Aihe: Hyvä syy päivittää cubase 4..
1
musiikkimies
02.05.2007 08:20:39
Olis kiva tietää käyttäjäkokemuksia cubase 4:sta..kiitos:)
hape
02.05.2007 08:58:49

Olis kiva tietää käyttäjäkokemuksia cubase 4:sta..kiitos:)

Tästä on ollu threadi aikasemminkin. Eti se :) Itse sanon pikasesti että ainakin mahdollisuus järjestää insterttiefektit drag'n'droppaamalla on ominaisuus jota oon oottanu versiosta VST 5 asti. No, parempi myöhään ku ei ollenkaan...
Remember: Don't eat the deadly yellow snow!
Torniojaws
02.05.2007 09:12:30

Tästä on ollu threadi aikasemminkin. Eti se :) Itse sanon pikasesti että ainakin mahdollisuus järjestää insterttiefektit drag'n'droppaamalla on ominaisuus jota oon oottanu versiosta VST 5 asti. No, parempi myöhään ku ei ollenkaan...

Ja hintana oli poistettu DX-plugarituki :)
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
axelsson
02.05.2007 19:44:58
Ja taas typerin uusi "ominaisuus" on kylkiäisenä tulevien plugarien käyttöliittymän täydellinen ryssiminen. Ennenhän esim. kompuran potikkaa ruuvattiin hiiren rullalla kätevästi siten, että silkka rullan pyöritys toimi karkeana säätönä ja shift -pohjassa tehtiin tihäempiportainen hienosäätö. Nyt potikat ovat kokoajan tuossa "hienosäätö"- tilassa eli parin desibelin ruuvaus potikkaa vaatii miljoona ja kolme kierrosta hiiren rullan pyörittelyä.
Dig-taattori
03.05.2007 23:22:40
Ja hintana oli poistettu DX-plugarituki :)

Olikos se niin, että Wavesin tuotteista ei ole VST versioita?
Torniojaws
04.05.2007 09:53:52

On niitäkin, muttei läheskään kaikista (lue: niistä oikeasti käytetyistä). Lisäksi on paljon muitakin suosittuja DX-plugareita, esim. Hyperprism-paketti ja paaaaaljon hyviä yksityisten tekemiä.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
passe
04.05.2007 10:08:46

Tästä tuli muuten mieleen, että aika raju veto yhdeltä major-softan valmistajalta tehdä päätös, että "ei me enää viitsitä tukea noita wavesin juttuja..". Mitähän lie waves-pomo sanonut cubase-pomolle pikkujouluissa...

Protools kun on muutaman viime vuoden aikana nostanut ja nuorentanut ryhtiään ilmeisen onnistuneesti, niin on kyllä Steinbergin pojilta melkoista uhkapeliä tuollainen.
Sometimes more is more
koponen
05.05.2007 22:06:02 (muokattu 05.05.2007 22:06:35)
Tässähän siis tapahtuu leiriytymistä. Waves ja Digidesign toiseen ja Steinberg ja Yamaha toiseen.
http://nationalpriorities.org/index.php?option=com_wrapper&Itemid=182
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)