hotsipumi 21.04.2007 08:29:49 | |
---|
Osaako joku sanoa onko yleistä vaiko ainutlaatuista se, että 4 x 10 Marsun alakaapin takakannen avattuaan löytää puuosista Jim Marshallin nimikirjoituksen? Kaappi on joku 80 luvun alun versio.. |
SARJE 01.05.2007 20:34:13 | |
---|
pakko oli nostaa tämä ketju, kun itseänikin kiinnostaa suuresti tuo kysymys. tietäjät kertokoon. no ei se mikään villieläin ole, ompahan muuten vaan hauska! |
TvA 01.05.2007 22:42:02 | |
---|
Enpä itsekkään tarinaa tuosta tiedä, mutta omasta 80-luvun 1960 yläkaapin sisuksista tuo nimmari myöskin löytyy. ...vapaa-ajan muusikko... |
Joees 01.05.2007 22:44:52 (muokattu 01.05.2007 22:45:23) | |
---|
Enpä itsekkään tarinaa tuosta tiedä, mutta omasta 80-luvun 1960 yläkaapin sisuksista tuo nimmari myöskin löytyy. Tässä on ilmeisesti jo vastattu osittain tohon kysymykseen. Jos täältä löytyy noita pari kappaletta niin ei se kauheen ainutlaatuista voi olla? Ja oletettavasti niitä on lisääkin. Ja ilmeisesti 80-luvun kaapeissa noita sit on? Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
Tässä on ilmeisesti jo vastattu osittain tohon kysymykseen. Jos täältä löytyy noita pari kappaletta niin ei se kauheen ainutlaatuista voi olla? Ja oletettavasti niitä on lisääkin. Ja ilmeisesti 80-luvun kaapeissa noita sit on? Mulla on muistaakseni kanssa kaapissa sedän raapustukset. En kyllä tiedä, miltä vuodelta se on.....ilmeisesti jostain pimeältä 80-luvulta. Ja tutun (kitara)nupin sisuksista löytyi samat töherrykset. Eli siis ei ole mitenkään harvinaista. |
Grabel 01.05.2007 23:09:54 | |
---|
The History of Marshall (Doyle) - kirjan sivulta 91 löytyy seuraava teksti: "Many cabinets were made with Jim Marshall's signature inside. The story goes that for many years Jim spent a lot time working in the coverin section of the factory, and whenever there was a blemish he would always be blamed! So to preserve his reputation and instill pride in the workforce, he insisted that each person who worked on a cabinet should sign the inside, so that any imperfections could be accurately traced!" Rokkia rennolla asenteella! |