Aihe: keskimikin yksi johto irtosi
1
-Juice-
01.05.2007 14:16:43
Jelppikerhosta kun ei apua saanut, niin laitetaan tänne. Älkää ärsyyntykö ;)
Homman nimi on, että straton pleksiä vaihtaessa onnistuin jotenkin sössimään keskimikistä yhden piuhan (musta) irti. Käsittääkseni tuo on melko helppo itse kolvilla korjata, vai olenko väärässä? Sähköjutuista en paljoa mitään tiedä, mutta kyllä joskus kolvia olen käyttänyt. Onko tuossa jotain vaaraa, että teen lisää vahinkoa kitaralle? Eli kannattaako tuohon itse lähteä, vai vienkö suosiolla ammattilaiselle?
"Tahdon basson, ku ne on niin kivan värisiä" -Kaverin kommentti :D
Twinkle
01.05.2007 14:51:00
Jelppikerhosta kun ei apua saanut, niin laitetaan tänne. Älkää ärsyyntykö ;)
Homman nimi on, että straton pleksiä vaihtaessa onnistuin jotenkin sössimään keskimikistä yhden piuhan (musta) irti. Käsittääkseni tuo on melko helppo itse kolvilla korjata, vai olenko väärässä? Sähköjutuista en paljoa mitään tiedä, mutta kyllä joskus kolvia olen käyttänyt. Onko tuossa jotain vaaraa, että teen lisää vahinkoa kitaralle? Eli kannattaako tuohon itse lähteä, vai vienkö suosiolla ammattilaiselle?

Jos oikein ymmärsin ongelmasi, niin juotat sen piuhan takaisin mistä se irtosi. Noissa on sellainen ongelma vaan, että se käämilanka sieltä kelan sisältä on joskus suoraan kiinni siinä juotospisteessä, jos se irtoaa niin kannattaa olla tarkkana että saa sen kunnolla takaisin. Kela voi huonossa tapauksessa lähteä purkeamaan ja se jos mikä on vittumaista kun 7000 kierrosta ohutta kuparilankaa leviää käsiin.

Juotettavissa siis ihan kotikonsteihin siis, mutta kannattaa olla hieman varovainen sen kanssa.
-Juice-
01.05.2007 15:17:33
Kiitos paljon! Nyt kun sain varmuuden tuosta niin uskallan lähteä itse korjailemaan. Tuskinpa se käämilanka sieltä lähtee purkautumaan, kun tuo johto on ihan siististi vaan irronnut siitä juotoskohdasta. Kaikki muu vaikuttaa olevan ihan kunnossa. (viimeiset kuuluisat sanat, saa nähdä miten äijän käy...)
"Tahdon basson, ku ne on niin kivan värisiä" -Kaverin kommentti :D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)