Aihe: Lemmikki
1 2 3 4
blastoff
06.01.2004 15:30:03
edit: Tai puhuva lepakko olis kyllä kaikista rock-uskottavin. Jep. ARR.

Päätön lepakko voisi olla myös aika "rock 'n' roooll!!"
Viceroy
06.01.2004 16:32:02

Pantteri tietysti!

JahtiPantteri :)
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
-J
06.01.2004 16:37:50
Marsu! Jeejee!
Sisko tahtoisin näädän, mutta maailma on rotta!
huurjas
06.01.2004 16:41:31
Semmonen kuus jalkanen gepardi..... tai teiniikäinen mutanttininjakilpikonna.
SkebaRisti
mikko1
06.01.2004 17:10:40
musta MAMBA.
"Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir EXCELLENT!!!!!
st.Helena
06.01.2004 18:49:43

Mulla on kissa, Leevi. Se on semmoinen XXL kokoinen ( painaa n. 12 kg ) oranssi kolli, joka ei tee muuta kuin nukkuu, väliillä raapii jääkaapin ovea ja skitsoo alkuyöstä, kun just on itse nukahtamassa, sit se lopulta tulee nukkuu minun tyynyn päälle ( eli herään yleensä aamulla ilman tyynyä, koska kissa on levittäytynyt ihroineen sen päälle )..

Mutta mikä tekee Leevistä erityisen rokrokrok ( älyhoitoktok )- kollin? No se, että aina kun minä tai kihlattuni soittaa, kissa raahautuu mahdollisimman lähelle köllöttämään ja kehräämään niin maan perkeleesti. olen kylläkin kuullut, että kissan kehräävät nautinnon lisäksi myös sillloin, kun niihin sattuu :Q
Pull the red rope and God says "what?" -Dogmatic Tramps
Kemppilä
06.01.2004 19:08:24
Iguaani vai mikä leaguaani nyt onkaan on rock. Sellaisen minä haluaisin ja antaisin sille nimeksi Lucifer.
-Kemppilä from Hassi. The place of nothing (?!?!?!)
Nuuskamuikkunen
06.01.2004 19:12:41
Iguaani vai mikä leaguaani nyt onkaan on rock. Sellaisen minä haluaisin ja antaisin sille nimeksi Lucifer.

Semmonen ois mukava. On vaan aika paljon hoitamista ja vie aikaa ihan kivasti, mutta mukava sellainen olisi. Sopii jopa allergiselle, kuten minulle!

Minä sanon, että kissat on ROCK.
Kahvi on hyvää.
sikanaama
06.01.2004 19:13:17
Dinosaurus. Mistä niitä saa.
Kello 2.34 pelastajat vapauttivat Äänekoskella paikoilleen juuttuneesta hissistä seitsemän juhlijaa.
fox
06.01.2004 19:16:33

Dinosaurus. Mistä niitä saa.

Eiköpä niitä siellä Jurassic Parkissa ollu? Ja kirjakaupasta saa hoito-ohjekirjan kumminkin. Ne pienemmät raptorit istuu kuulemma mieluusti sylkössä.. voi niitä. *rapsraps* - Nyt kyllä irrotat nenästä!! :)
toxic
06.01.2004 19:27:10
Hirvi tai sit joku ihme örvelö, kuten apina.

apinat on muuten aika siistejä, mä oon aina halunnu sellasen.
Jani The Rock
06.01.2004 19:58:57

Mulla on kissa, Leevi.

Kappas. Mullakin on lemmikki nimeltä Leevi, tosin lajiltaan lintuhämähäkki. Ne sirkat ja muut ötökät joita se syö ovat sitten niitä Leavingseja.

Terveisiä kaimalle.
Rough and tough and plenty mean.
gunner
06.01.2004 21:25:47
Entä käviskös suklaamonni?
PuNkKi
07.01.2004 00:17:46
puhuva papukaija on kyl.. turussa ompi semmoinen
tuossa yhdessä liikkeessä semmoinen myynnissä.. sitä
olen monta kertaa ihastellut mutta sen hintakin on sen
verran paljon liikaa että saa jäädä :) kiva sen kans on jutella.
tosin ei se kyl vastaa ihan mitään järkevää jos sille jotain
sanoo.. tyhmä kun tyhmä :) blondi..
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
Fuehrer
07.01.2004 03:44:43 (muokattu 07.01.2004 03:45:34)
Hups
Fuehrer
07.01.2004 03:45:15
Prowleri
07.01.2004 05:06:05
Kappas. Mullakin on lemmikki nimeltä Leevi, tosin lajiltaan lintuhämähäkki. Terveisiä kaimalle.

Joo hämpit ovat hyviä lemmikkejä, henkkoht tosin suosin näitä kotomaan luontaisia lajeja joita talossakin juoksentelee kahlitsemattomina.

Saavat kyllä kotihämpit ihan rauhassa möngerrellä seinillä minun kämpässäni, jos nyt ei joku naisihminen välttämättä vaadi niitä poistettavaksi.
Hähähä. -Jami
st.Helena
07.01.2004 06:28:25

Kappas. Mullakin on lemmikki nimeltä Leevi, tosin lajiltaan lintuhämähäkki. Ne sirkat ja muut ötökät joita se syö ovat sitten niitä Leavingseja.

Terveisiä kaimalle.

Mun poikaystävän äidillä on sellainen koira, joka on puolet pienempi kuin mun Leevi. Joulun pyhinä oltiin anoppilassa ja Leevi- mirri oli mulla mukana. Eräänä päivänä löysin anopin koiran uikuttamasta surkeesti, kun pikku- Leevi istui sen päällä ja järsi koira- paran takajalkaa.. Eli kait se on sitten se anopin koira se mun Leevin oma Leaving. tai jotain. Olipa tyhmä juttu :Q
Pull the red rope and God says "what?" -Dogmatic Tramps
Arabian Lauri
07.01.2004 08:42:39
Mun mielestä simpanssi olisi aika jees!

Sen kanssa vois lähteä vetäsemään perslärvit, mitä ei voi muiden lemmikkien kanssa tehdä! (Joku varmasti laittaa tähän että "ainaski meidän koira juo keppanaa niin että sen perse soi aamulla" tai "ei eläimille saa juottaa viinaa".)

Muutenkin kun siinä sitten seurailee sen simpanssin toimia, niin voi huomioida että ei perskele kyllä se ero normaalin kaduntallaajan ja simpanssin geenistössä on todella pieni ja pitää sen sitten mielessä kun liikkuu ite kaupungilla iltasella.

Kyllä näi o!
Kitaristi ilman pändiä on kuin kalastaja ilman virveliä - täysin turha jätkä!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)