Aihe: Converset
1 2 3 4 58 9 10 11 1218 19 20 21 22
ballfish
16.04.2007 21:44:27
omistan valkoiset converset. mukavat on jalassa, ja hienot kaiken lisäksi. valkoiset vaan likaantuvat äkkiä :(. olen kuullut jostain,että converset voisi pestä pesukoneessa, tietääkö kukaan pitääkö tämä paikkansa?

Et osaa pestä kenkiä käsin? :-D
yngwie_malmsteen
18.04.2007 19:20:54
osaan, mutta meinaan. että kestääkö ne sitä? ku jotkut kengät menee pilalle pestäessä.
ballfish
18.04.2007 22:52:32
Luulenpa että käsinpesu on hieman hellävaraisempaa kuin pesukone.
ballfish
22.04.2007 12:50:55
Nonnih. Ostin itselleni ensimmäiset Converset. Eli all-star ja värinä suklaa nam nam. :)
Rattata
23.04.2007 08:23:32
Nonnih. Ostin itselleni ensimmäiset Converset. Eli all-star ja värinä suklaa nam nam. :)

Itse ostin myös suklaan väriset. Ensimmäiset aidot Converset, kopiot on sen verran huonossa kunnossa ettei niitä enään jalkaan kehdannut laittaa.
Sorum
22.05.2007 21:46:54
Ostin kaks viikkoa sitten Converse All Star:sit, mustan väriset...Vitun koleet
Sorum
22.05.2007 21:47:35
Conversestä on tehty kasoittain halpis kopioita, aivan(ei ihan) kokonaan sama malli mutta sivuun lätkästy eri merkki!!!
InYourFace90
22.05.2007 22:24:05
Conversestä on tehty kasoittain halpis kopioita, aivan(ei ihan) kokonaan sama malli mutta sivuun lätkästy eri merkki!!!

Converse: 70e
Feikki: 30e

Ei muuta eroa, kuin merkki sivussa. Kuitenkin pitäähän ne nyt Converset olla. ;)
Up The Irons!
Artist
23.05.2007 15:29:57
En pysty enää käyttämään, koska eivät ole tukevia vaan ovat pilipalikenkiä. Maanantaina kävelin sellaisilla, ja seurauksena jalat kipeytyivät ja selkä meni jumiin/kramppiin. Eli ergonomisesti aivan kamalat kengät, pohja on kaiken huippu.
"I wish life could be Swedish magazines."
KurtCobain
23.05.2007 19:54:50
Converse: 70e
Feikki: 30e

Ei muuta eroa, kuin merkki sivussa. Kuitenkin pitäähän ne nyt Converset olla. ;)

Itte ostin tos viime kesänä ne kunnon aidot converset, ja menin nillä kunnon loskakelit ja -25 asteet talvella :) Nyt se kangas on alkanu repeileen, eli ei niissä oikeissa ja feikeissä oo muuta ero ku se merkki, koska näitä ennen omistin sellaset feikit joissa alko ilmeneen samoja juttuja kun niit oli vuoden käyttäny.
"Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri
Sorum
23.05.2007 22:36:11
En pysty enää käyttämään, koska eivät ole tukevia vaan ovat pilipalikenkiä. Maanantaina kävelin sellaisilla, ja seurauksena jalat kipeytyivät ja selkä meni jumiin/kramppiin. Eli ergonomisesti aivan kamalat kengät, pohja on kaiken huippu.

"Bullshit", ei pidä paikkaansa, kengät ovat rennot ja sopivat ainakin rumpujen soittamiseen loistavasti...kevyet ja koleet!
Sorum
23.05.2007 22:36:44
Itte ostin tos viime kesänä ne kunnon aidot converset, ja menin nillä kunnon loskakelit ja -25 asteet talvella :) Nyt se kangas on alkanu repeileen, eli ei niissä oikeissa ja feikeissä oo muuta ero ku se merkki, koska näitä ennen omistin sellaset feikit joissa alko ilmeneen samoja juttuja kun niit oli vuoden käyttän

Puhut asiaa KurtCobain...
Rattata
24.05.2007 08:32:13

Ei kenkien tarvikaan jalkaa tukea muualla kuin korista pelatessa ja pohjan ei tarvi tukea kuin lenkillä. Ei ihme jos menee paikat kipeeks jos on kävelly koko ikänsä esim. lenkkareita ja siirtyy Converseihin.
Marlowe
24.05.2007 10:41:28
Nyt se kangas on alkanu repeileen, eli ei niissä oikeissa ja feikeissä oo muuta ero ku se merkki, koska näitä ennen omistin sellaset feikit joissa alko ilmeneen samoja juttuja kun niit oli vuoden käyttäny.

En ole siis yksin, mutta siitä huolimatta piti ostaa heti toisetkin samanlaiset kengät. Olihan Rockyllakin Converset elokuvasarjan ykkösosan lenkkeilykohtauksessa, eikä sekään ole vaihtanut kenkämerkkiään uusimpaan elokuvaan tultaessa:

http://moviesmedia.ign.com/movies/i … cky-balboa-steps-dog_1166560005.jpg

= )
"Drove downtown in the rain / nine-thirty on a Tuesday night / Just to check out the late-night record shop. / Call it impulsive, call it compulsive, call it insane / but when I'm surrounded I just can't stop." (Barenaked Ladies: Brian Wilson)
Zarmo
24.05.2007 14:49:31

Onhan nuo pitempään kävelyyn tosiaan aika paskat, ei mitkään urheilukengät. Mut keveyt ja ihan mukavat oleskeluun, miunsta.
"Kyllä mä uskon että osaat soittaa, ilman että pitää joku näyte kuunnella." -KMT RR4E:lle
Vapinamonologeja
Haussa lauantain 5.5 Itä-Häme
KurtCobain
24.05.2007 15:33:48

Mitä stana nakkia? :D mun mielestä tennarit on ihan hemmetin hyvät jalas. tuntuis ku ei piäis kenkia ollenkaan ku on nii sellaset rennot ja hyvät jalas :D
"Sun hiuksethan näyttää ihan mopilta" -Yks Kaveri
InYourFace90
24.05.2007 15:37:54
Mitä stana nakkia? :D mun mielestä tennarit on ihan hemmetin hyvät jalas. tuntuis ku ei piäis kenkia ollenkaan ku on nii sellaset rennot ja hyvät jalas :D

Täysin samaa mieltä.
Up The Irons!
Zarmo
24.05.2007 16:17:27

Sepä se. Ei paljon vaimennuksia tms. mitä noissa joissain hianoissa superlenkkareissa. Kymmenen kilomeria asfalttia tennareissa, niin tietää kävelleensä, ainakin tällanen läski
"Kyllä mä uskon että osaat soittaa, ilman että pitää joku näyte kuunnella." -KMT RR4E:lle
Vapinamonologeja
Haussa lauantain 5.5 Itä-Häme
Artist
24.05.2007 18:55:27
Siis mukavan tuntuisethan noi on jalassa, mutta kovalla asfaltilla kävely on kauheaa, kun se pohja on niiin ohutta kumia. Tosin, mulla ei ole nykyään aitoja Converseja vaan jotkut halvat kopiot, joten voi olla, että oikeat eivät ole ihan niin rimpulat.

En kyllä oikein lenkkareistakaan pidä, mulla on nahkakengät, joissa on korkea pohja; vaimentaa ja tukee sekä pitää ryhdin kunnossa.
"I wish life could be Swedish magazines."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)