StJerky 03.05.2007 09:27:21 | |
---|
Sormiplektrat. Ja olen tehnyt sen virheen jopa kahdesti. 15 vuotta myöhemminkään en osaa niillä soittaa. |
zapateados 03.05.2007 09:29:28 | |
---|
Mä modasin tuosta paskasta wahista loistavan volumespedun...toimii ilman virtaa ja ei syö soundia paskaakaan...rokrokmurmur Ensin waakku, sitten volume pedaali... mutta silti toi muoviritsa on pyörinyt mulla kaapissa jo neljä vuotta. Turha, mutta toisaalta 5e ei ole paha neljästä laadukkaasta kumitassusta. "Now don't tell us to double that shit!" Macy Gray |
masterhat 03.05.2007 13:23:15 (muokattu 03.05.2007 13:25:57) | |
---|
Ibanezit on ehkä vähän värittömiä, sellaisia luonteettomia ja "muovisia" kitaroita, jotka sopivat parhaiten tilusuorittajille. Ja tämä on siis tilutuksesta pitävän mielipide:) mull on kolme ibanezia. Elektroakustinen, vanhempi RG ja Sitten SZ. Kovasti olen pitänyt, ja etenkin SZ:ssa innostuin hyvistä viboista joita sain heti kun kitaran ekaa kertaa skeban polvelle nappasin. Jotenkin tuli niin stonervibat ja laskuhumalablues mieleen, että pakkohan se oli ostaa. Nyt on puolakustinen kiikarissa, Ibanez sekin. Toki Gretschin ottaisin mielummin, mutta kun paikkkunnalta löytyy hyvä käytetty ibanez, niin voi olla että joutuu taipumaan. Se siis minun kokemukseni muovisista Iboista. Ja jottei täysin offtopiciksi menis, niin yksi turha ostos oli Ibanezin Classic Metal-särö. Soundtank sarjaa siis. Olin varmaan 10 vuotias, ja oli pakko kinuta faijalta säröpedaali ku bändin toisenkitaristikin oli juuri hommannut itselleen Soundtank sarjan Trashmetallin.. Meillä oli tiukka soundi, kun yritettiin junnuina matkia epätoivoisesti metallicaa I am the Horsemaster |
Kaihua 03.05.2007 13:58:42 | |
---|
Mulla on ollu neljä sähkistä viimisen vuojen aikana. Ensin oli Jacksonin rhoadsi.. Sen kaveriksi ostin telehimoissani Fenkun korealaisen tuplahumppari ''telen''. Sit vaihoin jaskan Tokain strato kopsuun.. Noh.. tässä joku aika sitte pistin ''telen'' ja tokain vaihtoon ja hommasin tokain japsi telen. Ois kai pitäny heti vain tajuta ostaa kunnon tele.... turhia kai ne siellä välissä olleet kitarat sit oli.. Tee niinku mä teen. Älä tee! |
FensonGibder 03.05.2007 14:03:37 | |
---|
Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan! |
FensonGibder 03.05.2007 14:33:22 | |
---|
Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan! |
Tomi_R 03.05.2007 17:04:59 | |
---|
Turhin ostos on melko varmasti ollut BBE:n Sonic Stomp pedaali. Ei sopinut omaan ihanne soundiin lainkaan ja se lisäsi myös hyvin paljon kohinaa vaikka käytin patteria... |
InYourFace90 03.05.2007 17:17:11 | |
---|
Peukaloplektra.com Up The Irons! |
KUNU 03.05.2007 17:30:12 | |
---|
Digitech DF7-säröpedaali. Oikein hävetti minkälaisia säröjä siitä lähti irti. Microcuben oma särö hakkasi 100-0. Kerran käytin ja heti myin. |
-jaani- 04.05.2007 00:04:39 | |
---|
behringerin viritin. TU-jotain... vaikutti ensin oikein hyvältä, mutta sitten se jo totaalisesti pimenikin. ja oli se kyllä helvetin hidas muutenkin. ensimmäistä valonpilkahdusta piti odottaa tuskallisen kauan. |
fox 04.05.2007 02:08:41 | |
---|
Ibanezit on ehkä vähän värittömiä, sellaisia luonteettomia ja "muovisia" kitaroita, jotka sopivat parhaiten tilusuorittajille. Ja tämä on siis tilutuksesta pitävän mielipide:) Katopa Krice mun omakuvasta "muovista" ja luonteetonta Ibaa.. 8) Ja Bonelle myös tiedoksi, toi painaa vähä enemmän kuin LP.. |
Nöyrä 04.05.2007 02:14:40 | |
---|
Vibrakampi. Ainoa trem-tallainen kitarakin lähti maailmalle. Kampi jäi. Yhtä paljon nyt käytössä kuin sen kitaran omistaessanikin. |
Lapsi_ajassa 04.05.2007 10:24:25 (muokattu 04.05.2007 10:25:08) | |
---|
Ite hankin Bossin DS-1:sen. Ei oo paljo tullut käytettyä (voi kyllä johtua paskasta himavahvistimesta jonka kanssa se kuulostaa etäisesti muumion piereskelyltä) kun hankin GT-8:n (jota en vieläkään ihan hallitse). Voisi tuota DS-1:stä näin vuoden käyttämättömyyden jälkeen kokeilla. Hankin myös jonkun kasarimultiefektin 70 €, ja en oo kertaakaan käyttäny. EDIT: Minähän en kiroile, vaikka kuinka huonon vehkeen ostan Sinutkin on Kutsuttu |
McNulty 04.05.2007 11:11:37 | |
---|
Katopa Krice mun omakuvasta "muovista" ja luonteetonta Ibaa.. 8) Ja Bonelle myös tiedoksi, toi painaa vähä enemmän kuin LP.. Juu, no Artistit on ihan ok, mutta niitäpä ei enää saa (paitsi sitä halpaa korealaista AR300 tms.) Lähinnä toki tarkoitin, ettei uusista Ibanezin tekeleistä enää löydy sellaista, jonka tähän taloon ottaisin. Ei vain nappaa... this is how i disappear |
musaniko 04.05.2007 15:49:10 | |
---|
Behringer v-ampire. Olisi voinu ostaa ekaks vahvistimeks jonku paremaan. |
Simo78 04.05.2007 20:57:27 | |
---|
Cortin muka les paul(en muista mallia, maksoi jotain 2000mk). Ei paskempaa kitaraa ole maa päällään kantanut. Piti vireen noin 2 sekuntia=) Ja muutenkin aika surkuhupaisa vehje, en tiedä mitä liikkui päässä kun ton ostin... Kitaraa sitten hakattiin mm. puuhun paskan keikan jälkeen(oli varakitarana mukana) |
Santtu_123 04.05.2007 21:31:57 (muokattu 04.05.2007 21:32:06) | |
---|
Marshall Jackhammer pedaali, ehti vanhentua kokonaiset 2 viikkoa ja jatkoi sitten matkaansa, toivon mukaan Manalaan. |
Karipiirto 04.05.2007 21:41:17 | |
---|
Joskus vuoden soittaneena ostin Bossin Tremolo-bedaalin. Syy? Halusin tietää mitä se tekee ja oli ylimääräistä rahaa. Jos pääsisin ajassa taaksepäin siihen tilanteeseen niin antaisin itselleni ympäri korvia. Opetus, älkää ostako mitään mistä ettte ole 100% varmoja että tarvitsette. Ei edes plektroja. :) "There's no roll!
They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards |
oksentaja 06.05.2007 14:56:05 | |
---|
Turhin ostokseni oli Aphexin guitar xciter. Kaupassa kuulosti helvetin hyvältä kun pikkucomboon pikkuvolumella soittelin. Ostin siis oikopäätä. Harkkiksella ei juurikaan toiminut. Äänityksiäkin teen sen verran harvoin että ei sitä kannattanut sittenkään pitää. Sinne meni 170 euroa. Onneksi sain myytyä. Tarinan opetus on että ei kannata mennä musiikkiliikkeeseen testailemaan jos on ylimäärästä rahaa mukana. Rahattomana tulee ajateltua asioita tarkemmin. |
Tarinan opetus on että ei kannata mennä musiikkiliikkeeseen testailemaan jos on ylimäärästä rahaa mukana. Rahattomana tulee ajateltua asioita tarkemmin. Tuo on muuten niin totta. nimim. turhia pleksejä ja muuta tilpehööriä kitaroihin ostanut Fac ut vivas. Ja silleen. |