Aihe: Jamitallin satoa : Termostaatti/Crash/Star
1
Demostudio
03.01.2004 21:55:12
Bändin nimi: Jamitallin satoa
Kappaleen nimi: Termostaatti/Crash/Star

URL: http://www.netikka.net/kettunen/star.mp3 (Mp3)

Nuorempi tyttäreni Sofia alias Ninni soittaa myös bändissä. Covereita vetelevät. Ninni täyttää huomenna 16v. Kuvassa Ninni on katsojasta päin eka vasemmalta. Huilisti joka on bändissään basistina.

http://www.netikka.net/kettunen/termostaatti.jpeg

Tytöt ovat 15v neitokaisia joilla on vahva musiikillinen tausta kaikilla. Toki eri soittimilla kuin bändissä.

Syntymäpäivänsä kunniaksi toivoisin monen vaivautuvan arvioimaan tyttöjen soittoa. Jos ootta vähäkää ihmisiksi niin näytän synttäri-iltana Ninnille arviot.
Härski
03.01.2004 22:20:21 (muokattu 03.01.2004 22:20:38)
Tää on kyllä samaa tasoa, kun alkup. biisikin. En tiedä onko se positiivisti, kun Crashista on kyse, mutta eipä tarvinnu kuunnella Teemu "Pallitnenässä" Brunilan vittumaista laulantaa, joka on suuri plussa. Tää oli kaiken kaikkiaan hyvä, lisää vaan treeniä ja soittamista, vaikka mikäpä minä olen näin sanomaan... mutta, kuitenkin!

Ja kuvassa oli ihan nättejä tyttöjä. Meniköhän jo rikolliseksi? Hehe.
Juho L
03.01.2004 22:30:54 (muokattu 03.01.2004 23:12:09)
Hyh... 80-luvun DX7 "sähköpiano". Kylmiä väristyksiä tulee. Olihan tämä soitannollisesti ja laulannallisesti ihan jees, itseasiassa ikään nähden erittäin hyvää. Nuoren iän ansiosta on tällä bändillä aikaa treenata ja hioutua timantiksi. Jos sävellystaidot ovat tytöillä yhtä hyvin hallussa kuin soittotaito, niin tästä bändistä kuullaan vielä. Mukava kuulla, että tästä maasta löytyy tällaisia lahjakkuuksia. Ei ainakaan kotimainen musiikki kuihdu pois ja kuole. Laulu oli parempi kuin alkuperäisessä, sillä tässä laulu ei kuulostanut vastasyntyneen lapsen itkulta, kuten alkuperäisessä teoksessa. Äänimaailmasta pitänee sanoa, että ihmeen ahdas soundi tässä.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä
Timo JM
03.01.2004 22:34:56

Höh, ei me kyllä soitettu noin hyvin saman ikäisinä. Laulajalla on kiva soundi. Vähän epävarman kuuloinen, mutta ehkä juttu onkin just siinä. Stemmat toimii hienosti. Hyvä rumpali! Onko se tosiaankin yksi kuvassa olevista?

Crashin musa on hienoa, mutta kyllä se laulu on sellaista, että aina vaihtuu kanava kun radiosta soi.
"Pelasta päiväsi ja jymäytä pitkätukkaa."
Lego
03.01.2004 22:45:48
Tämä oli TODELLA paljon miellyttävämpi kuunnella kuin se alkuperäinen.
Laulu oli hyvää enkä kyllä soitossakaan virheitä kuullut.

Itse henk.koht. en tälläistä poppista kuuntele niin ei hirveästi iskenyt mutta itse esitys on hyvä.
Jabbe
03.01.2004 22:55:06
Soitto ja laulu kuulostaa yllättävän hyvältä. Paljon, paljon huonompaakin esitystä on kuullut vastaavan ikäisiltä tytöiltä. Sounditkin ihan jees, toimii ja kuuluu. Mut pliis, ei enää ikinä FM-pianoja... :)
My name is Baron, Jabbe Baron.
Jami
04.01.2004 03:59:27

Tää nyt osittain näyttää menevän Brunilan dissaamiseksi. Ei se ollu tarkoitus. Arvioikaa mieluummin tyttöjen soittoa.

Mun persoonani myös näyttää vaikuttavan tyttöjen soiton arviointiin. Onhan basisti oma tyttäreni. Ja soitto äänitetty Jamitallissa eli mun studiossa. Senkään arviointi ei ollut tarkoitus.

Toivoisin arvioita 15v tyttöjen soitantaan. Alle kakskymppiset voi verrata sitä omaan osaamiseensa ja yli kakskymppiset jo osaa arvioida musaa suhteuttaen sen soittajien ikään.

Mä oon senverran paljon ollut itse aktiivinen antamaan palautetta tällä palstalla että toivon todella että sitä nyt annetaan myös toisinpäin. Ei mulle vaan näille Termostaatin tytöille.
Aharistaa. Tämä saatanan lakeus. Ei sen vertaa puuta jotta sais ittensä hirtettyä.
Nimismies
04.01.2004 11:39:18
Vähän nolottaa myöntää, mutta ihastuin melko lailla täysillä tähän. Laulajan ääni on todella ihana johtuen tietystä epävarmuudesta ja värinästäkin, ja sen lisäksi vielä pehmeä ja kaunis. Minä melkoisena epämuusikkona en huomannut yhtään soittovirhettäkään.

Jotenkin tästä paistaa puhdas tekemisen riemu, joka sai minut erittäin hyvälle tuulelle ja kuuntelemaan kappaleen useaan kertaan uudelleen ja uudelleen. Tsemppiä tytöille. Jos ovat nyt 15-vuotiaita ja soittavat tähän tyyliin, niin oikealla uralla ovat.
"Karkasin Nimismiehen kyydistä sivutuuliherkkyyden sillalla vallitessa." - Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme
KJM
04.01.2004 17:42:50
Juu tää on kyllä hyvä! Kuunnellu jo monta kertaa... lisää tätä! :)
paskanvitut!
Timo JM
06.01.2004 23:14:11

Sanoppas nyt rehellisesti Jami, että oletko se sittenkin sinä noiden kannujen takana?
Jami
07.01.2004 02:27:03

Kyllä se ihan rehellisesti sanottuna on Suvi joka on rummuissa. Kuvassa on ensin Ninni joka soittaa basson ja laulaa sen alastemman, sitten Laura joka soittaa koskettimet ja laulaa soolon, sitten Suvi joka soittaa rummut ja laulaa ylästemman ja Annaleenu joka on kitaristi. Katsojasta vasemmalta lähtien lueteltuna.

Tytöillä on vahva musiikillinen tausta. Ninni tekee tolppaa musiikkiopistossa huilulla, Laura klarinetilla ja Suvi trumpetilla. Ovat jo monta vuotta olleet puhallinorkesterin kantavia voimia. Leenu vissiin on suorittamas 2/3 klassisella kitaralla.

Tuo näyte on kyllä tehty raita kerralla klikin kans mutta nämä nuoretnaiset soittaa noin ihan livenäkin. Vähän yli kaksvuotta soittaneet bändissään. Suvilla on ollut omatkin rummut jo toista vuotta. Että onhan siinä kerinnyt jo treenata.

Beatleksen Help on myös tyttöjen ohjelmistossa. Neliäänisenä laulustemmat. Taidetaan se äänittää seuraavaksi.

Lauran laulusta senverran että tyttö on tullut ikään jossa vaivaa äänenmurros. Siitä huojunta ja lievä epävarmuus. Ei oikein ääni tottele. Jennihän ei pystynyt tuos iäs laulamaan ollenkaan. Että kyllä se tytöilläkin on tuo aika kun ääni vähän muuttaa muotoaan.
Aharistaa. Tämä saatanan lakeus. Ei sen vertaa puuta jotta sais ittensä hirtettyä.
Timo JM
07.01.2004 10:36:53 (muokattu 07.01.2004 10:49:09)

Olen vaikutettu. Rumpali joka on noin nuori ja nainen, sekä soittaa ja laulaa noin hyvin. Kaiken lisäksi on vielä noin hyvän näköinen. Tulisikohan se meidän bändiin? ;-) Uh, mä taidan olla vähän rakastunut. Ai niin, mut mähän voisin ikäni puolesta olla vaikka sen isä. Piru kun noi vuodet kiitää...

Rumpuraidalla ei ole kuin yksi pieni kauneusvirhe siinä breikissä ekan kertsin jälkeen. (Senkin olisi melkein voinut paikata.)
larinparaske
07.01.2004 14:31:50

Miellyttävän ilmava ja köykäinen luenta. Ei minulla mitään uutta sanottavaa tästä ole, yhdyn edellisiin. Synasoundit oli ehkä hieman...noh, kyllähän niitä siellä seassa kuunteli.

Hieno biisikin kyllä, kunnia myös Brunilalle.

Ja varsinkin tuo keskellä oleva brunetti on kyllä kaunis tyttö...mnjaa, olikohan tuo sopimatonta, voisin ikäni puolesta olla vaikka hänen, jollen nyt ihan isänsä, niin isoveljensä ainakin..
I want to be the king and queen of cheese
musa
07.01.2004 15:11:27 (muokattu 07.01.2004 15:39:20)
Olipas mieluinen kuunneltava tämä. Muutamaan otteeseen luukutin kappaleen onnettomista tietokoneeni kaiuttimista.

Tässähän toimii soitto todella kivasti. Komppiryhmän työskentely on riittävän tarkkaa ja kiipparit ja kitara mallikkaasti messissä. Ja varsinkin, kun otetaan huomioon, että kyseessä on näinkin nuoria neitoja. Jos musiikki-innostus vain jatkuu, eivätkä "seukkaamiset" ja muut epäolennaiset asiat vie kaikkea treeniaikaa, niin tästähän on muodostumassa todella kova ryhmä ;-) Laulajassa on aivan selvästi potentiaalia. Hieman arka tatsi, mutta se on täysin ymmärrettävää tuossa iässä. Kivan pehmeä saundi. Alun ja lopun korkeammalta menevissä uuhuu-fraaseissa ääni aukeaa jotenkin paremmin ja saundi on siksi pikkuisen vahvempi.

Ei muuta kuin omia sävellyksiä kehiin. Luulisin, että noin lahjakkailta tyttösiltä niitäkin syntyy. Odotan innolla.
Jaz
08.01.2004 10:32:56

Mukavan kuuloistahan tämä oli, vähän tunkkainen soundi, mut tykkäsin biisistä.
janx
08.01.2004 20:53:15 (muokattu 08.01.2004 20:58:47)

Tytöthän soittaa kovin hyvin. :) Hyvä biisi, niin alkuperäisenä kuin myös näin hyvin soitetun coverin muodossa.
- janx -
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt