Aikeissa olis randya alkaa modaamaan eli mikin vaihto ja maalaus ja yksi mikki paikka piiloon ja kokonaan pois. reunohin kauttaaltaa viisteet. Mutta tämä maalaus.. Onko kukaan maalannut ihan perus automaalilla esim. ihan automaalaamossa? Entäs nämä automaalaamon lakat? Kovan pinnan saa kyllä niilläkin? Mitä tämmöinen teettäminen maksaa tai onko kukaan edes kokeillut moista? |
Antti1 02.05.2007 11:15:43 | |
---|
Pystytkö sä tekemään itse puuhommat ja kaikki muut tarvittavat pohjatyöt? Mä en tiedä yleisestä hintatasosta, mutta hyvä maali ja kiiltävä kaksikomponenttilakkaus automaalaamossa ei ole ihan älyttömän halpaa. Mun kaveri tekisi tuon varmaan siihen 200€ hintaan. Jälki tosin on sitten myös hinnan mukainen. |
santa 02.05.2007 11:33:05 | |
---|
Pystytkö sä tekemään itse puuhommat ja kaikki muut tarvittavat pohjatyöt? Mä en tiedä yleisestä hintatasosta, mutta hyvä maali ja kiiltävä kaksikomponenttilakkaus automaalaamossa ei ole ihan älyttömän halpaa. Mun kaveri tekisi tuon varmaan siihen 200€ hintaan. Jälki tosin on sitten myös hinnan mukainen. Itseasiassa pystyn. meillä on aikoinaan ollu automaalamo 20 vuotta (1999) ja siitä tuli mieleen että tarvittavat välineet löytyy mutta maalaus vehkeet on jo aikapäiviä sitten hävitetty. Pohjat kyl onnistuisi kyllä itseltäkin. Lisäksi itse olen kyllä puuseppä. |
Antti1 02.05.2007 11:42:10 | |
---|
No jos pystyt mahdollisimman pitkälle tekemään noi pohjatyöt, niin hinta laskee varmaan aika hyvin. Olettaen, että ne on tehty kunnolla, eivätkä aiheuta lisää päänvaivaa. :) |