-J.- 30.04.2007 16:48:17 | |
---|
IS 28.-29.4.2007 Keskinen on yrittänyt saada Ac/Dc:n tuuriin esiintymään. Povannu vielä 50 000 ihmisen keikkaa jos saisi. Ei ole kuulema kuusinumeroinen summa riittänyt AC/CD:n pojille. Mitä mieltä? Nähdäänkö AC/DC Keskisen ''maksamana'' Tuurin kylä kaupan pihalla ja milloin? If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
Alpha 30.04.2007 16:53:40 | |
---|
En tiedä, mutta jos pojat tänne vierailulle tulevat, niin olen ensimmäisenä paikalla. |
-J.- 30.04.2007 17:05:44 | |
---|
En tiedä, mutta jos pojat tänne vierailulle tulevat, niin olen ensimmäisenä paikalla. Sama täällä.... olis se kyllä aika spektaakkeli jos AC/DC saatas tuurin kyläkaupan pihalle... If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
Kukkis 77 30.04.2007 17:15:13 | |
---|
Kai Keskisellä sen verran on ylimääräistä maksuvälinettä että kyllä se ne saa sinne soittamaan jos tosissaan haluaa. Luultavasti se loppupeleissä on enemmän kiinni AC/DC:n aikatauluista.. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" - Aki Kaurismäki |
-J.- 30.04.2007 17:21:26 | |
---|
Kai Keskisellä sen verran on ylimääräistä maksuvälinettä että kyllä se ne saa sinne soittamaan jos tosissaan haluaa. Luultavasti se loppupeleissä on enemmän kiinni AC/DC:n aikatauluista.. No AC/DC:lä oli kuulema minimi vaatimuksena seitsen numeroinen summa. Kyllähän tuota Hynää luulis kyllä Keskiseltä löytyvän If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
-Cale 30.04.2007 17:23:49 | |
---|
No AC/DC:lä oli kuulema minimi vaatimuksena seitsen numeroinen summa. Kyllähän tuota Hynää luulis kyllä Keskiseltä löytyvän Niin. Ja kaippa siihen joitain muitakin rahoittajia saisi, jos pienestä jää kiinni... Itse en kyllä maksaisi noin paljoa AC/DC:stä, mieluummin ottaisin jonkun paremman bändin halvemmalla. |
MaD PiAnIsT 30.04.2007 17:28:16 | |
---|
Niin. Ja kaippa siihen joitain muitakin rahoittajia saisi, jos pienestä jää kiinni... Itse en kyllä maksaisi noin paljoa AC/DC:stä, mieluummin ottaisin jonkun paremman bändin halvemmalla. Paljonkohan Keskinen tekee tuosta sitten voittoa? Eihän tuossa oikein muuten ole järkeä, ellei jotain jää taskun pohjalle. Paitsi tietysti lisää mainostustahan tuo tuo roimasti. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
-J.- 30.04.2007 18:08:50 | |
---|
Niin. Ja kaippa siihen joitain muitakin rahoittajia saisi, jos pienestä jää kiinni... Itse en kyllä maksaisi noin paljoa AC/DC:stä, mieluummin ottaisin jonkun paremman bändin halvemmalla. niin no joo... tuntuuhan tuo aika helevetin isolta summalta mutta kyllä AC/DC on sen arvonen jos kuka If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
Dolmo 30.04.2007 18:46:33 | |
---|
Paljonkohan Keskinen tekee tuosta sitten voittoa? Eihän tuossa oikein muuten ole järkeä, ellei jotain jää taskun pohjalle. Paitsi tietysti lisää mainostustahan tuo tuo roimasti. Varmaan setti vetäisi sinne muitakin pohjoismaalaisia. Eikä vain katsomaan AC/DC:tä vaan asumaan hotellissa ja shoppaamaan kamaa. Todellako? |
samsonov 30.04.2007 18:53:29 | |
---|
Palvon Keskistä jos joku päivä AC/DC:n tänne saa. Keskinenhän on kuitenki monimiljonääri, et vois olettaa et seittämän numeronen summa ei olis ylitsepääsemätöntä. Liput menis kyl aika vilkkaasti. Sitku voitan lotossa ni ostan Anguksen ja pojat 45-Specialiin |
Kukkis 77 30.04.2007 18:57:02 | |
---|
Paljonkohan Keskinen tekee tuosta sitten voittoa? Eihän tuossa oikein muuten ole järkeä, ellei jotain jää taskun pohjalle. Paitsi tietysti lisää mainostustahan tuo tuo roimasti. Kyllähän Mr. Keskinen syytää sitä rahaa hölmömpiinkin juttuihin.. Luulen tosiaan että se juttu on juurikin mainosarvo, ja ehkä myös se että Keskinen on sen verran suuri Aaseedeeseefani. Tulee niin mieleen nämä "pikkupojan unelmat". Tai jos mulla ois tarpeeks fyrkkaa niin kyllä mun synttäreillä soittas Iron Maiden.. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" - Aki Kaurismäki |
-J.- 01.05.2007 12:27:18 | |
---|
Kyllähän Mr. Keskinen syytää sitä rahaa hölmömpiinkin juttuihin.... Ekös se keskinen sen Lordi maskinkin ihan hysteerisellä summalla rahaa ostanu? If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
Folcce 01.05.2007 13:17:03 | |
---|
Ekös se keskinen sen Lordi maskinkin ihan hysteerisellä summalla rahaa ostanu? Muistaakseni 6701 eurolla tai jotain semmosta. SO LET HIM HAVE BANANAS ON THE SIDE! |
Kirk_Hammett 01.05.2007 13:31:23 | |
---|
Oishan tuo sistiä, mutta enpä oikein usko tuon tapahtuvan You know it's sad but true... |
Muistaakseni 6701 eurolla tai jotain semmosta. Sehän on jumalaton hinta jostain muovista/kumista joka on puoliks käristetty jotta on saatu vähän ''rajumman'' näkönen siitä... If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
dipshit 01.05.2007 13:48:15 (muokattu 01.05.2007 14:51:01) | |
---|
Kuulostaa lähinnä huvittavalta pelkkä ajatuskin, että AC/DCn kaltainen bändi tulisi heittämään yhden pistokeikan jossain Jumalan selän takana. Aika utopistista... |
Ritsie 01.05.2007 16:40:03 | |
---|
Sehän on jumalaton hinta jostain muovista/kumista joka on puoliks käristetty jotta on saatu vähän ''rajumman'' näkönen siitä... Onhan se hieno koriste, ja historiallista arvoahan sillä on, tavallaan. Taisi mennä vielä rahat johkin hyvään tarkoitukseen, jos oikein muistan. "No niin, sieltähän se Hirvaskankaan Hintti saapuu" - Jorma Hirvanen |
-J.- 01.05.2007 16:51:52 | |
---|
Onhan se hieno koriste, ja historiallista arvoahan sillä on, tavallaan. Taisi mennä vielä rahat johkin hyvään tarkoitukseen, jos oikein muistan. No jos ylimääräistä on niin mikäs siinä. Itse oisin johonkin parempaan rahani laittanut... If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
Jokunen 01.05.2007 18:02:40 | |
---|
No jos ylimääräistä on niin mikäs siinä. Itse oisin johonkin parempaan rahani laittanut... Ai parempaan, kuin hyväntekeväisyyteen? "Räppärit on niin syvältä............. ne ei ajele millään muulla kun jollain bling bling kaaroilla ja näyttäis ihan että niillä olis paskat housussa kun roikottaa niitä housujaan hyi helwetti=#
Rokkareissa on taas asennetta niin vitusti." |
-J.- 02.05.2007 19:29:41 | |
---|
Ai parempaan, kuin hyväntekeväisyyteen? Niin no joo.... Kaks piippunen juttu. Riippus paljon sitä hynää olis ja mitä ois tarjolla. Hyväntekeväisyys OK mutta tuota maskia en ymmärrä. If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |