wlan 12.04.2007 02:31:10 (muokattu 12.04.2007 02:33:11) | |
---|
tupla! |
peteihis 12.04.2007 03:57:06 | |
---|
Pikkusiskon laulunäyte ;) http://www.mikseri.net/assi_ilona Juu. Hullumpaakin on kuulltu.. :) Mutta jos saan ehdottaa "sekoittajalle"niin tausta 1dB alemmas ja laulajaa 1dB lujemmalle (numerot perustuu kokemukseen ja todellakaan paljosta ei oo kysymys, mutta hiukan joutuu pinnistelemään, että saa laulun kuunneltua.) Tulee mieleen uuden aallon jälkihäiveet... ja Noitalinna Huraa. |
dj_pirtu 13.04.2007 16:14:13 | |
---|
Tässäpä olisi muutama näytebiisu kuultavaksi. Puolustuspuheeksi voi heittää että miltei vuosi sitten taltioitu kotikaraokekekkereissä ja suhteellisen hyvässä känässä. :D Ei just nyt oo mitään edustavampia tallenteita tarjota mutta nauttikaa hyvät ihmiset! *reps* Osoitteesta: http://www.nbl.fi/~nbl2192/ Ongelmani on etten ole keksinyt "omaa juttua", olen laulanut heviosastoa hieman samalla ylärekisteriä petraten, tangotkin sujuvat, ja elviksen biisit. Yleensä yllätän karaokebaareissa ihmiset laulamalla iiihan laidasta laitaan musiikkityylejä. |
Metaphnora 13.04.2007 21:01:13 | |
---|
Siitoksia wlan! (: |
sliger 16.04.2007 18:38:01 | |
---|
rok |
James Mc Brown 18.04.2007 18:23:39 | |
---|
http://www.youtube.com/profile?user=metaphnora Tuollapa on jotain yskäisessä olotilassa nauhoitettua web-kamera tasoista meininkiä. Tuleep varmaankin pian jotain siskon kanssa säveltämiä omia juttuja, joskin tämä ääni tästä palautuu kovasta paineestaan. Tosi jees! Sometimes I think that the surest sign that intelligent life exists elsewere in the universe is that none of has tried to contact us. |
Anydoll 28.04.2007 23:45:03 | |
---|
|
sliger 29.04.2007 08:41:10 | |
---|
rok |
-Cale 30.04.2007 13:46:48 (muokattu 30.04.2007 13:50:45) | |
---|
Tässäpä olisi muutama näytebiisu kuultavaksi. Puolustuspuheeksi voi heittää että miltei vuosi sitten taltioitu kotikaraokekekkereissä ja suhteellisen hyvässä känässä. :D Ei just nyt oo mitään edustavampia tallenteita tarjota mutta nauttikaa hyvät ihmiset! *reps* Osoitteesta: http://www.nbl.fi/~nbl2192/ Ongelmani on etten ole keksinyt "omaa juttua", olen laulanut heviosastoa hieman samalla ylärekisteriä petraten, tangotkin sujuvat, ja elviksen biisit. Yleensä yllätän karaokebaareissa ihmiset laulamalla iiihan laidasta laitaan musiikkityylejä. Tuukko laulaan meidän bändiin? :) Välillä nauroin vedet silmissä, lähinnä "välispiikkien" aikana :D Voin kuvitella sen hetkisen tilanteen. Hyvää meininkiä! |
Tuukko laulaan meidän bändiin? :) Välillä nauroin vedet silmissä, lähinnä "välispiikkien" aikana :D Voin kuvitella sen hetkisen tilanteen. Hyvää meininkiä! Haha! Hyvä että on hauskaa! Itseasiassa piti oikein kuunnella tuo born to be wild pitkästä aikaa ja repeilin kyllä itsekin. :D Tuli tuossa Auraviihteeltä viime viikolla postia että pääsis Raisioon Tangomarkkinoille koittamaan. Muuten hyvä mutta en oo niitä biisuja reenannu ollenkaan ja ulkoa pitäis osata. :d Lapussa oli myös kohta:"Lauantaina oman meikkaajan käyttö kielletty."(!) niin tuli fiilis että nämä eivät ole ne kisat mihin olin menossa joten jätän suosiolla väliin. Ei kuulosta tarpeeksi "hyvältä meiningiltä". :D Rock karaoken SM-skaabat vois olla rules. Ai teidän bändiin laulamaan? Mitäs soitatte? :) |
-Cale 01.05.2007 23:48:35 (muokattu 03.05.2007 11:22:46) | |
---|
Haha! Hyvä että on hauskaa! Itseasiassa piti oikein kuunnella tuo born to be wild pitkästä aikaa ja repeilin kyllä itsekin. :D Tuli tuossa Auraviihteeltä viime viikolla postia että pääsis Raisioon Tangomarkkinoille koittamaan. Muuten hyvä mutta en oo niitä biisuja reenannu ollenkaan ja ulkoa pitäis osata. :d Lapussa oli myös kohta:"Lauantaina oman meikkaajan käyttö kielletty."(!) niin tuli fiilis että nämä eivät ole ne kisat mihin olin menossa joten jätän suosiolla väliin. Ei kuulosta tarpeeksi "hyvältä meiningiltä". :D Rock karaoken SM-skaabat vois olla rules. Ai teidän bändiin laulamaan? Mitäs soitatte? :) Oho... No, taidat painia "hieman" eri sarjassa kuin meikäläinen, musatouhuissa siis... Itse asiassa meillä tai mulla ei vielä kunnon bändiä olekkaan, tosin laulajasta se yleensä on ollut kiinni ettei sitä ole syntynyt, eli kun ei ole ollut laulajaa. Hard Rockia on tullut veivailtua. |
dj_pirtu 03.05.2007 14:03:37 | |
---|
Oho... No, taidat painia "hieman" eri sarjassa kuin meikäläinen, musatouhuissa siis... Itse asiassa meillä tai mulla ei vielä kunnon bändiä olekkaan, tosin laulajasta se yleensä on ollut kiinni ettei sitä ole syntynyt, eli kun ei ole ollut laulajaa. Hard Rockia on tullut veivailtua. No enpä tiedä siitä eri sarjasta. Huvikseni hoilailen ja ainuttakaan laulutuntia en ole tähään päivään mennessä ottanut. Muutaman vuoden kun ramppaa karaokebaareissa ahkerasti niin tajuaa vähitellen että miten ääntä tuotetaan. :) Broidilla on trashmetal bändi ja kysy mua siihen huutamaan vaan siihen hommaan olen aivan täysin väärä mies. |
sofianmaailma 07.05.2007 16:07:49 | |
---|
Laulunäytteeni sekä siihen liittyvä kysymys: Reilun kahden minuutin pätkä Bohemian Rhapsodya karaoketaustoilla (hyvä kappalevalinta aloittelijalta ;-) http://www.saunalahti.fi/~severink/ … AYTTEET/NAYTE_Bohemian_Rhapsody.mp3 Osaisiko joku laulamista tunteva sanoa, mistäköhän tulee tämä korina/porina (tms.) tuossa 1 minuutin kohdalla. Kurkusta vai äänihuulista vai mistä (väärä suun asento, mikin sijoitus)? En nyt osaa sanoa saanko sitään aikaan vain tietyllä korkeudella, mutta biisien hiljaisissa kohdissa sitä tulee aika usein... Taustastani sen verran, että laulamista olen harrastanut erittäin aktiivisesti koko kuluneen vuoden ajan (yht. ainakin 200 tuntia eli liikaa). Ikää on jo 39 vuotta, joten mikään nuori lupaus en ainakaan ole. Entinen lapsi"tähti" ehkä... |
gilmoure 07.05.2007 16:20:33 | |
---|
Laulunäytteeni sekä siihen liittyvä kysymys: Reilun kahden minuutin pätkä Bohemian Rhapsodya karaoketaustoilla (hyvä kappalevalinta aloittelijalta ;-) http://www.saunalahti.fi/~severink/ … AYTTEET/NAYTE_Bohemian_Rhapsody.mp3 Osaisiko joku laulamista tunteva sanoa, mistäköhän tulee tämä korina/porina (tms.) tuossa 1 minuutin kohdalla. Kurkusta vai äänihuulista vai mistä (väärä suun asento, mikin sijoitus)? En nyt osaa sanoa saanko sitään aikaan vain tietyllä korkeudella, mutta biisien hiljaisissa kohdissa sitä tulee aika usein... Taustastani sen verran, että laulamista olen harrastanut erittäin aktiivisesti koko kuluneen vuoden ajan (yht. ainakin 200 tuntia eli liikaa). Ikää on jo 39 vuotta, joten mikään nuori lupaus en ainakaan ole. Entinen lapsi"tähti" ehkä... vedät ton oktaavia matalempaa ku freddie :P kannattaa keskittyä ton äänen/tekniikan kehittämiseen, korina tms tulee ku jännität kurkkua |
sofianmaailma 07.05.2007 18:15:04 | |
---|
korina tms tulee ku jännität kurkkua Kiitos vinkistä! Jatkossa tajuan relata, jos kuuluu korinaa. Riittää, että Suomessa on yksi koriseva laulaja (=Arja)... P.S. Joudun laulamaan varmaan kaiken about oktaavia alempaa. |
Metallikka 09.05.2007 23:50:16 (muokattu 10.05.2007 00:07:32) | |
---|
http://www.mikseri.net/artists/?id=66744 Näitä en ainakaan itse pystynyt tuon raadion kautta kuuntelemaan. Lataamalla ja avaamalla tiedoston kyllä...tiedä mikä vikana:/ Koska en osaa editoida, niin ensimmäisessä ja toisessa kannattaa laittaa volkkaa isommalle että jotain kuuluu. Kolmannessa taas volkkaa on kyllä riittämiin... Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.
- Terry Pratchett |
d-iivil 11.05.2007 06:25:24 | |
---|
|
anssopikasso 11.05.2007 17:51:56 (muokattu 11.05.2007 17:53:11) | |
---|
http://www.youtube.com/profile?user=metaphnora Tuollapa on jotain yskäisessä olotilassa nauhoitettua web-kamera tasoista meininkiä. Tuleep varmaankin pian jotain siskon kanssa säveltämiä omia juttuja, joskin tämä ääni tästä palautuu kovasta paineestaan. Minäpä oon myyty täydellisesti. Erittäin hieno lauluääni, ja ootpa vallan nätti tyttökin. :) Sattuu vielä olemaan semmonen biisi josta on erittäin hyvät, joskin vanhat ja haikailtavat muistot, mutta jokatapauksessa olen täydellisesti myyty. Paviaanit runkkaa ja rallattaa! |
Metaphnora 12.05.2007 11:22:51 (muokattu 12.05.2007 11:29:24) | |
---|
anssopikassolle: No sepä on ilo kuulla ! (: Siitoksia vaan ! |
Keppis 12.05.2007 11:40:00 | |
---|
vedät ton oktaavia matalempaa ku freddie :P kannattaa keskittyä ton äänen/tekniikan kehittämiseen, korina tms tulee ku jännität kurkkua Kannattaa ajatella että kurkkua pitää saada enemmän "auki". Eli siis haukotustunnetta lissää. Luulisin. Onni vie inspiraation. |