Aihe: marzin studiosessiot. käykääpä katsomassa.
1 2 3
Epämuusikko
06.05.2007 21:27:25
HOHO! Ilmeisesti M.nettiläiset on sitten vasta vaipoissaan? ;)

Antero

Nytkö vasta sen huomasit??????

Sarjassamme "suuria miehityksiä": tsekatkaa Björkenheimerin "Apocalypso".
"Kyllä mä uskon että osaat soittaa, ilman että pitää joku näyte kuunnella." -KMT RR4E:lle. Bustard #1
Kampela77
06.05.2007 22:31:30
Toi kuulosti juuri siltä kun yläastelaisille jotka ei ole koskaan soittanut mitään lyötäisiin soittimet käteen ja sanottais että "soittakaa ihan mitä vaan." Tekotaiteellista huttua sanon minä.

Voit hakea takkisi.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Super-Jari
07.05.2007 05:51:07
Voit hakea takkisi.

Oliko tuo sun mielestä sitten hyvä biisi?
Kampela77
07.05.2007 07:45:26

Kai tuon kerran irvistelemättä kuunteli. Ei se kuitenkaan kuulostanut soittoaan aloittelevien yläastelaisten rävellykseltä.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Karipiirto
07.05.2007 09:49:09

Kai tuon kerran irvistelemättä kuunteli. Ei se kuitenkaan kuulostanut soittoaan aloittelevien yläastelaisten rävellykseltä.

Ei niin koska siinä ei ollut Onen täppinkisooloa huonosti pilitettynä. :D

Kyllähän ne kaverit soittaa osaa mutta en silti käsitä miksi soittaa siten että kaamee porukka huipputasokkaita soittajia soittaa päällekkäin kaikki omiaan ja kokonaisuus kuulostaa lähinnä mölyltä. Onko tämä nyt sitä jazzin vapaata improvisaatiota? Ei aukee. :S
"There's no roll! They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards
Lennu
07.05.2007 10:15:15

Ei niin koska siinä ei ollut Onen täppinkisooloa huonosti pilitettynä. :D

Kyllähän ne kaverit soittaa osaa mutta en silti käsitä miksi soittaa siten että kaamee porukka huipputasokkaita soittajia soittaa päällekkäin kaikki omiaan ja kokonaisuus kuulostaa lähinnä mölyltä. Onko tämä nyt sitä jazzin vapaata improvisaatiota? Ei aukee. :S

Noo, eihän ne nyt kaikki omiaan soita. Sehän tuon Outroituksen idea lienee onkin, että sanotaan se viimonen lause levyllä. Mun mielestä ihan oiva lopetus levylle. Sen sijaan Outo Tyttö on aika, öö, ei mulle uppoava.
"Siinä vaiheessa menee bändillä huonosti, kun treenit tulee juomisen tielle..."
Epämuusikko
07.05.2007 10:55:35

Oon kuullu miehen kynästä parempiakin. Mutta tuossa varmaan on juttuna lähinnä "hallittu kaaos", kun laitetaan monta soittajaa samaan huoneeseen ja että "tähän tyyliin, NYT".
"Kyllä mä uskon että osaat soittaa, ilman että pitää joku näyte kuunnella." -KMT RR4E:lle. Bustard #1
Tietysti Pauligin
07.05.2007 13:21:04 (muokattu 07.05.2007 13:22:24)
Siinä ennen yhdeksää minuuttia starttaava osa lähes miellytti korvaa. Alku vähän tökki.

AHha, no nyt alkoi hevimeininki.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
iso-G
07.05.2007 15:01:02
Minä ainakin latasin tuon tänne omalle koneelle..

ööö.. Mistä tuon saa ladattua, kun ei oikein kaista riitä noihin streaming-hommiin.
Walrus
07.05.2007 15:29:05
Ihan mielenkiintoinen pätkä mutta toi biisi oli omaan makuuni hieman liian Sibeliusakateemista. Kovia soittajia kyllä studio täynnä.
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
Super-Jari
07.05.2007 15:55:00
Oon kuullu miehen kynästä parempiakin. Mutta tuossa varmaan on juttuna lähinnä "hallittu kaaos", kun laitetaan monta soittajaa samaan huoneeseen ja että "tähän tyyliin, NYT".

Eli kuten mikä tahansa päätön tilutus tai vastaava ruplatus. Tehdään koska voidaan tehdä.
LamaAjanElvis
07.05.2007 16:16:04
Ihan hyvää häröilyä.
Hikinen_Teltta_Blues Sormet lähtee soundista.
Antero--
07.05.2007 18:18:42
Eli kuten mikä tahansa päätön tilutus tai vastaava ruplatus. Tehdään koska voidaan tehdä.

Mutta jotkut harvat osaavat. Ei nyt ehkä mitään Coltrane tai Coleman tasoa tuo, mutta hyvin vetivät.

Antero
"Einmal ist Keinmal"
blastoff
07.05.2007 18:36:01
Täytyy kyllä sanoa, että en minäkään tuota jaksanut kokonaan kuunnella. Marzi on silti kova jätkä, niinkuin on myös nuo muutkin.
Wahi
07.05.2007 18:53:16
Mikäs tuossa nyt oli niin ihmeellistä? Mielestäni ihan ok.
sandiego
11.05.2007 19:30:10
Hyvä biisi oli tuo minkä soittivat. Björkenheimin mukana olo yllätti ja ehdoton plussa! Ite biisistä tuli eniten ehkä mieleen King Crimson?
Strutsi
12.05.2007 11:02:52 (muokattu 12.05.2007 11:10:07)
http://www.youtube.com/watch?v=mSRugGe73lE

Lisää Marzia. Iiro Rantalan ja jonkun beatbox-rumpalin kera. Kohtalaisen hyvä klippi minusta. Rupesi hirveästi tekemään mieli kitaraa...

E:Offtopiccia ja ihan täysin omien töiden mainostamista:
http://www.deviantart.com/deviation/43621120/
Vaihdoin paremman kuvan.
"Dinsdale, He was a nice boy...... He nailed my head to a coffee table." -Monty Python
Super-Jari
12.05.2007 11:38:16
Mutta jotkut harvat osaavat. Ei nyt ehkä mitään Coltrane tai Coleman tasoa tuo, mutta hyvin vetivät.

Antero

Mun mielestä tuo ei ainakaan ole millään tavalla hyvä biisi. Niinkuin joku sanoikin, että kyllähän tuon kerran kuunteli läpi.

Jos tero noormakusta olisi tehnyt kaveriensa kanssa tuon saman niin kukaan ei noteeraisi mitenkään.
Kiksaus
12.05.2007 17:28:57

Samoista sessioista Rantalan kanssa:
http://www.youtube.com/watch?v=bsgt007mAqc
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)