MJP 12.03.2007 22:29:18 | |
---|
Uusi biisi Killer Whales kuultavissa bändin MySpacessa. http://www.myspace.com/lapko Hyvin toimii! Soundit on kehittynyt edellisestä, yhteistyö Karo Bromanin kanssa toimii selkeästi. "Slayerin ja Coldplayn väliin"? Nordberg kuvaili mulle kännisssä uutta matskua mm. seuraavin vertauksin: "Eminemii mut hevii" ja "Uljasta mutta perverssiä" Huumorimielellä lisää paskaa housuun! |
Pedroz 12.03.2007 23:03:37 | |
---|
Kuulostaa melkoisen lupaavalta. Scandal on kuuntelukertojen kasvaessa noussut ihan pirun kovaksi lätyksi, saa nähdä meneekö uusi siitäkin yli. Ostan CAMEL - PRESSURE POINTS ja ON THE ROAD 1982 cd:t * "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
elbowski 12.03.2007 23:19:34 | |
---|
Lapko on kyllä luonut oman kaltaisensa saundin, vaikkakin monesti Placebon kaltaiseksi sitä kutsutaan. Saundimaailma on ottanut suuren askeleen eteenpäin, vaikka rumpusaundit olivat Scandalilla täydelliset. Kitarasaundi ei enää ollut tuhnua vaan selkeä ja kuuluva. Kova biisi. "Kaunianen on oikeesti persereikä keskellä espoota. Tai sit semmoinen tulehtunut näppylä espoon pakaroissa. Ja siellä muuten haisee oudolle, ootko huomannu? Paska mesta." -Diego |
Rattata 13.03.2007 07:33:27 | |
---|
Toisaalta mä diggasin enempi vanhoista soundeista. Mutta hyvä biisi tuo uusi, toimii kyllä. On jätkät ollu tuotteliaalla päällä kun nyt jo tulossa uus levy. |
discominister 13.03.2007 07:34:52 | |
---|
Aika ilmava uus soundi. Mä tykkään. Uudella levyllä on aika kovat odotukset. |
Pedroz 15.03.2007 18:16:53 | |
---|
On tullut aika paljon tuota uutta biisiä kuunneltua, ja rämpättyä bassoakin sen tahtiin, ja odotukset ovat nousseet aika korkealle uutta levyä koskien. Scandal on myös ollut kovassa pyörityksessä muutaman päivän, ja sieltä on yllättäen erottunut muita hieman paremmaksi The Passers By. Aivan loistava biisi. The Arms säilyy edelleen vähän hahmottomana kokonaisuutena muutamasta hienosta biisistä huolimatta. Ostan CAMEL - PRESSURE POINTS ja ON THE ROAD 1982 cd:t * "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
Jenka 16.03.2007 16:14:10 | |
---|
Kävin kuuntelemassa. Kuulosti melko hyvältä. |
gorgonoidi 16.03.2007 16:20:40 (muokattu 16.03.2007 16:23:18) | |
---|
Kauanko tosta edellis levystä on aikaa? E: Tuo Killer Whales on kyllä mahtava. Vanhempi kama ei mitenkään hirveästi iske, mutta kyllä sitä kuuntelee. Nyt kuulostaa jo kuitenkin todella hyvältä! |
elbowski 16.03.2007 16:21:13 | |
---|
Kauanko tosta edellis levystä on aikaa? 2006 alussahan se tuli. Noin vuosi siis. "Kaunianen on oikeesti persereikä keskellä espoota. Tai sit semmoinen tulehtunut näppylä espoon pakaroissa. Ja siellä muuten haisee oudolle, ootko huomannu? Paska mesta." -Diego |
ten 24.03.2007 12:33:31 | |
---|
Helvata tää Killer Whales on varmaan Lapkon paras biisi ikinä! Meikä on ihan fiiliksissä. En tosta edellisestä levystä oikein lämmenny, mutta nyt vaikuttais aika törkeen kovalta!!! THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Pedroz 24.03.2007 15:42:18 | |
---|
Edellinen levy oli jo ihan törkeän kova, ja sinkku on kyllä vähintään yhtä kovaa kamaa. Tosi kovassa kuuntelussa on ollut, pitää nyt yrittää vähän rajoittaa ja säästellä levyn julkaisuun. Ostan CAMEL - PRESSURE POINTS ja ON THE ROAD 1982 cd:t * "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
author 24.03.2007 17:55:46 | |
---|
Helvata tää Killer Whales on varmaan Lapkon paras biisi ikinä! Meikä on ihan fiiliksissä. En tosta edellisestä levystä oikein lämmenny, mutta nyt vaikuttais aika törkeen kovalta!!! Ei tämä mun mielestä NIIN radikaalisti sentään poikennut vanhemmasta tuotannosta. Ehkä liiankin samanlaista matskua kuin aiempi tuotanto. "Varoituksiahan ei ole tietysti pakko ottaa, mutta niitä on välillä pakko ottaa, mutta tässä sitä ei ollut pakko ottaa."
-Bror Erik Wallenius |
ten 24.03.2007 20:12:04 | |
---|
Ei tämä mun mielestä NIIN radikaalisti sentään poikennut vanhemmasta tuotannosta. Ehkä liiankin samanlaista matskua kuin aiempi tuotanto. No ainakin tossa on selkeä hittimelodia kertsissä. Sellanen mistä saa kunnon otteen eikä tarvii kokoajan hakemalla hakea jotain mistä ottaa kiinni. Enkä erityisesti tykännyt edellisen levyn kolkoista soundeista. Jonkun mieleen tietty saattaa olla. Juu en varmaankaan ymmärrä taiteesta mitään. Mitä vaikeempaa musaa, niin sitä parempaa? Toisaalta on The Mars Voltakin mun mielestä aivan saatanan tarttuvaa kamaa. Jonkun mielestä vain järjetöntä kohkaamista. THV-klubi #44.
|
Sahtimies666 04.05.2007 12:54:19 | |
---|
Ootteko muuten nähny ku ainaki Lappeenrannassa on näkyny tollasia flaikkuja missä on joku 0700 numero, siihen ku soittaa ni kuulee uutta lapkoa ;).. 070012255 ja en kuseta :D "Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night. |
carnation 04.05.2007 12:57:25 | |
---|
Ootteko muuten nähny ku ainaki Lappeenrannassa on näkyny tollasia flaikkuja missä on joku 0700 numero, siihen ku soittaa ni kuulee uutta lapkoa ;).. 070012255 ja en kuseta :D Joo, Hugging the Phone on se biisi minkä kuulee. Näin kirjaston seinällä noita lappuja... Ihan jännä kikka kyllä, en ole tosin vielä itse soittanut. Mitähän se maksaa? :) Myspacessa kuultavana myös toinen uusi biisi, röyhkeästi nimetty Paranoid: http://www.myspace.com/lapko |
Sahtimies666 04.05.2007 12:58:25 | |
---|
Mitähän se maksaa? :) Jaa a enpä tiiä viime lauantaina krapulapäissäni soitin ko numeroon, ei sitä kauaa viittiny kuunnella. JA enpä kyllä mitään siitä edes muista. "Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night. |
JMP71 04.05.2007 14:23:32 | |
---|
Young desire pyöriny tuossa kahtena viimepäivänä useamman kerran. Ei tässä vielä pysty mitään tiukkaa analyysiä laittaan, mutta erittäin hyvältä vaikuttaa. Päästy ainakin niistä lätisevistä ja tuhnuista soundeista eteenpäin. Ja hei, bassorummussakin on bassoa tälläkertaa! OSTETAAN DOD fx22 Vibrothang. |
ten 04.05.2007 16:42:39 | |
---|
Kyllähän toi Killer Whales oli jo aika lupaava biisi, mutta tää Paranoid on ehkä jopa parempi. Omalla tavallaan. Täytynee käydä tänään tai huomenna noutamassa oma kopio lähimmästä levykaupasta. THV-klubi #44.
Jenka 04.05.2007 18:34:53 (muokattu 04.05.2007 18:51:04) | |
---|
Ostinpa levyn heti julkaisupäivänä. Ei edes hinnalla kuitenkaan pilattu. On kyllä tarttuva levy. Ainakin tänään on eräs pätkä soinut päässä. Jotkut biisit ovat erottuneet vähän selkeämmin ja jääneet mieleen, mutta yhtään huonoa ei ole. Paranoid on kyllä mieletön. Jos olisi tapana huudella, niin huutaisin varmasti "Soittakaa Paranoid". Toivottavasti tulisi tämän vuoden puolella klubikeikkaa Suomessa. Aiemmat keikkakokemukseni ovat olleet vaisuhkoja, kun en ole saanut aivan täysin otetta tuosta bändistä. Mutta nyt pikku hiljaa... Im on the devils side because he keeps promises and has the most amazing eyes. |