Aihe: Turhin ostoksesi
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Kukkis
05.01.2005 17:10:32
Line6 Spider2 nuppi. Muovia jos haluaa niin siitä saa.
Mikä ei tapa, se vahingoittaa ainakin. Pastilli?
xulu
05.01.2005 17:42:11

Mä möin joskus pois omani, mutta ostin myöhemmin takas kun tuli ikävä. Hyperfuzzi --> WAH --> Delay = WOOHOOO!

Filtrer pro -> hyper fuzz -> wah = YAY!!
6, 6 6, the number of the pedo
Loorenz
01.05.2007 15:07:49

jotkut paksut (1mm ja 1,5mm) plekut on jääneet pahasti pölystymään
Mäci
01.05.2007 15:13:21
V-Amp 2! Jos sitä vaikka kerrasta oppis...Ei mallinnuksia enää koskaan ikinä! :)
Kaukana väijyy ystäviä.
pulliha
01.05.2007 17:17:31
Kyl se oli se ernie ballin metalli slide ja siitäki maksoin 10 e. kertaakaa en oo käyttäny :D
Semmone lämmin sustain ja iha vitusti säröö
Ze Kink
01.05.2007 17:28:13
V-Amp 2! Jos sitä vaikka kerrasta oppis...Ei mallinnuksia enää koskaan ikinä! :)

Olisitko samaa mieltä Stratoista, jos olisit ostanut Harley Bentonin Stratokopion?

Behringerin Eq700. Ei se nyt täysin paska ole, melko surkea vain.
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular
Artist
01.05.2007 17:31:35
Dunlop Crybaby -Huononsi ja ohensi kitarasoundia, myös päällä ollessaan. Sain sentään hyvät rahat myydessäni pois

Bespeco Weeper -Sama kuin edellä, paitsi, että huonompi enkä edes saanut myytyä pois. :)
"I wish life could be Swedish magazines."
Black-Throated Diver
01.05.2007 17:32:56
Turhin ostos on varmaan noppapotikat, joita en ole vielä edes saanut mutta ne voi julistaa turhiksi jo ennen saantia.
Kääpiöt eivät tanssi rivitanssia alasti.
oiva tumpeloinen
01.05.2007 17:35:29
Behringerin Eq700. Ei se nyt täysin paska ole, melko surkea vain.

Mikäs vika siinä on? Ihan hyvinhän semmoinen tuntuu toimivan.
Ze Kink
01.05.2007 17:39:24

No ainakin tuo minun pedaalini tykkää pitää aikamoista suhinaa päällä ollessaan, vaikka pitäisi asetukset suht neutraalina, eli pientä leikkausta vain. Ja enpä ole sille paljoa käyttöäkään keksinyt, siksi se on aika turha.
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular
Krice
01.05.2007 17:40:54

Säröpedaalit Warp Factor ja Jackhammer. Eipä ole paljon tullut käytettyä.
"I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica.
duc
01.05.2007 17:41:48

Oma yksilöni kohisi sen verran että myin pois.

Ei se kyllä turhimmaksi ostokseksi onnistu nousemaan, kun oli sen verran halpa. Aikoinaan ostettu Fenderin 4x12"-kaappi varmaan on se. Kallis, iso ja painava, eikä tullut käytettyä juuri ollenkaan.
Fonisoul_
01.05.2007 17:50:40
Samaa mieltä näiden kanssa:

Kyllä se on edelleen Bespeco Weeper. Tyhjänpäiväinen wah, joka ei kuulosta oikealta wahilta ja hajoaa päälle astuttaessa.

ja

Sillä ei kyllä tehnyt mitään. Vaikka olihan siinä samassa volumepedaali, joka sentään toimi oikein. Wahina sillä ei tehnyt mitään.

paitsi että omassani ei volumekaan toiminut kunnolla, vaan jossain kohtaa liikerataansa se antoi sellaisen vinkuvan äänen. Ei siis mekaanisen, vaan ihan oikeasti sinne signaaliin. no voihan sellaistakin tietenkin käyttää efektinä...

Hinta/tarvesuhteelta huono ostos on E-Bow. Vaikkei paljoa tule käytettyä niin en silti siitä eroon tahtoisi, soundaa sen verran hyvältä.
Minä!
01.05.2007 17:55:40
Danelectron overdrive. Joskus tulee reeneissä käytettyä mutta pärjäisin ilmankin.
Kirk_Hammett
01.05.2007 18:08:41
Varmaankin 7€ maksanut slide putki. eipä ole paljoa tullut käytettyä, välillä tietty tulee leikittyä, mutta siihen se sitten jääkin
You know it's sad but true...
masterhat
01.05.2007 18:19:49
EHX:n Mini Q-tron. Ihan hyvä pedaali, mutta mul ei ole sille käyttöä. Liian dynaaminen pedaali, nyttemmin bossin autowah ajaa asiaa lankussa.

Jackhammer käväisi myös täällä, mutta kiertoon lähti. Sinänäsä ihan ok pedaali, joskin hieman tunkkainen.
Paras ostos on eittämättä itse kasattu Ts-808, kolme kybää maksoin ja jackhammerin välissä. se on ihan rakastettava boksi
I am the Horsemaster
kuriken
01.05.2007 18:35:47
No ainakin tuo minun pedaalini tykkää pitää aikamoista suhinaa päällä ollessaan, vaikka pitäisi asetukset suht neutraalina, eli pientä leikkausta vain. Ja enpä ole sille paljoa käyttöäkään keksinyt, siksi se on aika turha.

Minä uskoisin että minulla on viallinen yksilö tai jotain, koska karsea suhina lähtee heti käyntiin kun pedaalin polkaisee päälle riippumatta eq:n asetuksista. Jos ei laite hurisisi niin saattaisi löytyä käyttöäkin, mutta tämmöisenä se on käyttökelvoton.

Siispä minunkin turhin hankinta on tuo Behkun eq700.
Thule
01.05.2007 18:41:02
Todella harvoin on tullut mitään varsinaisesti turhaa ostettua. Muutaman kitaran olisi voinut jättää hankkimatta, mutta aina ne ovat olleet kovassa käytössä ja vaihtaneet lopulta omistajaa. Bossin CH-1 -chorus on kyllä jäänyt hyvin vähälle käytölle. Muutaman kerran vuodessa tulee sen kanssa pöristeltyä. Kiva vekotin, mutta äärimmäisen harvoin tulee tarvetta.
"Astronomy makes Stairway To Heaven sound like the theme to Gilligan's Island."
nakedzen
01.05.2007 20:47:40
Kasa mikkejä joita oli tarkoitus käyttää reeniksellä rumpujen äänittelyyn. Tähän mennessä kaikki rummut on käyty studiossa äänittämässä ja mikitkin myyty 57:aa lukuunottamatta.
"Only dead fish go with the flow" Framus Cobra ääninäytteitä High Gain Huone
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)