Loopis 01.05.2007 23:32:09 | |
---|
Morjens! Eli olen kyllästynyt noihin halppis piuhoihin jotka pätkii vähän väliä ja lakkaa toimimasta. Eli päätin että nyt ostan kunnon piuhat mun räkkiin ja bassoon. Eli mitä merkkiä suosittelette? Mä kun en oikein tiedä mitkä noista merkeistä/tuotteista on tosi hyviä. Eli tarkotus olis räkkiin laittaa uudet piuhat (sielä on warwickin profet nuppi, räkkiviritin ja langaton) sekä lisäksi sitten tarvis pari ihan perus instrumenttipiuhaa tarvis. Kerran se kirpasee kun ne uusii. Ei ainakaan sit tarvi olla koko ajan niitä vaihtamassa ja korjailemassa :) Kiitos taas etukäteen. |
Jos vain kolvi pysyy kädessä niin itse tekemällä saa parhaat. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
pardy 02.05.2007 00:41:50 (muokattu 03.05.2007 00:15:38) | |
---|
Jos vain kolvi pysyy kädessä niin itse tekemällä saa parhaat. Ei, kyllä Planet Wavesit on parhaita. Niissä kun on nuo näppärät kontaktinparannuslevikkeetkin plugin pohjassa. Edit: Tämä lause sisälsi sarkasmia. |
okabass 02.05.2007 01:41:38 | |
---|
MOI Itsetehden Switchcraftin kulmilla tai Neutrikin suorila plugeila ja hyvälaatuisellä piuhalla. Tai sitten George-L systeemillä. Olin JÄÄHYLLÄ koska laitoin linkin Wikin "virtsa"sivulle(?). Heh. |
HeavyMachinery 02.05.2007 09:12:40 (muokattu 02.05.2007 09:13:54) | |
---|
Ei, kyllä Planet Wavesit on parhaita. Niissä kun on nuo näppärät kontaktinparannuslevikkeetkin plugin pohjassa. Jos tämä lause sisälsi sarkasmia se olisi hyvä näkyä jotenkin :D Edit: Tai sitten George-L systeemillä. Itse olen vahvasti skeptinen näiden suhteen. Miten voi olla hyvä kontakti ilman kolvausta. Irroittelua noi ei oikein kestä..... Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Saimou 02.05.2007 10:30:48 | |
---|
Evidence Audio. AOF Sound Porvoo. Tästä se ei enää parane. |
JoKo 02.05.2007 11:13:49 | |
---|
Tai sitten George-L systeemillä. Itse olen vahvasti skeptinen näiden suhteen. Miten voi olla hyvä kontakti ilman kolvausta. Irroittelua noi ei oikein kestä..... Usko pois, ne kestää. Noiden kanssa on ollut paljon vähemmän ongelmia kuin muiden piuhojen, ja jos semmoinen sattuu hajoamaan vaikka 5 min ennen keikkaa niin ehtii vielä korjata. |
HeavyMachinery 02.05.2007 12:21:21 | |
---|
Usko pois, ne kestää. Noiden kanssa on ollut paljon vähemmän ongelmia kuin muiden piuhojen, ja jos semmoinen sattuu hajoamaan vaikka 5 min ennen keikkaa niin ehtii vielä korjata. On mulla noitakin mutta jotenkin vaan on sellainen epä usko, enemmän fiilis kysymys. Se tuntuu näppiliitokselta kun sitä ei ole juotettu. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Pirkka 02.05.2007 13:01:00 | |
---|
Mulla on pedaalilaudas kaikki välipiuhat George L:ää. Ja bassosta lautaan menee George L:n tehdastekoinen, paksumpi piuha. Ei mitään ongelmia oo ollu ikinä. Kyllä ne kulmaplugitkin pitää vaikka niitä irrotteliskin kun ne vaan kerran tekee hyvin. Tai siis mun tapauksessa mun frendi teki ne hyvin... |
Karlsson 02.05.2007 13:15:11 | |
---|
Mistä saa George L:lää? Lisää hifimpää! |
Pirkka 02.05.2007 13:47:20 | |
---|
Mistä saa George L:lää? Kitarapajalta. Sen valmiin piuhan ostin custom-soundsista. |
Karlsson 02.05.2007 13:47:55 | |
---|
Kitarapajalta. Sen valmiin piuhan ostin custom-soundsista. Ok, pitää käydä tsekkaamassa. Lisää hifimpää! |
absqua 02.05.2007 13:55:36 | |
---|
Ok, pitää käydä tsekkaamassa. Mä annan myös ääneni GeorgeLle. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
tupac 02.05.2007 14:23:07 | |
---|
Ite olen käyttäny schulzin kaapeleita iät ja ajat, ja ei ole ollunna minkäänlaisia häiriöitä. Kohtuu hintaisiaki ovat |
beissi man 02.05.2007 15:16:57 | |
---|
Mie taas oon pärjänny mainiosti Scorpion piuhoilla 3m n.8e paikallisesta This is my bass.
There are many like it, but this one is MINE.
My bass is my best friend. It is my life.
I must master it as I must master my life.
My bass without me is useless. Without my bass, I am useless. |
Aminohappo 02.05.2007 15:57:53 | |
---|
Ite oon suosinu Cordialia. Ne on oikein mukavia ja saapi vaikka T-kaupasta. |
beissi man 02.05.2007 16:07:58 | |
---|
Ite oon suosinu Cordialia. Ne on oikein mukavia ja saapi vaikka T-kaupasta. Joo Cordial löytyy miultakii kaappipiuhana. This is my bass.
There are many like it, but this one is MINE.
My bass is my best friend. It is my life.
I must master it as I must master my life.
My bass without me is useless. Without my bass, I am useless. |
Akkari 02.05.2007 17:11:29 | |
---|
Itse olen vahvasti skeptinen näiden suhteen. Miten voi olla hyvä kontakti ilman kolvausta. Irroittelua noi ei oikein kestä..... Aktiivisesti keikkaillut kaverini käytti George-L:ää kitarapiuhana ja kehu kestävän oikein mainiosti...jos vaikka auttaisi kohottamaan fiilistä ...such is life... |
Tolppa 02.05.2007 19:43:53 | |
---|
Ite oon suosinu Cordialia. Ne on oikein mukavia ja saapi vaikka T-kaupasta. ...ja color red. - Rokkenroll pidentää murrosikää - |
Kieppi 02.05.2007 19:46:43 | |
---|
Meikäläisen ainoa kestävä piuha on ollut ProCon Lifelines, Musamaailmasta. Kalamies #10 >-)))>. Last.fm "Juu plei veri gud bääs." -Juice Leskinen- |