Aihe: Hauskin kommentti ulkonäöstäsi?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1060 61 62 63 64
Kärpäsruoska
03.05.2007 12:46:34
Jo kaksi (2) kertaan on sanottu Hevi-Ariksi.

Minunkin on sanottu näyttävän Ari Koivuselta. Kun kielsin yhdennäköisyyden olemassaolon, vastaukseksi tuli: "Mitä, eikö kukaan oo aiemmin sanonu?" Ihmiset jaksavat yllättää.
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28 Romantikkoitkijät #34 S.M.A.K.
arancia
03.05.2007 15:01:48
Olin eilen erään kouluprojektin merkeissä käymässä eräällä yläasteella, kun joku opettaja luuli minua kahdeksasluokkalaiseksi. Eipä siitä olekaan aikaan kuin viisi vuotta.
S3k7u
03.05.2007 23:56:51

Minunkin on sanottu näyttävän Ari Koivuselta. Kun kielsin yhdennäköisyyden olemassaolon, vastaukseksi tuli: "Mitä, eikö kukaan oo aiemmin sanonu?" Ihmiset jaksavat yllättää.

Joo, täs yks naapurikin on sanonu et: "Sä näytät ihan Ari Koivuselta"
Otin sen kohteliaisuutena...
RocknRoll
04.05.2007 19:57:50
Joo toi Ari Koivunen kommentti on kyllä jotakin niin omaperäistä että voisivat lopetaa sen sanomisen täälläkin. Parta jos olisi, niin luultavasti Hynyseksi tahi Nikulaksi varmaan tituleeraisivat.
Blodapelsin
04.05.2007 21:37:20 (muokattu 04.05.2007 21:39:43)
Baarissa

Joku: "Hei anteeks. Tiiäksä bändin The Darkness?"
Minä: "Joo"
Joku: "Soitatsä siinä!?"
Minä: Ööhtotanoin"
Joku: "Voi vittu kaverit! Tääl on Justin Hawkins!"

Tuota samaa saa kuulla melkein joka baarireissu. Bändi vain vaihtuu...

Viimeisin (olin aivan kamalassa kännissä)

Joku: "Onks äijä se kitaristi siit yhest bändist?"
Minä: "No totta vitussa oon!"
Joku: "Etteks te tehny just uuden levyn"
Minä: "Joo... Ja mulla on rahaa ja naisia aivan vitusti!"
Joku: "Hei vittu!! Äijä kusetti! Et sä se kitaristi oo!!"

Ai ihanko totta?
jou peace
Mirrinsane
04.05.2007 23:06:03

sellainen söpö jutsku sanoi tänään:

Mirjami, nyt kerron sulle kohteliaisuuden, jonka olen aina halunnut itse kuulla:
Sä näytät ihan vanhanajan elokuvatähdeltä.

Varsinaisen hauskahauskahan se ei ollut, mutta mielettömän mukava.
kalamies#52 >-)))>
hullu_ukko
04.05.2007 23:22:00
Eräänä päivänä mutsi astui sisään huoneeseeni ja ilmoitti, että oli luullut nähneensä kuvani päivän lehdessä. Lähemmän tarkastelun jälkeen kävi ilmi, että kuvassa oli Ville Valo. Päiväni oli pilalla. Eilen eräs luokkatoverini ilmoitti, että näytän hänenkin mielestään Ville Valolta. Päiväni oli jälleen pilalla.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Hallitus on myös vedonnut kansainvälisiin järjestöihin, kuten Euroopan neuvostoon ja Natoon, jotta nämä estäisivät virolaisten aikeet olla myymättä halpaa alkoholia suomalaisille.'' -Lehti
VJP
05.05.2007 00:29:16
Yläasteella eräs tyttö luokaltani sanoi minulle pitkän tuijotuksen jälkeen: "Oot ruma." Hän oli kyllä aivan oikeassa, mutta tiesin sen ihan ilman että se pitäisi erikseen kertoa minulle.
Åryts
05.05.2007 19:40:27

Yläasteella eräs tyttö luokaltani sanoi minulle pitkän tuijotuksen jälkeen: "Oot ruma." Hän oli kyllä aivan oikeassa, mutta tiesin sen ihan ilman että se pitäisi erikseen kertoa minulle.

"Vaikka minä homo olisinkin, niin ei sitä minulle itselleni tarvitse kertoa!"

Anteeksi. Oli pakko. Jatkakaa.
"I fart in your general direction! Your mother was a hamster and your father smelled of elderberries!"
Wallesmanni88
06.05.2007 21:47:06

Aina kun meen baariin niin kuulen keskimäärin 17 kertaa illassa että näytän Sid Vicioukselta.
sikanaama
06.05.2007 22:58:46
Yks mies sivarissa sano että "Vittu sä oot Tuomo ruma!"
Yks mies paarissa sano että "Sä oot komein mies koskaan!"

Toinen vaikutti vähän miehiinpäin menevältä ja oli ilmeisesti humalassa.
Ensimmäinen taas ilmeisesti hetero ja selvinpäin.
Kunpaa uskoisin?

Ite uskon tota paarin miestä.
El Puercocara
Karipiirto
07.05.2007 11:57:21

Kakarana joskus ala-asteikäsenä yhen kaverin kanssa leikittiin tien vierustalla niin tämän kaverin äiti tulee lenkiltä ja kysyy että kukas tyttö tämä on. :(

Viimeksi mulle laitettiin toimenpidekielto pärstän suhteen ennen keikkaa. Perustelu oli että näytin viimesen päälle rock-pummilta. :)
"There's no roll! They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards
Sperm Donor
07.05.2007 21:48:43
En muista olenko laittamut tänä tänne. Tapahtumasta on kyllä aikaa yli 10o vuotta. Joku muija sano yhdelle frendille että sähän oot ihan sen Richardin näköinen, no kaveri oli että vau!
Sitten se muija alkoi miettiä että mikähän sen etunimi olikaan.... kunnes lopulta tokaisi että Clif.
Naama-amis
07.05.2007 22:58:32
Yläasteella eräs tyttö luokaltani sanoi minulle pitkän tuijotuksen jälkeen: "Oot ruma."

Toihan oli paljon parempi kuin ne normaalit keskinäiset "katos mirkku totakin ny, ihankauhee!! tsihihi!!" -supinat. Enemmän tätä.
KurtCobain
08.05.2007 16:25:54
tossa maanataina menin kouluun, ja en jaksanu laittaa hiuksia pörrölle, nii olin siinä vähän myöhästyny tunnilta. Luokkaan tultuani yks kaveri tokas: säähän näytät ihan uitetulta koiralta :D
"Gunnarithan on kauheeta kirkumista" Joku vitun Slipknot pälli sano näin.
Sakmäster
08.05.2007 17:42:00
Tänään tuossa tuli ihan mukava kommentti "Saku emopoika"..
Larsson bergeri
Metallica mies
08.05.2007 20:45:13
oon kuulemma saunanlämmittäjän näkönen kaveri vanhemman miehen suusta ... :D lol
Blodapelsin
08.05.2007 22:02:35
Tänään tuossa tuli ihan mukava kommentti "Saku emopoika"..

Tuollainen satuttais :/ Onneks ei ole omalle kohdalle osunut
jou peace
Karipiirto
09.05.2007 01:41:25

Tuollainen satuttais :/ Onneks ei ole omalle kohdalle osunut

Mulla olis mennyt ohi kun en tiä mitä emo on. :)
"There's no roll! They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)