Aihe: Ynkkä Suomeen!
1 2 3
-Cale
04.05.2007 21:48:02
hehe.. =) oliko kukaan tuolla? Lenskö lavalle donitseja?

Tampereella nääs oltiin kavereitten kanssa, ihan hyvä keikka, mutta odotin jotain elämää suurempaa jota ei kuitenkaan tapahtunut. Keikan jälkeen oli lähinnä fiilikset; "tässäkö tää nyt olikin". En uskaltaisi myöntää mutta melkein pidin Brother Firetriben lämppärisetistä enemmän.
sticky fingers
05.05.2007 12:05:23
Tampereella nääs oltiin kavereitten kanssa, ihan hyvä keikka, mutta odotin jotain elämää suurempaa jota ei kuitenkaan tapahtunut. Keikan jälkeen oli lähinnä fiilikset; "tässäkö tää nyt olikin". En uskaltaisi myöntää mutta melkein pidin Brother Firetriben lämppärisetistä enemmän.

Tampereella tosiaan lämppärit oli kyllä kovia. MoonMadness(oliko se se?) oli täysin uusi juttu mulle. Kova rumpali siinä porukassa. Paloheimokin yllätti, vaikka siitä olinkin jo aiemmin kuullutkin.

Ja itse pääesiintyjä?: Mullekkin jäi tuosta vähän sellainen "tässäkö tämä nyt oli?" fiilis, mutta niin on käynyt muillakin keikoilla, ja minulle se tarkoittaa sitä, että pidempäänkin olisin voinut kuunnella. Joka tapauksessa sellainen keikka, joka "piti" mennä katsomaan, ja jonka tiesin olevan merkittävä minulle. Pidin, ja luultavasti menen vielä uudestaan, jos mies paikalle aikoo joskus saapua.

-sf
"tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..."
sticky fingers
07.05.2007 17:54:47
Kiva pätkä tuubista toi ylempi...^

Hyvä biisi kyllä, mutta enemmän jotenkin koin siellä livanä. Mistäköhän syystä..;) Tää taitaa olla puolestavälistä settiä tai sen jälkeen, koska kitaristi on jo vähän vapautunut - Oli alkukeikasta melko jännittyneen oloinen. Ei mikään ihme/mikään miinus luonnollisestikaan.

Mutta tuo rumpali, vaikka varmasti yhtä päteviä muualtakin löytyy, edustaa kyllä melkoisen täydellistä hard rock rumpaliutta mulle! Kävin kyllä keikan jälkeen (pikkukännissä toki) itelleenkin asiasta mainitsemassa...

Tuli kyllä ihan mukavia muistikuvia tästäkin taas...

-sf
"tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)