Joees 03.05.2007 20:14:47 | |
---|
Olis se ihan kiva viedä skittansa Ruokankaalle korjattavaksi kun siellä viitsis joku laittaa puhelimen päälle :) Eilisestä lähtien mennyt kokoajan vastaajaan....liekö Wappu venähtänyt.... Itse Juha on ainakin tän viikon muistaakseni Göteborgissa. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
pekurides 03.05.2007 20:20:55 | |
---|
kitarat ovat työkaluja ja ne maksavat itsensä takaisin joka kerta kun niillä soittaa. En tiedä ostanut kalliin soittimen pelkästään vain jälleenmyyntiarvon takia Totta. Tuolla jälleenmyyntiarvo/sijoitus verukkeella taas kerran yritin viimeistä hankintaani vaimolle perustella... ei menny kyllä ihan läpi, tälläkään kertaa:) Toisaalta eikö Tosikeräilijöillä vähän se jälleenmyyntiarvo vaikuta myös? Harvempi paskoja vehkeitä keräilee... paitsi muusikko:) Tunteella päin vittua. |
Mrezzye 03.05.2007 21:13:27 | |
---|
On Suomessa MUITAKIN kuin amfisound. ...Ja silti lähtee ensi viikolla uusi AMFI tilaukseen! Sen lisäksi, että Korkalaisen Tomi osaa rakentaa laadukkaita kitaroita, pääsen ensi tiistaina kasvotusten hiomaan joka yksityiskohdan mieleisekseni ajan kanssa. Samalla varmistun, että rakentaja ja minä olemme ymmärtäneet asian samalla lailla. Minulle Amfisound edustaa nuoria osaavia jannuja, joilla on näkemystä, intoa ja uusia ideoita. Tämän lisäksi menestys ei ole noussut hattuun, vaan ainakin me vanhat asiakkaat saamme lämmintä palvelua aina, vaikkei juuri silloin olisikaan tilaus vetämässä. Tästä olen valmis maksamaan mielihyvin sen n. 25-30% kalliimman hinnan mitä RANilla. Eikä tartte varmasti ostaa skeidaa. Jos on jotain korjattavaa, niin homma hoituu kyllä samaan hintaan. t: Yhden Amfisound LP:n omistaja ja kohta myös King V:n Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???
|
H.Corruption 03.05.2007 22:06:04 | |
---|
...Ja silti lähtee ensi viikolla uusi AMFI tilaukseen! Sen lisäksi, että Korkalaisen Tomi osaa rakentaa laadukkaita kitaroita, pääsen ensi tiistaina kasvotusten hiomaan joka yksityiskohdan mieleisekseni ajan kanssa. Samalla varmistun, että rakentaja ja minä olemme ymmärtäneet asian samalla lailla. Minulle Amfisound edustaa nuoria osaavia jannuja, joilla on näkemystä, intoa ja uusia ideoita. Tämän lisäksi menestys ei ole noussut hattuun, vaan ainakin me vanhat asiakkaat saamme lämmintä palvelua aina, vaikkei juuri silloin olisikaan tilaus vetämässä. Tästä olen valmis maksamaan mielihyvin sen n. 25-30% kalliimman hinnan mitä RANilla. Eikä tartte varmasti ostaa skeidaa. Jos on jotain korjattavaa, niin homma hoituu kyllä samaan hintaan. t: Yhden Amfisound LP:n omistaja ja kohta myös King V:n Oon aika varma siitä että jos hinta ei olisi este, kaikki tilaisivat custom Jaskoja. Ei olisi napisemista jälleenmyyntiarvon ym. sellasen kanssa. Hyvin tulee "asiantuntevia" mielipiteitä varsinkin ei Ranin omistajien keskuudesta, jotka eivät ole niitä koskaan livenä nähneet, saati soittaneet. Raneja on muutamia Suomessa ja saanut kerättyä jo yli 200 mielipidettä näkemättä itse kitaroita. Offtopic 1: Kokeilin kerran paria Amfia ja olivat todella hyvin tehtyjä, ei siinä mitään. Kitaroista mieluisamman Rhoadsin hinta oli vain 4200€. En ole nyt aivan vakuuttunut tuosta näkemyksestä ja innosta kun asiakas haluaa Rhoadsin Jaskan spekseillä. Näitähän jengi kyselee Ranilta sekä muilta pajoilta. Offtopic 2: Amfilla soittajia lienee Suomessa jo satoja (arvio täälläkin olleiden mielipiteiden perusteella), et laittakaa ihmeessä oma ketju missä sitten kommentoitte kitaroitanne. |
Shagrion 03.05.2007 22:33:24 | |
---|
...Ja silti lähtee ensi viikolla uusi AMFI tilaukseen! Sen lisäksi, että Korkalaisen Tomi osaa rakentaa laadukkaita kitaroita, pääsen ensi tiistaina kasvotusten hiomaan joka yksityiskohdan mieleisekseni ajan kanssa. Samalla varmistun, että rakentaja ja minä olemme ymmärtäneet asian samalla lailla. Minulle Amfisound edustaa nuoria osaavia jannuja, joilla on näkemystä, intoa ja uusia ideoita. Tämän lisäksi menestys ei ole noussut hattuun, vaan ainakin me vanhat asiakkaat saamme lämmintä palvelua aina, vaikkei juuri silloin olisikaan tilaus vetämässä. Tästä olen valmis maksamaan mielihyvin sen n. 25-30% kalliimman hinnan mitä RANilla. Eikä tartte varmasti ostaa skeidaa. Jos on jotain korjattavaa, niin homma hoituu kyllä samaan hintaan. t: Yhden Amfisound LP:n omistaja ja kohta myös King V:n Ja en minä väittänytkään että amfilla mitenkään huonot kitarat ois yhtä Routa mallia oon soitellu ja sitten vähän enemmän soitellu sellaisella LP mallilla ja ihan hyviä kitaroitahan ne olikin. Viimeistely ensiluokkaista ym.. mutta ne kyseiset kitarat ei ollut vaan mulle tehtyjä ja olen ihan varma että siellä on osaavia työntekijöitä minunki kitaratarpeet täyttämään. Ran:lta ei ole kokemusta mutta sen perusteella mitä täältäkin jätkät on tilannu niin helvetin hyvin on kitarat viimeistelty ja kaulaliitoksetkin on hyvännäköisiä. Christians to ashes, angels to dust |
kimurantti1 03.05.2007 22:51:29 | |
---|
Oon aika varma siitä että jos hinta ei olisi este, kaikki tilaisivat custom Jaskoja. Ei olisi napisemista jälleenmyyntiarvon ym. sellasen kanssa. Henkilön jolle hinta ei olisi este, tuskin tarvisi miettiä jälleenmyyntiarvoakaan liiemmin.. ;-) Enkä muuten tilaisi custom Jaskaa, vaikka olisikin rahaa.. Rauha rauha. :-) Kyllä mä mielummin laitan rahani soittimiin, jotka pitävät arvonsa paremmin. Tottakai soittimen täytyy sopia käteenkin ja soundi olla hyvä. Onneksi nykyään valinnanvaraa löytyy aikalailla. |
Itse Juha on ainakin tän viikon muistaakseni Göteborgissa. Stokiksessa tais olla kun soitin eilen..käväsin myös ohikulkumatkalla Ruokankaan pajalla Hyvinkäällä...ensi viikolla lähtee skitta laitettavaks ja 1-2 viikon sisään saan takasin. Oli oikein mukava heppu se, kenen kanssa juttelin. http://www.myspace.com/fiercemetal |
teukka 04.05.2007 08:44:09 | |
---|
Se on hyvä paikka! Huollatin oman KV:n siellä syksyllä kun nauhat oli pahasti kuluneet ja säädöt piti saada kohdalleen.Pari pientä lakkapaikkausta tehtiin kanssa.Kaikki tehtiin juuri niin kuin oli sovittu ja säädöt olivat viimisen päälle. Silloin Juhan kanssa juttelin ainoastaan. Tuli antamaan skeban lomaltaan kun paja oli muuten kiinni sinä päivänä. Hyvää palvelua!! How fat can you be and still play guitar? |
Joees 04.05.2007 12:12:25 | |
---|
Stokiksessa tais olla kun soitin eilen..käväsin myös ohikulkumatkalla Ruokankaan pajalla Hyvinkäällä...ensi viikolla lähtee skitta laitettavaks ja 1-2 viikon sisään saan takasin. Oli oikein mukava heppu se, kenen kanssa juttelin. Jeps, mukavia ne kaikki on. Hyvä homma että saat noinkin pian sen takaisin. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
HeavyMachinery 04.05.2007 20:20:11 | |
---|
Stokiksessa tais olla kun soitin eilen..käväsin myös ohikulkumatkalla Ruokankaan pajalla Hyvinkäällä...ensi viikolla lähtee skitta laitettavaks ja 1-2 viikon sisään saan takasin. Oli oikein mukava heppu se, kenen kanssa juttelin. Oliko kostamo vai el magico ? Erittäin hauskoja heppuja molemmat samoin kuin itse mestarikin :D Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
KurtCobain 04.05.2007 20:24:18 | |
---|
Paljonkos tällänen ranin keppi maksaa? vaikka sellanen mis on original floikka ja näyttää ihan normilta rhoadsilta jos on 24 fret normi ohut jackson kaula ja mikkeinä emg 81/85 setti. nii paljo tollane tulis maksaa? "Gunnarithan on kauheeta kirkumista" Joku vitun Slipknot pälli sano näin. |
Jii 04.05.2007 20:28:42 | |
---|
Paljonkos tällänen ranin keppi maksaa? vaikka sellanen mis on original floikka ja näyttää ihan normilta rhoadsilta jos on 24 fret normi ohut jackson kaula ja mikkeinä emg 81/85 setti. nii paljo tollane tulis maksaa? Kysy valmistajilta, jos tarkan tiedon haluat. Ran taitaa elää aikamoisessa muutostilassa, jos tilausmäärät ovat räjähtäneet. Birth, copulation and death.
Is this your life? |
Ben_D 30.05.2007 20:44:29 (muokattu 30.05.2007 20:44:46) | |
---|
Nyt on vihdoinkin kokemuksia itse Ran kitarasta. Sain tänään skitan ennalleen korjattuna ja säädettynä Ruokankaalta, jonne ISO kiitos loistavasta duunista. Kuva toisesta korjatusta siivestä -> http://www.cs.helsinki.fi/u/jhentila/KV2/RANWING.JPG Skitta on todella hyvälaatuinen kaikinpuolin; viimeistely, elektroniikka ja mikä tärkeintä, se on juuri sellainen, jonka custom työnä tilasin. Kuten aiemminkin mainitsin, jopa Jackson KV-2:n kaulaprofiili on tehty just eikä melkein kuten speksasin ja "mallinsin". Seymour Duncan SH-6 (Distortion) on ainakin PodXT läpi soitettuna todella jykevän kuuloinen. Itse dirikka Ruokangas oli epäillyt vahvasti Ranien laatua ennenkun sai tämän mun yksilön fixattavaksi. Eipä epäile enään ainakaan tämän yksilön perusteella :) Kehui varsinkin maalauksen viimeistelyä ja nauhojen kiinnitystä vidun hyvin tehdyiksi. Ainut miinus kitarassa oli se, että nauhojen päät olivat hieman terävät ja satula korkealla...molemmat hoituvat Ruokankaalla kuntoon. Suurena miinuksena laukku, jota ei ole sisältä muotoiltu kuten Jacksonin laukut. Koko (mun mielestä) komeus -> http://www.cs.helsinki.fi/u/jhentila/KV2/RANKV.JPG Way to go Poland..... http://www.myspace.com/fiercemetal |
Numb 30.05.2007 20:52:03 | |
---|
Hieno homma että tuli Ran kuntoon. Kuvan perusteella ainakaan ei näy että mitään denttiä olisi koskaan ollutkaan. Sinulla ei nyt pääsekään nuo V:t loppumaan kesken... :) Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen |
Ben_D 30.05.2007 20:53:44 (muokattu 30.05.2007 20:54:49) | |
---|
Hieno homma että tuli Ran kuntoon. Kuvan perusteella ainakaan ei näy että mitään denttiä olisi koskaan ollutkaan. Sinulla ei nyt pääsekään nuo V:t loppumaan kesken... :) Joo..ei huomaa edes läheltä katsottuna, että skittaa olisi edes fixattu...ei pääse juu King Veet loppuun kesken :) http://www.cs.helsinki.fi/u/jhentila/KV2/KVGROUP.JPG http://www.myspace.com/fiercemetal |
teukka 30.05.2007 22:23:52 | |
---|
Onnea! Nyt ei enää kyrsi varmasti. Havaitsin et mähän olen yhden V:n jäljessä,kele! :) Tsekkaa Mikseri.net:Sorrow Infliction |
Ben_D 30.05.2007 22:25:54 | |
---|
Onnea! Nyt ei enää kyrsi varmasti. Havaitsin et mähän olen yhden V:n jäljessä,kele! :) Joo ei kyrsi....todella hyvä fiilis, että Ran on vihdoinkin iskussa. Vuosi siihen melkein kaikkineen meni. http://www.myspace.com/fiercemetal |
McNulty 31.05.2007 09:33:50 | |
---|
Loistavaa... kerrassaan mainio homma että Jussi sai kitaran iskuun ja wing chipit ovat muisto vain. Hyvältä näyttää tuo kolmen KV:n kopla. Jeh, kolme kovaa koota: King-V, King-V ja King-V :) Mukava myös tuo värimaailma... keskellä olevassa Ranissa yhdistyy vasurin Select Series ja oikean laidan Pro Series. Väkisin vain puskee mieleen Michael JACKSON ja biisi "Black or white" :) clenching the fists of dissent |
Ben_D 31.05.2007 10:56:16 | |
---|
Loistavaa... kerrassaan mainio homma että Jussi sai kitaran iskuun ja wing chipit ovat muisto vain. Hyvältä näyttää tuo kolmen KV:n kopla. Jeh, kolme kovaa koota: King-V, King-V ja King-V :) Mukava myös tuo värimaailma... keskellä olevassa Ranissa yhdistyy vasurin Select Series ja oikean laidan Pro Series. Väkisin vain puskee mieleen Michael JACKSON ja biisi "Black or white" :) Juu...taiteellinen sijoittelu tossa mun kuvasssa..hehheh. Täytyy kyllä ihastella, kuinka hienoa duunia Ruokangas teki...en olis uskonut, että vauriot saavat näkymättömiin. http://www.myspace.com/fiercemetal |
teukka 31.05.2007 11:04:42 | |
---|
Mähän sanoin että se on hyvä paikka!:) Paljonko ne otti hintaa hommasta? Maalasiko ne korjauksen jälkeen koko kepin vai osittain? Tsekkaa Mikseri.net:Sorrow Infliction |