Veri 05.05.2007 00:20:15 | |
---|
Muumit, Rölli, Pikku Kakkonen, Prätkähiiret ja Turtlesit! Ja sitten vielä Maailman Ympäri 80 Päivässä! Jumalauta, siinä oikea lastenohjelma! |
Karipiirto 05.05.2007 01:21:04 | |
---|
Ja sitten vielä Maailman Ympäri 80 Päivässä! Jumalauta, siinä oikea lastenohjelma! Ja kun sille tuli vielä jatkoa eli Matka Maailman Keskipisteeseen tjsp. :) "There's no roll!
They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards |
LamaAjanElvis 05.05.2007 02:22:52 | |
---|
Ja kun sille tuli vielä jatkoa eli Matka Maailman Keskipisteeseen tjsp. :) Olikos tämä se missä ne oli siellä kapteeni Nemon sukellusveneessä vankina, vai oliko tämäkin sitten erillinen tarina samaan ohjelmasarjaan. |
biibob 05.05.2007 04:16:16 | |
---|
Olikos tämä se missä ne oli siellä kapteeni Nemon sukellusveneessä vankina, vai oliko tämäkin sitten erillinen tarina samaan ohjelmasarjaan. Tais olla tää valtameriseikkailu vielä ihan oma osansa. Kolmas kaiken kaikkiaan. "You think I'm strange because I'm different, I think you're strange because you're all the same." |
RocknRoll 05.05.2007 21:39:37 | |
---|
Turtlesien videokassusarja oli ainakin kovaa kamaa aikoinaan. Eipä ole muuten Turtlesien jälkeen tullut pikkupojille mitään kunnon hittiä, siis sellaista _kunnon_ megahittiä. |
Von Härskiburg 06.05.2007 14:01:51 | |
---|
Youtubesta olen onnistunut bongaamaan joitakin jaksoja Alfred J. Kwakia, ja nyt vasta muistan, kuinka helvetin hyvä sarja se oli. Aika yllättävän synkkiä ja arkoja aiheita siinä käsiteltiin, ainakin lastenohjelmaksi. Tietääkö joku, onko sitä DVD:llä julkaistu? En nyt itse ainakaan onnistunut löytämään. |
Karipiirto 06.05.2007 15:30:45 | |
---|
Youtubesta olen onnistunut bongaamaan joitakin jaksoja Alfred J. Kwakia, ja nyt vasta muistan, kuinka helvetin hyvä sarja se oli. Aika yllättävän synkkiä ja arkoja aiheita siinä käsiteltiin, ainakin lastenohjelmaksi. Tietääkö joku, onko sitä DVD:llä julkaistu? En nyt itse ainakaan onnistunut löytämään. Ei tietoa mutta jos sellanen ilmestyy niin minä ainakin olen ostamassa. :) "There's no roll!
They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards |
Jebe- 06.05.2007 20:51:41 | |
---|
Youtubesta olen onnistunut bongaamaan joitakin jaksoja Alfred J. Kwakia, ja nyt vasta muistan, kuinka helvetin hyvä sarja se oli. Aika yllättävän synkkiä ja arkoja aiheita siinä käsiteltiin, ainakin lastenohjelmaksi. Tietääkö joku, onko sitä DVD:llä julkaistu? En nyt itse ainakaan onnistunut löytämään. Mitä ite olen lukenut, niin ei ole DVD:llä julkaistu vielä kyseistä sarjaa. Itse ostaisin heti, jos vain tuollainen paketti julkastaisiin. Und hallo everyone I'm amazing check me out! |
author 06.05.2007 21:08:35 (muokattu 06.05.2007 21:08:53) | |
---|
Kaikkien aikojen rakkain lastenohjelmani oli ehdottomasti Alfred J. Kwack. Toivon hartaasti että tuosta joskus julkaistaisiin dvd. Muumit luonnollisesti yhtä tärkeä ja rakas piirretty. |
THE RIPPER 06.05.2007 21:32:36 | |
---|
Hungry For Heaven |
Turtlesien videokassusarja oli ainakin kovaa kamaa aikoinaan. Eipä ole muuten Turtlesien jälkeen tullut pikkupojille mitään kunnon hittiä, siis sellaista _kunnon_ megahittiä. prätkähiiret marssista. siis se alkuperänen edit http://www.youtube.com/watch?v=8J3nQXQotpE taitaa muute kolmosell alkaneet näyttää niit vanhoja taas. liekö uudestaan dubattu? Hungry For Heaven |
RocknRoll 06.05.2007 22:23:49 | |
---|
Ei Prätkähiiret ole olleet lähelläkään sitä suosiota, en tiedä onko Prätkähiiristä uudempia versioita sitten 90-luvun tullut mutta kyllä Turtlesit olivat kovempi ilmiö. Kuitenkin 3 Hollywoodleffaa + tuhottomasti muuta krääsää tuli kilppareiden mukana. |
Karipiirto 07.05.2007 12:03:26 | |
---|
prätkähiiret marssista. siis se alkuperänen edit http://www.youtube.com/watch?v=8J3nQXQotpE taitaa muute kolmosell alkaneet näyttää niit vanhoja taas. liekö uudestaan dubattu? Mitä Moto sanoo kohassa 2.28-2.33? Ihan kuin olis puhe dildosta. :D "There's no roll!
Tietysti Pauligin 07.05.2007 12:08:50 (muokattu 07.05.2007 12:09:01) | |
---|
Mitä Moto sanoo kohassa 2.28-2.33? Ihan kuin olis puhe dildosta. :D Eihoohohoho..... "eiköhän se riitä että se jyrää tän leipiksen uuden dildon" Kai se ihan noin sanoo? "siitä kiitos herra vibrapetterille" Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Karipiirto 07.05.2007 12:12:07 | |
---|
Eihoohohoho..... "eiköhän se riitä että se jyrää tän leipiksen uuden dildon" Kai se ihan noin sanoo? "siitä kiitos herra vibrapetterille" Sitä vinski siis tarkoitti kun se sano "Mä tykkään ku se puhuu tuhmia" :D "There's no roll!