 (muokattu 30.12.2003 22:40:50) | |
---|
Joku sanoi, että varvassukat olis enemmänkin naisten, kuin miesten juttu. Saanen täsmentää, että ennemminkin alle kouluikäisten, tyylitajuttomien naaras-ihmisten juttu. Varvassukat on äärimmäisen härskin näköiset, myydään useimmiten rumissa väreissä, varmasti vaikeat pukea päälle ja ne ei ole edes lämpimät, vaan kylmemmät, kuin tavalliset sukat, sen vuoksi, että ovat niin ihonmyötäiset. edit: Mutta voi Luoja, mä voisin vetää sen ihmisen hirteen, joka joskus vetää tuon iljettävän vaatekappaleen pois markkinoilta! On niin vapauttavaa, kun saa mielensä pimeimissä syövereissä nauraa räkäistä, vahingoniloista naurua niille raukoille, jotka aamulla työntävät joka varpaan sille tarkoitettuun koloseen ja lähtevät sitten kouluun/töihin luullen näyttävänsä hyvältä, kun kerran kaupan kassa niin sanoi ("Näitä onkin viime aikoina mennyt paljon, uusi trendi ja ei ihme, kyllä onkin tyylikkäät, herra/rouva on hyvä, 17,90."). Kehtaavat vielä heilutella varpaitaan niin avoimesti muiden nähden ja kiittää kehuista, joita heille jakelevat muut kaupan tädin harhaanjohtamat. Yököttävää ja hulvattoman hauskaa. (Vaikka toisaalta, jokainen meistäkin, jotka pitävät hauskaa varvassukkien käyttäjien kustannuksella on kokeillut, tai ainakin palaa halusta kokeilla noita iljettäviä sukkia. Myöntäkää pois vaan. Tekee kumminkin mieli!!!) You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard. |
Noidanmetsästäjä 02.01.2004 21:58:12 | |
---|
Mitä? Nehän ihan älyttömän coolit ja todella miehekkäät. Aamen ja Halleluujaa!!! Sain eräältä ystävältäni sellaiset musta-valko raitaset joululahjaksi ja ovat olleet ahkerassa käytössä! May the all mighty Varvassukat bless my day! |
Kyllähä miekii tommoset sain jouluna, mut miun mielestä ne käy ahistamaa varpaita ku ne on niin tiukasti joka varvas eri kolossa. Eikä ne oo kyllä kovin lämpimätkää. "Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne |
ANNII 09.01.2004 13:35:16 | |
---|
joo mäkin oon joskus saanu lahjaks semmoset musta valko raidalliset varvassukat mut ne on kauheen vaikeet jalassa!!! sing with the tempest & rock like a hurricane |
Jonte 16.01.2004 23:31:29 | |
---|
Mitäs mieltä porukka on yleensä varvassukista? Onhan ne hyvät jos on nopeita sävelkulkuja. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
Shemhamforash 18.01.2004 14:47:44 | |
---|
Mukavathan nämä ovat. Nytkin yhdet parit jaloissa. Ei muuten hikoa jalat niin kovasti kengissä kun on varvassukat jalassa (Niksi-Pirkka -ainesta!) Äidilläni on monikirjavat. Silmiin sattuu. Oikeasti. Auts. Tulessa haluan katsoa maailman palavan. |
Mia 18.01.2004 19:05:53 | |
---|
Jossain markkinoilla muutamia vuosia sitten törmäsin äijään, joka kertoi keksineensä nämä varvassukat. Kyseisiä sukkia ei siis saanut vielä mistään marketeista, enkä ollut niitä itsekään vielä missään nähnyt. Kovasti kehui ja esitteli. Katsoin kuitenkin parhaaksi paeta takavasemmalle varsin vikkelään. Pidin jo silloin sitä äijää vähän pelottavana. Nyt nämä varvassukkailijat vaan kasvattavat sen imperiumia.... In the world where you can be anything-be yourself. |
Zarmo 20.01.2004 14:27:26 | |
---|
eikö ne oo aika hintahtavat? "Ikinä ei voi olla liian gay", sanoi Teemu Brunilakin. Ei minulla kyllä ole varvassukkia, mutta huolisin kyllä. Don´t you know there ain´t no Devil
That´s just God when he´s drunk
- Tom Waits |
xulu 20.01.2004 20:20:13 | |
---|
Varvassukat on saatanasta If a man wishes to rid himself of a feeling of unbearable oppression, he may have to take to Hashish. ~Friedrich Nietzsche |
pumpkin 21.01.2004 11:39:54 | |
---|
Minä haikailin jo varmaan 8 vuotta sitten varvassukista vaikka niitä ei sillon tainnut olla olemassakaan. Pidin nimittäin aina ja koko ajan varvassandaaleja ja palelin. Hieno keksintö, olispa vaan sillon tajunnu tehdä asialle jotain! |
Volle 21.01.2004 21:24:06 | |
---|
Varvassukat on saatanasta Niin on rock n rollikin. Siksi molemmat on niin hianoja. Näyttää taas siltä, ettei hyvältä näytä. |
CaRRion__ 05.02.2004 09:22:39 | |
---|
varvassukat on ihunat :DD En itse omista, mutta tahtoisin sellaisseet.. "Be somebody. Kill somebody. Have some fun. Kill another one" |
Sävis 05.02.2004 11:15:00 | |
---|
Mulla on niin mahtavat raidalliset varvassukat, joissa jokainen varvas on erivärinen. Ostin Irlannista halvalla. Mitäs jos tohon laittaisi been? |