Vintage-paitoja pitäisi siis Helsingin seudulta löytää kohtuuhinnoissa. http://www.palmercash.com/?dc=blg38 antaa osviittaa siis minkälaista olisi hakusessa, erityisesti sellaiset siistit USA:n kaupunki-tyyppiset sloganit olisi tähtäimessä. Joten apuanne kaivataan, jakakaa tietonne niin olen kiitollinen! March 23rd hushed the wind, the music died |
hjukke 01.05.2007 20:54:45 | |
---|
Vintage-paitoja pitäisi siis Helsingin seudulta löytää kohtuuhinnoissa. http://www.palmercash.com/?dc=blg38 antaa osviittaa siis minkälaista olisi hakusessa, erityisesti sellaiset siistit USA:n kaupunki-tyyppiset sloganit olisi tähtäimessä. Joten apuanne kaivataan, jakakaa tietonne niin olen kiitollinen! Hahhah, tuolla oli vaikka kuinka monta hyvää! Olen myös kiinnostunust jos samanhenkisiä vetimiä löytyisi. Kaikki rannekellotornin mukana |
Carvel 10.07.2007 16:53:08 | |
---|
|
Johnny Buzz 10.07.2007 23:31:38 (muokattu 10.07.2007 23:37:18) | |
---|
Vintage-paitoja pitäisi siis Helsingin seudulta löytää kohtuuhinnoissa. http://www.palmercash.com/?dc=blg38 antaa osviittaa siis minkälaista olisi hakusessa, erityisesti sellaiset siistit USA:n kaupunki-tyyppiset sloganit olisi tähtäimessä. Joten apuanne kaivataan, jakakaa tietonne niin olen kiitollinen! Kysymys kuuluukin, mikset tilaa suoraan tuolta? Suomesta et tule tuon henkisiä paitoja löytämään. Trust me, olen yrittänyt löytää. Parhaat löydöt olen tehnyt Nykistä ja noista nettikaupoista. Oman kokemuksen mukaan noi Jenkkilän nettikaupat toimii erinomaisesti. Oon ainakin viis paitaa tilannu eri kaupoista ja aina toiminu hommat niin kuin pitää. Tietty, jos ei luottokorttia löydy, niin se vaikeuttaa asiaa jonkin verran. Sitten vain lainaamaan vanhemmilta. Täältä löytyy myös paljon vaihtoehtoja: www.t-shirts.com . Tuolta olen pari paitaa tilannut. |
shovi 11.07.2007 15:19:26 (muokattu 11.07.2007 16:47:29) | |
---|
Postikulut suomeen näyttäis olevan 15$ eli noin 11e, maksu onnistuu PayPalillakin, joka siis toimii periaattella tilisiirtona rahaa PP -tilille ja sieltä eteenpäin. e. Eipäs voikkaan. Tarvitaan siis luottokortti, enkä minä eikä kukaan lähipiiristäkään omista. Kimppatilausta, anyone? Taitaa vaan Suomessakin olla niin kovat postikulut, jottei kannata... "Jokaisessa meissä asuu pieni sankari, vaikka rintakarvoja olisikin vain kaksi." -PomppoK |
tamin 13.07.2007 17:46:33 (muokattu 13.07.2007 17:53:11) | |
---|
Sekä Palmercashistä että T-shirts.comista (tosin Amazon.comin kautta) olen ongelmitta tilannut. Nordean Visa Electronilla ainakin paypal-tilin luonti onnistui. Taitaapa olla tuo kortti vielä ilmainen johonkin ikään saakka, joten hakemus vaan pankkiin. Kimppatilaukset eivät oikein toimi tullirajojen takia, joskaan ikinä ole omat kamat tulliin jääneet vaikka hieman on rajojen yli napsunutkin. |
elbowski 14.07.2007 19:07:02 | |
---|
Jassoo, Nordean Visa Electron löytyy kyllä että pitänee vissiin laitella tilauksia joku päivä menemään. Ruisrockissa näin Palmercashin sivuilta löytyviä paitoja joillain jepeillä. March 23rd hushed the wind, the music died |
gandar 14.07.2007 19:32:18 | |
---|
Miten noiden kokojen kanssa, onko eroa eurooppalaisiin? Ceci n'est pas une signature |
Little Wing 22.07.2007 18:57:21 | |
---|
Kimppatilausta, anyone? Ja virhettä pukkaa juujuu |
noir 22.07.2007 19:20:14 | |
---|
I wish I were there Mystisesti hintahtavat romantikot #1 |
elbowski 25.07.2007 03:12:29 | |
---|
Oon messissä kimppatilauksessa. March 23rd hushed the wind, the music died |
shovi 25.07.2007 06:33:34 | |
---|
Oon messissä kimppatilauksessa. Kukas luottokortillinen/paypallinen ottaisi tämän hoitaakseen? Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir |
mugena 27.07.2007 00:06:29 | |
---|
Itsekin olen messissä. jos saadaan joku maksamaan. 14.95$ maksaa postikulut, niin eipä tuo ole paha jos saadaan useampi henkilö mukaan. Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg)
"So, with your long hair, I guess that makes you a woman."
Frank Zappa's response
"So with your wooden leg, I guess that makes you a table." |
päänahka 27.07.2007 09:23:12 | |
---|
Mä voisin järjestää tilauksen, jos löydän itselleni jonkun hyvän. PayPal löytyy. Up and down, that's how energy stays alive. |
Sergei Fallinen 29.07.2007 19:05:35 | |
---|
minullakin olisi kimppatilaukseen kiinnostusta, mutta joku tässä ketjussahan sanoi, etteivät kimppatilaukset toimi tullisysteemien takia? |
Johnny Buzz 30.07.2007 15:30:59 | |
---|
minullakin olisi kimppatilaukseen kiinnostusta, mutta joku tässä ketjussahan sanoi, etteivät kimppatilaukset toimi tullisysteemien takia? Näinpä. Muutaman paidan saa vielä tilattua ilman tulleja, mutta ei paljon enempää. Ohessa löytyy tullien määräytymisestä lisäinfoa: http://www.tulli.fi/fi/04_Julkaisut/01_Asiakastiedotteet/019_2007.pdf . Sivuilta 6-7 löytyy tarkemmat tiedot. |
rockitsb 01.08.2007 11:26:53 (muokattu 01.08.2007 11:29:14) | |
---|
Olen ehdottomasti mukana myös. Ja tuosta tullista, sehän on luokkaa ~3%, mutta tarkoitatte varmaan veroja? Itse olisin valmis senkin maksamaan, ei tommoisia paitoja muualtakaan löydy. edit. onkin vissiin 12% + 22% ALV. Sit alkaa mennä jo siihen rajoille että aika kallis paita tulee. "sääh. ponuam, pärinää, tissejä ja räjähdyksiä. ..ttänäm.."
Bella Italia #5 |
puotipuksu 15.02.2008 16:07:50 | |
---|
Hei, samantyyppisiä t-paitoja voit tilata kätevästi myös suomalaisesta puoti.fi-verkkokaupasta. Mallistomme laajenee koko ajan. Toimitamme kaikkialle Suomeen ja yleensä tilaus saapuu 1-3 pv kuluttua tilauksesta. Tsekkaa siis: www.puoti.fi |
rockitsb 15.02.2008 17:12:36 | |
---|
Hei, samantyyppisiä t-paitoja voit tilata kätevästi myös suomalaisesta puoti.fi-verkkokaupasta. Mallistomme laajenee koko ajan. Toimitamme kaikkialle Suomeen ja yleensä tilaus saapuu 1-3 pv kuluttua tilauksesta. Tsekkaa siis: www.puoti.fi Joitakin hienoja oli, mutta huimat hinnat :c "mä olen suklaata, sä tiedät sulan kohta..." |
shovi 15.02.2008 17:16:31 | |
---|
Joitakin hienoja oli, mutta huimat hinnat :c No jaa, viittä kymppiähän noi merkkipaidat kivijalkaliikkeissä maksaa. Onhan se tyyristä kieltämättä, mut laatu maksaa. Periaatteessa mua vituttaa tollanen mainostus, mutta tuolla oli hyvääkin kamaa niin en jaksa vinkua. |