JartZA 04.05.2007 02:43:25 | |
---|
Tervehdys kaikille muusikonretkuille! Bändimme musiikki on laajentunut siihen suuntaan, että tarve 5-kieliselle bassolle on kasvanut. Musiikkityylinä on pääosin hevi, mutta muuhunkin basson tulisi taipua. Vaatimukset bassolle ovat kuitenkin musiikkityyliin nähden hieman omituiset: - Ei teräväkulmaista hevisuunnikasta - Rockit, hevit ja popit tulisi irrota - Passiivielektroniikka - Mielellään yksikelaiset mikit, humbucerit eivät ole kuitenkaan poissuljetut - Kaula saisi olla enemmänkin kapea, kuin leveä - Hinta on suhteellinen käsite, mutta laitetaan nyt vaikka häilyvä 400-700e. Yli kiloeuron bassoa en helpolla hanki kuitenkaan :) Tollasta Yamahan 5-kielistä BB-bassoa ( http://www.thomann.de/fi/yamaha_bb415wr.htm) olen thomannilta mulkoillut, mutta epäilyttää hiukan tuo suhteellisen halpa hinta. Basso saisi olla lujaa tekoa, kun en tykkää roudata sitä korjaamolle. Onkos tuollaisia näkynyt missään pääkaupunkiseudulla roikkumassa? Mutta pistäkäähän ehdotuksia tulemaan. Kiitos! SG - "nicht only for the guys that likeAngus Young or Pete Townsend." -Thomann |
balzary 04.05.2007 08:49:56 | |
---|
|
Basismi 04.05.2007 09:52:33 | |
---|
Jazz bass 5 Spector Legend Läkland Skyline Traben ehkä? Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri. |
basisssiiisisti 04.05.2007 10:00:35 | |
---|
ibanez sr 505 :) taipuu kaikenlaiseen musiikkiin :P mutta siinä on tosin aktiivielektroniikka -Ibanez Sound Gear- |
Karlsson 04.05.2007 10:13:59 | |
---|
Lisää hifimpää! |
JartZA 04.05.2007 22:52:48 | |
---|
Kiitoksia ehdotuksista. Lisäyksenä vielä sellainen, että skaala saisi olla mielellään 34", kun on aika lyhyet tassut. SG - "nicht only for the guys that likeAngus Young or Pete Townsend." -Thomann |
JartZA 04.05.2007 23:50:50 | |
---|
SG - "nicht only for the guys that likeAngus Young or Pete Townsend." -Thomann |
|
Basismi 05.05.2007 11:11:07 | |
---|
Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri. |
Pallisti 06.05.2007 13:47:23 | |
---|
|
joukov 06.05.2007 13:57:46 | |
---|
Erittäin komea beissi ja halvan oloinen, onko tässä joku jekku? http://www.musiciansfriend.com/prod … z-Bass-24-V-5String-Bass?sku=511893 Ei mitään jekkua, pitää vain asua jenkeissä. We are currently able to ship the following brands Internationally if you call 800-391-8762. We cannot ship Internationally via our website. * Axman * Black Label * Digital Reference * DR Pro * Giardinelli * Livewire * Mitchell * Musician's Gear * Musician's Friend * Proline * Pulse * Roadrunner * Rogue * Silver Creek * Simmons * Sound Percussion * Sterling Audio * Williams We are also able to ship the Limited Edition Epiphone Music Rising guitar Internationally. We are currently working on expanding this list and hope to offer more product to our international customers in the near future. We apologize for any inconvenience this may cause. SWR: An army of rats ate your gear.
Stanley Clarke: Yeah. Its amazing. |
JartZA 07.05.2007 01:30:19 | |
---|
Ei mitään jekkua, pitää vain asua jenkeissä. We are currently able to ship the following brands Internationally if you call 800-391-8762. We cannot ship Internationally via our website. * Axman * Black Label * Digital Reference * DR Pro * Giardinelli * Livewire * Mitchell * Musician's Gear * Musician's Friend * Proline * Pulse * Roadrunner * Rogue * Silver Creek * Simmons * Sound Percussion * Sterling Audio * Williams We are also able to ship the Limited Edition Epiphone Music Rising guitar Internationally. We are currently working on expanding this list and hope to offer more product to our international customers in the near future. We apologize for any inconvenience this may cause. Vähän kovemmalla hinnallahan tämä on, mutta eikös tää kuitenkin muuten sama ole: http://www.thomann.de/fi/fender_jazz_bass_24_v_tsb.htm ? Eikös tuosta muutenkin verojen kanssa tulis suht saman hintainen, vaikka jenkeistä sen tilaisikin? SG - "nicht only for the guys that likeAngus Young or Pete Townsend." -Thomann |
ak69 07.05.2007 14:25:54 | |
---|
Jenkeitä kun tilaa, niin hinta on tällä euron kurssilla veroineen sama euroissa kun se on ilmoitettu dollareissa. Soittimissa on tullia 3,5% ja siihen päälle alv 22%. Alviin lasketaan mukaan rahtikulut, mikä nostaa sitä hieman. Tällä euron kurssilla kuitenkin sieltä voi tehdä hyviäkin löytöjä. Itse olen juuri tilaamassa Jankeistä yhtä bassoa, mikä valmistuu sitten joskus ensi kesäksi mulle synttärilahjaksi. Siinäkin päti aika kivasti tuo dollari-euro-vertaus. |
absqua 07.05.2007 14:27:51 | |
---|
Se, että toi on hirveen ysäribasson näkönen. Melkein yhtä hirvee, kuin mun basso! Menee vähän offtopiciksi mutta veditte hienosti vappuna. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Basismi 07.05.2007 14:41:57 | |
---|
Se, että toi on hirveen ysäribasson näkönen. Melkein yhtä hirvee, kuin mun basso! En edes halua tietää millainen basso mahtaisi tällä hetkellä olla muodikkain... Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri. |
Teijo K. 07.05.2007 15:11:31 (muokattu 07.05.2007 15:12:21) | |
---|
En edes halua tietää millainen basso mahtaisi tällä hetkellä olla muodikkain... Kerron sen silti. Fender Precision ja Fender Jazz mitä vanhempi sitä muodikkaampi. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Silloin vanha Väinämöinen. Itse tuon sanoiksi virkki: "Nyt on aika arvan käyä, Miehen merkkiä kysyä" |
Karlsson 07.05.2007 15:12:16 | |
---|
Kerron sen silti. Fender Precision ja Fender Jazz. Vau, kerrankin tunnen itseni trendikkääksi. Lisää hifimpää! |
Teijo K. 07.05.2007 15:12:45 | |
---|
Vau, kerrankin tunnen itseni trendikkääksi. Olet kyllä ihan viimestä huutoa. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Silloin vanha Väinämöinen. Itse tuon sanoiksi virkki: "Nyt on aika arvan käyä, Miehen merkkiä kysyä" |
Heikki L. 07.05.2007 16:19:20 | |
---|
Basso sanoo pum pum ja pitää suunsa kiinni. |
Pallisti 07.05.2007 21:27:55 | |
---|
Menee vähän offtopiciksi mutta veditte hienosti vappuna. hoho, hyi vittu ;) ei ollut ihan rytmi meillä veressä.. Liekkö vappuhuuma rasittanut.. No mutta onneksi tänään otettiin ihan rehelliset klikkitreenit.. |