Aihe: Arttu Wiskari listakärkeen Yhdysvalloissa
1 2 3
Lord of the strings
01.05.2007 23:17:48
Joo onnea vain. Latokaski maailmankartalle!
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
Twinkle
02.05.2007 00:56:08
On toki, on toki. Mutta kuten todettu, nettipalvelu Soundclickin alalajin "Blues-coverit" sarjan voitto ei oo vielä ihan amerikan valloitus.

Jep, se on ameriikan mikseri.net. Se on huomattavan laaja järjestelmä josta löytyy kategorioita. Tämäkin on siis Blues -- Blues Rock --> Unsigned --> Blues Covers. Käyttäjiähän tuolla on kohtuullisesti enemmän kuin kotoisessa mikserissä, mutta kategorioitakin on ja jokaisesta kerätään listaa. Se on myös kansainvälinen, ettei voida välttämättä puhua edes amerikkalaisesta vaan englanninkielisestä sivustosta.

Kova versio tuo kyllä on tuosta biisistä, itse näkisin että tuo on äärimmäisen hyvä palaute siitä että hommaa tehdään oikein. Palautteena monta kertaa arvokkaampaa ja tunnustettavampaa kuin esim. demostudion selkääntaputtaminen.
Manetti
02.05.2007 08:56:10 (muokattu 02.05.2007 09:51:30)
Jep, se on ameriikan mikseri.net. Se on huomattavan laaja järjestelmä josta löytyy kategorioita. Tämäkin on siis Blues -- Blues Rock --> Unsigned --> Blues Covers. Käyttäjiähän tuolla on kohtuullisesti enemmän kuin kotoisessa mikserissä, mutta kategorioitakin on ja jokaisesta kerätään listaa. Se on myös kansainvälinen, ettei voida välttämättä puhua edes amerikkalaisesta vaan englanninkielisestä sivustosta.

Kova versio tuo kyllä on tuosta biisistä, itse näkisin että tuo on äärimmäisen hyvä palaute siitä että hommaa tehdään oikein. Palautteena monta kertaa arvokkaampaa ja tunnustettavampaa kuin esim. demostudion selkääntaputtaminen.

Juuri näin... Tuo kohtuullisesti enemmän kuin kotoisessa mikserissä tarkoittaa käytännössä sitä, että Soundklicissä on yli 200000 enemmän tai vähemmän nimekästä artistia tai bändiä mm. Alvin Lee, Robin Trower, Phil Collins, Peter Gabriel, Janet Jackson, Sarah McLachlan, Moby, etc. Kuunneltavana ja arvosteltavana on yli 2,2 miljoonaa piisiä.

Soundclickin chartteja seuraavat ja piisejä kuuntelevat ihmiset ovat maailman joka kolkasta jossa vain internet on saatavilla.

SC:n kautta on mahdollisuus saada piisinsä kuulumaan myös nettitadioissa ja saattaapa joku levy-yhtiökin innostua, joka minun mielestä Artun laulusaundilla olisi vähintäänkin kohtuullista ja ansaittua.
...If something's hard to do, then it's not worth doing...
Dana
02.05.2007 10:59:19
Onnittelut ja on kyllä loisto juttu! Tuosta on hyvä jatkaa! *fani* :)
"Tömähtely yltyy ja muuttuu sitten yhtäkkiä. Se hidastuu kumuksi. Sitten hurinaksi."
ICE
02.05.2007 11:05:30
Hyvä Arttu! Sussa on potentiaalia enemmän kuin pienessä pitäjässä. Vain sitä Radio Nova-hittiä odotellessa.. :-) heheh
Kehä kolmosen ulkopuolella kilpaillaan siitä kenellä on vittumaisin työpaikka ja rumin eukko.
"Yritän viettää vuoden 2007 Miitin selvinpäin" -kerho #1
Notefix
02.05.2007 12:55:28

Hyvä Arttu! Sussa on potentiaalia enemmän kuin pienessä pitäjässä. Vain sitä Radio Nova-hittiä odotellessa.. :-) heheh

Kuulemma Maki Kolehmaiselta on jo tilattu bluussahtava täsmähitti.
"Layers of layers of shit!" ."The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side."
Lennu
02.05.2007 13:07:28

Hehhee.

Onnittelut kapulle, hyvin sä vejät.
"tää skene ei oo oikeen mun juttu"
kid ego
02.05.2007 13:11:39

Oon kuullut vähän juttua että Arttu joutuisi pukemaan Maki-naamarin Aikakoneen uudessa kokoonpanossa.
"Menee pilettämiseen koko vkl kun huomenna on kihlajaiset ja sunnuntaina hautajaiset." -KMT
Notefix
02.05.2007 13:16:02

Oon kuullut vähän juttua että Arttu joutuisi pukemaan Maki-naamarin Aikakoneen uudessa kokoonpanossa.

Euroviisuihin ens vuonna!
"Layers of layers of shit!" ."The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side."
MrQ
02.05.2007 13:46:48
...Arttu perkele?

Jumangekka?

"Mulla ei ole mitään homoja vastaan mutta vittu mä vihaan tuota HOMOA"- Arttu???

Kapteeni Planeetta?

Jumaliste!

Hieno homma.

Ja moderaattoreille tiedoksi, lainausmerkeissä oleva teksti viittaa erääseen oikeassa elämässä suurta komediaa sisälläpitäneeseen hetkeen erään joulun alla vuosaaressa.

Tällä ei ole tarkoitus harjoittaa kiihotusta kansanryhmää tai väestönosaa kohtaan.

Pahoillani jos joku näkee lainauksen vihamielisenä omaa eturyhmäänsä kohtaan eikä sen tarkoitus ole tuoda piileviä homofobisia elementtejä esiin ko. henkilöstä. Niitä ei ole sen enempää kuin muillakaan ihmisillä.
Martso
02.05.2007 14:24:21

Joku toinen taitaa hoidella tuota Nova-puolta :)
Kaikki käy, eihän siinä mitään!
Epämuusikko
02.05.2007 14:31:04
Lisää tätä. Loistavaa meininkiä. Hyvälle musiikille on siis vielä tilausta :)
"Kyllä mä uskon että osaat soittaa, ilman että pitää joku näyte kuunnella." -KMT RR4E:lle. Bustard #1
blaekie
02.05.2007 15:50:00 (muokattu 02.05.2007 15:59:45)

Juuri näin... Tuo kohtuullisesti enemmän kuin kotoisessa mikserissä tarkoittaa käytännössä sitä, että Soundklicissä on yli 200000 enemmän tai vähemmän nimekästä artistia tai bändiä mm. Alvin Lee, Robin Trower, Phil Collins, Peter Gabriel, Janet Jackson, Sarah McLachlan, Moby, etc. Kuunneltavana ja arvosteltavana on yli 2,2 miljoonaa piisiä.

Soundclickin chartteja seuraavat ja piisejä kuuntelevat ihmiset ovat maailman joka kolkasta jossa vain internet on saatavilla.

SC:n kautta on mahdollisuus saada piisinsä kuulumaan myös nettitadioissa ja saattaapa joku levy-yhtiökin innostua, joka minun mielestä Artun laulusaundilla olisi vähintäänkin kohtuullista ja ansaittua.

Näytti siellä joku Manetti niminen artistikin käyneen Chartissa aika korkealla :-) Onneksi olkoon. :-)

Myös Wiskarille onnittelut, mahtava soundi laulussa miehellä :-)
Nii onkii ...
Diablero
02.05.2007 16:18:08
No mutta onnittelut. Enpä tiennytkään että äijällä tuollanen ääni on!
Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua joka päivä
musa
02.05.2007 23:15:21
Toimii hienosti. Laulat upeasti. Kiitos nautinnollisesta kuunteluhetkestä.
BigPapa
03.05.2007 09:54:01 (muokattu 04.05.2007 10:01:42)

Hyvä Suomi...8)...

ja mitä löytyykään sijalta 126, hoho!!!

http://www.soundclick.com/genres/ch … 0&advFeatured=0&advSigned=2
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers.
Capu
03.05.2007 10:00:39
Hyvä Suomi...8)...

Yeah! Nyt alko todellinen Suomen rynnistys!
Ukko
03.05.2007 16:17:04

Hyvä Suomi...8)...

Nyt on teitilläkin sitten Ameerikan valloitus menossa :)
Manetti
03.05.2007 18:07:41
Näytti siellä joku Manetti niminen artistikin käyneen Chartissa aika korkealla :-) Onneksi olkoon. :-)

http://www.soundclick.com/pro/view/ … cfm?bandID=638994&content=music

No juu.. kiittosh kiittosh.
...If something's hard to do, then it's not worth doing...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)