Aihe: Goo Goo Dolls
1
gösplstorm
05.05.2007 17:08:48
Oho, huomasin just että Goo Goo Dollsille ei ole tehty yhtäkään omaa ketjua(!). Innostuin tästä vappupäivänä ku kuuntelin taas yhtä törkeen hyvää katusoittajaa helsingin keskustassa ja kysäisin että mikäs biisi oli minkä se soitti ja kerto bändin, ja iski kyllä niin lujaa noi "a thousand words" ja "iris" että mietin miten näin hyvä bändi on voinu mennä multa ihan täysin ohi. Levyjäkin tehny useampia 2000-luvulla. Mitäs mieltä täällä ollaan bändistä? Mitä levyjä kannattais ekana ostaa? Vähän harkitsen tota Gutterfloweria, onks se kokonaisuudessaan hyvä?
Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö.
gorgonoidi
05.05.2007 17:41:11

Joskus ala-aste vuosilta tämän bändin muistan hyvinkin. Biisit olivat todella hyviä. Sitten kuudennen luokan en ole tainnut tätä kuunnella.
Kaverilla oli ehkä joku levykin, mutta taisi myydä pois ta jtn. Nyt kyllä kiinnostaisi kovasti. Hyvä bändi, sen muistan hyvin.
Aakoo
05.05.2007 20:26:25
Goo Goo Dolls on bändi, jota mun ei pitäisi pitää pätkääkään. Superstar carwash on aika älyttömän hyvä levy. Sitä kuunnellessa tulee kesä. Levy on täynä helvetin hyviä pop ralleja. Jotain vanhempaa tuotantoa mulla on joskus ollut c-kassulla ja tykkäsin tästä ehkä jopa sc:tä enempi. Nämä vaan on jääneet sinne kassulle, eikä tästä syystä ole kovasti tullut kuunneltua.

Joo.. ja sitten Iris on varmaan yksi hienoimpia rock balladeja ikinä. Ikävä kyllä megryan ja nikolashäkki pilaavat tän biisin yhteisellä elokuvallaan..
gorgonoidi
05.05.2007 20:28:37

http://profile.myspace.com/index.cf … r.viewprofile&friendID=30603220
Tuosta uudesta matkusta en ole kovin innostunut, mutta levyt Gutterflower ja Superstar Car Wash olen kuullut. Molemmat mainioita.
Ja Iris on kyllä mahtava.
Isodee
05.05.2007 20:46:55
Suosittelen aloittamaan tutustumisen bändiin "Dizzy up the girl"-levystä. Se taisi olla bändin uran huippu ainakin kaupallisessa mielessä. Ja biisit ovat kautta linjan levyllä pirun hyviä. Levyllä oli useampikin hitti jotka soivat aikanaan radiossa. Sitä edeltävältä "A boy named Goo"-levyltäkin löytyy pirun hyviä biisejä.

Gutterflower oli ainakin mun korvaan todella iso pettymys, todella pliisu ja tasapaksu.
Hyvän läpileikkauksen muuten saat kokoelmalevyltä "Ego, art, opinion & commerce" tai jotain sinnepäin. Siitä käy hyvin ilmi bändin kehitys pikku punk-bändistä mainstream-rockbändiksi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)