Mustikkamuffinssi 02.05.2007 23:22:49 | |
---|
Jesh. Hyvältä näyttää. Ei tule brittifinaalia. "Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää."
kalamies#45 >-)))> |
HaloOfFlies 02.05.2007 23:33:16 | |
---|
Tuleepahan sentään tupla Valioliigan mestaruuden ja FA Cupin voiton muodossa. Toivottavasti Liverpool hoitelee italiaanot finaalissa. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
DJKaaos 02.05.2007 23:35:49 | |
---|
Tuleepahan sentään tupla Valioliigan mestaruuden ja FA Cupin voiton muodossa. Mistäs tommosta tiedät kertoa? Minä olen minä. |
Sergei Fallinen 02.05.2007 23:51:44 | |
---|
Vierasmaalit on muuten ihan pälli sääntö. Tavallaan. |
Roberto 02.05.2007 23:56:59 | |
---|
Gattuso on Juha Mieto |
HaloOfFlies 02.05.2007 23:59:41 | |
---|
Mistäs tommosta tiedät kertoa? Pakkohan siihen FA Cupin voittoon on uskoa. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Mr. Mustard 03.05.2007 00:25:57 | |
---|
Manu tippui, hahahaa "Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..."
- Lemmy Kilmister |
Ziggy Bubba 03.05.2007 00:30:52 (muokattu 03.05.2007 00:31:56) | |
---|
Ei sillä ole mitään väliä. Sen vaan sanon, että Pool ei voita tällä kaudella mitään. Muahahaa! Pakko heittää kuittia teille ManUstelijoille (eipä tule teille ainakaan sitä kovinta kannua) :P Katellaan nyt, Pool on muistaakseni hiukan vastaavassa tilanteessa noussut joskus voittoon :D E: olisi kyllä ollut kieltämättä unelma-finaali tuo Pool-ManU... Myspace.com/Crookmachine |
Varaani 03.05.2007 12:22:31 | |
---|
Näkyi joukkueiden tasoerot ihan kohtuullisen räikeäsi. ManU pelkkä vastaantulija. Ei pojilla tekniikka riittänyt. Hitaitakin ovat vielä. Kuinka monesti Oggo tai Kaka juoksi pallon kanssa Manun puolustajien ohi... Vaikken AC Milanista mitenkäänä pidä, niin Gattusoa ei oikein voi liikaa kehua. |
DaKiller 03.05.2007 13:03:52 | |
---|
Vaikken AC Milanista mitenkäänä pidä, niin Gattusoa ei oikein voi liikaa kehua. Oli kyllä taas melkoinen työmyyrä kentällä. |
Ritsie 03.05.2007 15:01:41 | |
---|
Vaikken AC Milanista mitenkäänä pidä, niin Gattusoa ei oikein voi liikaa kehua. Gattusolle kyllä kaikki kunnia, kentän kuningas eilen. Olis saanu tulla ManU:uun viime kesänä kun siitä ainakin puhetta oli.
"No niin, sieltähän se Hirvaskankaan Hintti saapuu" - Jorma Hirvanen |
rockitsb 03.05.2007 15:41:41 | |
---|
Mahtavata, ei poolilla tuossa jakoja ole. Ansaitseeko tuo Cristiano Ronaldo oikeasti muka avauskokoonpano-paikan ManUssa vai enkö vaan tajua miten hyvä se on? En ole nähnyt yhtään hyvää matsia siltä. Ihmeellistä kikkailua aina kun pallon saa, oikein myötähäpeää saa tuntea kun naurettavia kantapääkikkoja tulee ihan käsittämättömissä paikoissa. Nyt katsoin vaan ekan puoliajan, mutta sen perusteella Gattuso-Ronaldo päättyi 100-0. Nyt Englannissa on tainnut jättää vähän filmaamista vähemmälle kun ei enää makaile kentän pinnassa 10 min/peli. "sääh. ponuam, pärinää, tissejä ja räjähdyksiä. ..ttänäm.."
Bella Italia #5 |
DaKiller 03.05.2007 16:06:47 | |
---|
Mahtavata, ei poolilla tuossa jakoja ole. Ansaitseeko tuo Cristiano Ronaldo oikeasti muka avauskokoonpano-paikan ManUssa vai enkö vaan tajua miten hyvä se on? En ole nähnyt yhtään hyvää matsia siltä. Ihmeellistä kikkailua aina kun pallon saa, oikein myötähäpeää saa tuntea kun naurettavia kantapääkikkoja tulee ihan käsittämättömissä paikoissa. Nyt katsoin vaan ekan puoliajan, mutta sen perusteella Gattuso-Ronaldo päättyi 100-0. Nyt Englannissa on tainnut jättää vähän filmaamista vähemmälle kun ei enää makaile kentän pinnassa 10 min/peli. Oletko tosissasi? Kyllähän C. Ronaldo lukeutuu tämän hetken parhaimpiin pelaajiin kirkkaasti. Tietty jos katsot jokaista peliä otsa kurtussa, että "mitäs perkelettä se nyt tuollaista taas, no mitäs kikkailua tämä nyt sitten on"- tyyliin, niin ehkäpä siinä jää sitten se hyvyys näkemättä. Värikästä peliä on ilo seurata ja sitähän Ronaldon kaltaiset supertähdet tarjoavat. |
Black Star 03.05.2007 16:20:32 | |
---|
Jep. Kahden erinomaisen joukkueen finaalia odottaessa, toivottavasti parempi voittaa. Juoma oli yllättävän happopitoista, ei yksinkertaisesti pystynyt nielemään |
Oletko tosissasi? Kyllähän C. Ronaldo lukeutuu tämän hetken parhaimpiin pelaajiin kirkkaasti. Tietty jos katsot jokaista peliä otsa kurtussa, että "mitäs perkelettä se nyt tuollaista taas, no mitäs kikkailua tämä nyt sitten on"- tyyliin, niin ehkäpä siinä jää sitten se hyvyys näkemättä. Värikästä peliä on ilo seurata ja sitähän Ronaldon kaltaiset supertähdet tarjoavat. Ihan tosissani kyllä olen. Onhan se totta että olen oppinut vihaamaan sen pelityyliä (itse tämmöisenä joukkuepelaajana) ja saatan kattoa vähän väärän väristen lasien läpi. Tiedän ettei ole oikein arvostella pelaamista lyhyitten clippien perusteella, mutta katoin sitten juutuubista jotain ko. herran neppailuja ja joo'o... nopeat jalathan sillä on ja hirveä tarve leikkiä sen pallon kanssa, mutta kai tuota sitten katotaan vähän sormien läpi kun maaleja kuitenkin syntyy ihan ok-tahdilla. Muutaman kikan se on junnuna opetellut, joita sitten viljelee koko ajan. toivottavasti parempi voittaa. Parempi voittaa aina. "sääh. ponuam, pärinää, tissejä ja räjähdyksiä. ..ttänäm.."
Bella Italia #5 |
Sir Henri 03.05.2007 17:26:29 | |
---|
Kyllä se C. Ronaldo pelatakin osaa, vaikka näissä Milan peleissä ei onnistunutkaan. Jalkapallolle on vain hyväksi, että tällaisia taitavia ja omalaatuisia pelaajia on olemassa. Piristäviä poikkeuksia siihen harmaaseen perusmassaan, jota liigat on pulloillaan. "En halua armoa, haluan pullaa". - Wagner |
DJKaaos 03.05.2007 18:00:29 | |
---|
Ansaitseeko tuo Cristiano Ronaldo oikeasti muka avauskokoonpano-paikan ManUssa vai enkö vaan tajua miten hyvä se on? Uskallan väittää suoralta kädeltä, että et kovin montaa Manun valjun peliä ole tällä kaudella nähnyt. Et ehkä ensimmäistäkään? Ensinnäkin, kukaan pelaaja ei voita ilman helvetin hyvää syytä kanssapelaajien antamilla äänillä vuoden jalkapalloilijan titteliä englannissa. CR voitti tänä vuonna myös vuoden nuoripelajaa-palkinnon, eli molemmat palkinnot hänelle tänä vuonna. Uskallan myös väittää, että CR on ollut tällä kaudella etenkin Valioliigassa joukkueensa sielu. Tärkein pelaaja. Tekee maaleja ja järjestelee niitä. En ole nähnyt yhtään hyvää matsia siltä. Onko todella näin? Ihmeellistä kikkailua aina kun pallon saa, oikein myötähäpeää saa tuntea kun naurettavia kantapääkikkoja tulee ihan käsittämättömissä paikoissa. Turha näpertely on hänellä vähentynyt parin viime kauden aikana selvästi, mutta mitään johtopäätöstä mihinkään suuntaan ei kannata yhden pelin perusteella vetää. Ei niissä kikkailussa ole mitään ihmeellistä. Lähinnä ihmeellistä on se, että löytyy jätkä joka uskaltaa yrittää tommosia ja kyllä mä ainakin nautin aivan helvetisti, kun nykyjalkapallossa joku tekee tommosia temppuja ja vetäsee vaikka sen backheel-syötön tai keskittää tukijalan ulkopuolelta, mutta askelharhautuksesta ei oikein jaksa enää innostua. Itse vierastin Ronaldoa varsinkin parina ekana Manu-kautena, kun riplaaminen ja näpertely ilman minkäänlaista tulosta ja kentän pinnassa parkuminen tuntui olevan pelaajan intresseissä päällimäisenä, mutta kehityskaari näissä asioissa on ollut toisenlainen parina viime kautena. Nyt Englannissa on tainnut jättää vähän filmaamista vähemmälle kun ei enää makaile kentän pinnassa 10 min/peli. No tämä paljastaa, että kovin ajantasalla ei tietosi ole. Filmaus on vähentynyt hällä ja se on tullut varmaan sen muun olennaiseen keskittymisen mukana. En kyllä usko, että kovin tarkkaan seurasit Ronaldon otteita Sporting Lissabonissa aikanaan, kun tunnut sitä aikakautta vertaavan englannin aikaan. Minä olen minä. |
DJKaaos 03.05.2007 18:08:57 (muokattu 03.05.2007 18:28:07) | |
---|
Muahahaa! Pakko heittää kuittia teille ManUstelijoille (eipä tule teille ainakaan sitä kovinta kannua) :P Eiköhän se ole kuitenkin se Valioliiga se kovin pysti, varsinkin siellä Englannissa ja FA Cupin suuruutta ja merkitystähän me ei ymmärretä täällä ollenkaan. Tosin en usko, että Manu voittaa FA Cupia. Manu on pelannut tasaisen kauden, mutta Chel$eaa ja Arsenalia se ei pysty voittamaan keskinäisissä peleissä, enkä usko, että mikään muuttuu FA Cupin finaalissakaan. EDIT: Ja pakko vielä jatkaa, että voi luoja kuinka paljon Liverpool haluaisi voittaakaan Valioliigan, jota se ei ole KOSKAAN voittanut ja edellisestä mestaruudestakin on jo 17 vuotta aikaa :o Se on aivan saletti, että Liverpoolin trööfänit vaihtaisivat Mestareiden liigan voittonsa Valioliigan voittoon. Ei ole epäilystäkään. Minä olen minä. |
Black Star 05.05.2007 16:50:03 | |
---|
Oiskohan se ollut siinä! Van der Sar torjui komeesti pilkun, ManUlle 3 pojoa. Juoma oli yllättävän happopitoista, ei yksinkertaisesti pystynyt nielemään |
Ritsie 05.05.2007 17:16:59 | |
---|
Oiskohan se ollut siinä! Van der Sar torjui komeesti pilkun, ManUlle 3 pojoa. Nyt se on erittäin lähellä! Erittäin huono oli Vasselliin rankkarikin, mutta ei haittaa! Kiitos van der Sar, kiitos Ronaldo! Tästä on hyvä jatkaa! "No niin, sieltähän se Hirvaskankaan Hintti saapuu" - Jorma Hirvanen |