-J.- 30.04.2007 13:52:03 | |
---|
.....Bed Of Razors.... Onko tää biisi muuten Alexin oma biisi? Jostain muistelen kuulleenni että sen olisi tehnyt Alexander. Jos sen on tehny Alexander niin siinä yks syy esim miks sitä ei keikoilla kuulla. If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
moottorisaha 30.04.2007 16:55:01 | |
---|
Kyllä nuo Towards Dead Endit ja Bed Of Razorit ovat melkoista kikkelinräpläystä- ja pyörittelyä verrattuna HCDR:sta eteenpäin olevaan kunnon tykitysmeininkiin. Ovat nuo vanhatkin levyt siis ihan hyviä, mutta vasta HCDR:llä COB löysi oman tyylinsä (bändin hemmojenkin mielestä), eli sopivassa määrin tuota melodista syna/kitaraveivausta, suht mutkikkaita rakenteita, mutta silti lyödään turpaan aivan täysillä, niinkuin tuon tyyppisessä metallissa kuuluukin. Eli siis homma on hyvässä balanssissa. Ei pelkkää kikkelinräpläystä naurettavilla kähinävokaaleilla, eikä toisaalta mitään pelkkää dempattua E-E-E-F riffijynkytystä peruskarjunnalla, vaan aitoa kunnon CoB-soundia, mutta huomattavasti tehokkaampana ja tykimpänä kuin aiemmin. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
-J.- 30.04.2007 17:16:04 | |
---|
Kyllä nuo Towards Dead Endit ja Bed Of Razorit ovat melkoista kikkelinräpläystä- ja pyörittelyä verrattuna HCDR:sta eteenpäin olevaan kunnon tykitysmeininkiin. Ovat nuo vanhatkin levyt siis ihan hyviä, mutta vasta HCDR:llä COB löysi oman tyylinsä (bändin hemmojenkin mielestä), eli sopivassa määrin tuota melodista syna/kitaraveivausta, suht mutkikkaita rakenteita, mutta silti lyödään turpaan aivan täysillä, niinkuin tuon tyyppisessä metallissa kuuluukin. Eli siis homma on hyvässä balanssissa. Ei pelkkää kikkelinräpläystä naurettavilla kähinävokaaleilla, eikä toisaalta mitään pelkkää dempattua E-E-E-F riffijynkytystä peruskarjunnalla, vaan aitoa kunnon CoB-soundia, mutta huomattavasti tehokkaampana ja tykimpänä kuin aiemmin. Tuo on kyllä tuo HCDR todella sitä minunmielestäni oikeaa Bodomia. Ei ole juuri tätä perus dempattua E-E-E-F riffijynkytystä. Mutta laulu on vielä aika rähinää. AYDY? on havaittavissa jo pientä melodisuutta Allun laulussa. Eli siis.. Oma saundi on löytynyt HCDR mutta laulu löytyy vasta AYDY? If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
Parasite 30.04.2007 19:17:00 | |
---|
Onko tää biisi muuten Alexin oma biisi? Jostain muistelen kuulleenni että sen olisi tehnyt Alexander. No oot tainnu kuulla väärin, kyllä se ihan Alexin säveltämä on. "Blessed are the cheesemakers" |
Ibanez_90 30.04.2007 19:37:52 | |
---|
Mitä olen koko tuotantoa läpi kuunnellut nyt miljoona kertaa, niin kyllä koko ajan se vanha tuotanto kuullostaa paremmalta ja paremmalta. Ihan Something Wildikin. Olen aina ollut Bodom fani, mutta uusin levy alkaa olla aika puuta, vain Are You Dead Yetiä jaksaa kuunnella, ja muutenkin onnistunut biisi. Follow The Reaper taitaa olla minun mielestäni täydellinen levy. Unelma soundi, vaikka muiden mielestä on jotenkin heikko... Northern Comfort ei nyt ehkä ole mikään hitti... Olen Stratocaster_90 |
Doomsayer 01.05.2007 09:55:35 | |
---|
Mä pidän kaikista levyistä paljon.:) FTR tai HCDR on ehkä se mieluisin levy. AYDY:kin on mielestäni kyllä kova lätty kaikinpuolin. If You Want Peace...PREPARE FOR WAR!!!!!! Paskakitaristit #11 |
SomethingWild 01.05.2007 11:46:35 | |
---|
Mitä olen koko tuotantoa läpi kuunnellut nyt miljoona kertaa, niin kyllä koko ajan se vanha tuotanto kuullostaa paremmalta ja paremmalta. Ihan Something Wildikin. Olen aina ollut Bodom fani, mutta uusin levy alkaa olla aika puuta, vain Are You Dead Yetiä jaksaa kuunnella, ja muutenkin onnistunut biisi. Follow The Reaper taitaa olla minun mielestäni täydellinen levy. Unelma soundi, vaikka muiden mielestä on jotenkin heikko... Northern Comfort ei nyt ehkä ole mikään hitti... Joo olen samaa mieltä, että vanhempi tuotanto on parempaa kuin uusi, mukavan hämärää. En nyt kyllä mikään bodom-fani enään ole, mutta Something Wild on kyllä niitten paras levy. :) Ei oleee! |
south_of_heaven 01.05.2007 11:47:47 | |
---|
Follow the Reaper oma suosikki... Eipä ole taas vähään aikaan tullut kuunneltuakaan. Uusin on mielestäni kauheaa paskaa muutamaa biisiä lukuunottamatta, mutta ilmeisesti faneihin puree?? Ihmettelin julkaisun aikoihin asiaa enemmänkin. |
-J.- 01.05.2007 12:25:48 | |
---|
No oot tainnu kuulla väärin, kyllä se ihan Alexin säveltämä on. Kiitoksia vahvistuksesta... If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
InYourFace90 01.05.2007 15:21:40 (muokattu 01.05.2007 15:23:14) | |
---|
Kiitoksia vahvistuksesta... Eipä ole. Katso Hatebreederin lehdykästä. Alexander & Alexi tehny! Ei kannata kaikkea uskoa mitä täällä sanotaan. ;) E: All songs written by A.Laiho except "Bed of Razors" by A.Laiho And A.Kuoppala Up The Irons! |
Eipä ole. Katso Hatebreederin lehdykästä. Alexander & Alexi tehny! Ei kannata kaikkea uskoa mitä täällä sanotaan. ;) E: All songs written by A.Laiho except "Bed of Razors" by A.Laiho And A.Kuoppala Kas vain. Heitin vain persmuistista että olisin kokonaan Allun biisi. Sori väärästä tiedosta. "Blessed are the cheesemakers" |
-J.- 01.05.2007 16:54:05 | |
---|
Eipä ole. Katso Hatebreederin lehdykästä. Alexander & Alexi tehny! Ei kannata kaikkea uskoa mitä täällä sanotaan. ;) E: All songs written by A.Laiho except "Bed of Razors" by A.Laiho And A.Kuoppala No niin! Sitähän minäkin! Loistavaa..... En ihan ple pihalla tästä Bodomin sävellys puolesta. Niin kuin aiemmin sanoin niin siinä voi olla syy miksi sitä ei keikoilla nähdä. If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
InYourFace90 01.05.2007 16:58:56 | |
---|
No niin! Sitähän minäkin! Loistavaa..... En ihan ple pihalla tästä Bodomin sävellys puolesta. Niin kuin aiemmin sanoin niin siinä voi olla syy miksi sitä ei keikoilla nähdä. Voipi olla. Sais kyllä soittaa, kun on sen verran kova biisi. Up The Irons! |
ushimir 01.05.2007 21:24:07 | |
---|
|
Novac 02.05.2007 14:56:49 | |
---|
mikä on olutta on nyt mennyttä... |
InYourFace90 02.05.2007 15:11:18 | |
---|
Se m-net varmaan tarkottaa jtn ihan muuta, kuin muusikoiden-nettiä. ;) Up The Irons! |
inCHAOS 02.05.2007 17:58:27 | |
---|
eikös bodomit ole tehnyt coverin tuosta King Diamondin - Waiting biisistä,, onko se jollain levyllä vai, tai jotain, olis kiva kuulla :D Kuuden kielen maisteri |
InYourFace90 02.05.2007 18:26:45 | |
---|
eikös bodomit ole tehnyt coverin tuosta King Diamondin - Waiting biisistä,, onko se jollain levyllä vai, tai jotain, olis kiva kuulla :D Enpä usko että on... Up The Irons! |
-J.- 02.05.2007 19:31:52 | |
---|
eikös bodomit ole tehnyt coverin tuosta King Diamondin - Waiting biisistä,, onko se jollain levyllä vai, tai jotain, olis kiva kuulla :D Eivät ole ainakaan levyttäneet mihinkään talteen. Liekkö sitten joku Final Countdown/Trooper veto jossain reeneissä jonka ovat tallentaneet ja joku on laittanu levitykseen. Mutta ei ole levyllä ulos tullut. If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
-J.- 02.05.2007 19:37:43 (muokattu 02.05.2007 19:38:24) | |
---|
If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |