Ahma 06.01.2004 14:37:37 | |
---|
Olen hankkimassa tuplapedaalia. Mutta onko kahdessa bassorummussa mitään etuja tuplapedaaliin verrattuna? Ei se viina juomalla lopu. |
kkeppana 06.01.2004 14:42:38 | |
---|
Ulkonäkö lähinnä. Kyllä tuplasetti aina yksibasarista hienompi on. Roudaus ja viritys tuottavat sitten enemmän ongelmia. I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society. |
Buusteri 06.01.2004 15:10:51 | |
---|
Ulkonäkö lähinnä. Kyllä tuplasetti aina yksibasarista hienompi on. Roudaus ja viritys tuottavat sitten enemmän ongelmia. Kahdella basarilla saat täydellisen samantuntoiset pedaalit. Tuplapedaalilla se on aina hiukan hakusessa. Mutta tuplapedaali todellakin roudausystävällisempi. laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi.. |
jms 06.01.2004 15:34:54 | |
---|
Kahdella basarilla saat täydellisen samantuntoiset pedaalit. Tuplapedaalilla se on aina hiukan hakusessa. Mutta tuplapedaali todellakin roudausystävällisempi. mutta alappa virittään bassarit samaan vireeseen joka keikka :P Tuplat tällä hetkellä mutta sitten joskus jos polkee jotain 260bpm jonku dödsmetalli bändin kanssa niin sitten kaks basaria ja triggerit :D bah |
Viceroy 06.01.2004 16:42:51 | |
---|
Itse kyllästyin juurikin siihen roudaamiseen ja virittämiseen, ja vaihdoin kaksi 22-tuumaista yhteen 20-tuumaiseen. Osta hyvä tuplapedaali, niin homma toimii! Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Alpha 06.01.2004 17:01:50 | |
---|
mutta alappa virittään bassarit samaan vireeseen joka keikka :P Toinen vaihtoehto on basarit, jotka pitävät vireen... Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
Drummer666 06.01.2004 17:34:53 (muokattu 06.01.2004 17:36:29) | |
---|
no joo, kaks basaria on hienon näkönen kyllä ja muuta sellasta, mutta vie tilaa enemmän kuin tuplaszpedu, jos roudata meinaa paljon, ja ei ole hääppösen kokosta kulkuneuvvoa niin melki tollases tilassa pedaalin kannalla, samapa tuo (jos siis tilaa riittää) oikeestaan kumman ostaa koska saman hintasia suurin piirtein esim jos ostaa DW 6002 tupliksen niin sillä hinnalla(n.250€) saa jonku laisen basarin jo, jos ostaa jonku DW 9000(n666€) niin sillä saa jo toisen "huippu" basarin...(riippuen tietty onko joku starclassicin setti mihin basari maksaa 888€ t.mannilla) Olen puhunut! tai jottai semmosta...... "..Mites olis kikka16?" |
jms 06.01.2004 17:38:44 | |
---|
Toinen vaihtoehto on basarit, jotka pitävät vireen... huoh... luulis kaikkien tietävän että se vire kyllä melkein aina muuttuu ku esim. vie rummun huoneesta toiseen tai autossa kun roudaa niin ne ruuvit sun muut tärisee ja löystyy... tossa joitaki esimerkkejä "i´ve started to hate my own creation, now i know how god feels" - Homer Simpson |
fox 06.01.2004 17:46:04 | |
---|
huoh... luulis kaikkien tietävän että se vire kyllä melkein aina muuttuu ku esim. vie rummun huoneesta toiseen tai autossa kun roudaa niin ne ruuvit sun muut tärisee ja löystyy... tossa joitaki esimerkkejä Näinhän se. Alkuperäiseen kysymykseen vastaus: oikee tuplasetti on kyllä näyttävä mutta roudaus ja tilantarve treeniksellä ja lavoilla on todella massiivinen. Kyllähän ne siinä asettelee mutta ehkä kallistuisin tuohon tuplapedaaliin. Itse hukkasin vuonna miekka ja kilpi toisen bassarin pois ja olen siitä lähtien koittanu yhdellä tulla juttuun. Kyllä se tällä taidolla riittää, ehkä parempi jos siitä yhdestäkin jättäis lyöntikalvon pois. Joskus tuntuu siltä. Ja ei, en soita mitään tukutukutuku-nopeeta. Ei vanhan nilkat kestä.. ;) |
Alpha 06.01.2004 18:01:50 | |
---|
huoh... luulis kaikkien tietävän että se vire kyllä melkein aina muuttuu ku esim. vie rummun huoneesta toiseen tai autossa kun roudaa niin ne ruuvit sun muut tärisee ja löystyy... tossa joitaki esimerkkejä Starclassic basarissa ei kyllä löysty. Ja kun nätisti käsittelee sekä koteloissa kuljettelee, ni pysyvät hyvässä kunnossa. Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
EilaPertti 06.01.2004 18:23:32 | |
---|
Kauneus on kyllä katsojan silmässä. Kaks basaria on aivan törkeän näköinen mälli. |
jms 06.01.2004 19:19:37 | |
---|
Starclassic basarissa ei kyllä löysty. Ja kun nätisti käsittelee sekä koteloissa kuljettelee, ni pysyvät hyvässä kunnossa. niinhän sinä luulet... "i´ve started to hate my own creation, now i know how god feels" - Homer Simpson |
Blitz 06.01.2004 20:13:32 | |
---|
Off topic: HIMin keikkaa katsellessani huomasin taas Kaasulla hienon setin. Kaksi basaria (tuskin missään biisissä oli tuplaosuuksia), yksi pikkutomi ja molemmilla puolilla lattiatomit. Ridekin oli siinä haikan vieressä. Aika ihmeellisen näköinen. Tosin tuolla Kaasulla ne kaksi basaria ampui vähän yli. TAMA - The best reason not to play Pearl drums. |
no gasilla on jo vähän varaa siihen :D "i´ve started to hate my own creation, now i know how god feels" - Homer Simpson |
Youni 06.01.2004 20:34:21 | |
---|
Mulla on Milleniumin tuplapedaali ja on kyllä tukeva vekotin! Itse kun olen tottunut pieneen settiin, niin en tiedä millä ilveellä saisin tuplabassot edes mahtumaan settiin. |
-Maza- 06.01.2004 21:17:37 | |
---|
Joskus muistan nähneeni Gassilla kolmekin basaria. Kalvoissa sitten oli että H - I - M. Tyylikästä... |
Silvertree1 06.01.2004 21:31:53 | |
---|
mitä ideaa tuplabasareilla on jos ne on samankuuloiset? Jos haluat laajentaa bändisi ja rumpujesi soundimaailmaa niin osta kaksi erikokoista basaria, ja viritä ne eri vireeseen. Fuck deathmetal. |
Silvertree1 06.01.2004 21:33:24 | |
---|
Voisi vielä sanoa että kolme basaria on tyylikästä ja tarpeellista sitten vasta kun sinulla on kolme jalkaa. |
-Maza- 06.01.2004 21:41:17 | |
---|
Voisi vielä sanoa että kolme basaria on tyylikästä ja tarpeellista sitten vasta kun sinulla on kolme jalkaa. Tarpeellisuudesta en sanonut mitään, mutta ainahan voi harjoitella. |
Ahma 06.01.2004 21:48:30 | |
---|
Hitas rumpali voi tehdä tuplilla hyvän kuulosia fillejä ja väliin pistää vähän tukutuku-komppia. Ei se viina juomalla lopu. |