Parzival 16.08.2005 10:49:30 | |
---|
Mitä mieltä olette kyseisetä bändistä ja mistä saisi kohtuu hintaan heidän tuotantoaan? kakka rules! |
mikko1 16.08.2005 12:10:29 | |
---|
ihan jees psychobillyä, tuotannosta en tiedä. |
salmivaara 16.08.2005 12:36:31 | |
---|
ihan jees psychobillyä, tuotannosta en tiedä. Öh? Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Kampuzzjeah! 16.08.2005 12:48:17 | |
---|
ihan jees psychobillyä,aika monta hyvää kappaletta. Here we are,now lay the burden down.We're coming to the end of our road.Sorrowful yet glorious somehow,to be humming this one last ode.
R.I.P Sentenced 1989 - 2005 |
Parzival 16.08.2005 13:22:39 | |
---|
ihan jees psychobillyä,aika monta hyvää kappaletta. Niin on. Etenkin Last night i saved an angel, Who killed the cheerleader ja Gargoyles over gopenhagen kakka rules! |
AVO 16.08.2005 14:19:36 | |
---|
|
Kampuzzjeah! 16.08.2005 15:41:13 (muokattu 16.08.2005 15:47:12) | |
---|
Niin on. Etenkin Last night i saved an angel, Who killed the cheerleader ja Gargoyles over gopenhagen +nekrofelia,howlin' at the moon,Dial 666,Alive ym. kannattaa myös ziigailla DAG:in tuotantoa. http://www.dementedarego.net/new/sounds.html tuolta Satan's rejects,aika kova kitarariffi ja muutenkin aika hyvä kappale. Here we are,now lay the burden down.We're coming to the end of our road.Sorrowful yet glorious somehow,to be humming this one last ode.
R.I.P Sentenced 1989 - 2005 |
Jani The Rock 16.08.2005 16:41:33 | |
---|
Psykobillyä parhaasta päästä. Ja aivan saatanan kova livebändi myöskin. Omat suosikit levyistä on Curse of the coffin ja Demons are a girl`s best friend. Ensinmainittu kalmaista kolinaa, jälkimmäinen aika lailla erityylistä, mutta siitä huolimatta hiton iskevää tavaraa. Levyt saa täältä: www.junglerecords.fiÄlä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
moderndrummer88 16.08.2005 19:38:19 | |
---|
tykkään kovasti, ainoa psychobillybändi josta diggaan Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Pylkkänen 16.08.2005 23:07:02 | |
---|
Psykobillyä parhaasta päästä. Ja aivan saatanan kova livebändi myöskin.
Täytynee sanoa, että kerran livenä nähneenä, aika vaisu meininki ainakin levyihin verrattuna. "Music Is The Best" -FZ |
Jani The Rock 16.08.2005 23:37:39 | |
---|
Täytynee sanoa, että kerran livenä nähneenä, aika vaisu meininki ainakin levyihin verrattuna. No jopas. Mulla on täysin päinvastanen kokemus. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
jalmarus 17.08.2005 01:26:30 | |
---|
Molemmat Psycho jätit Hellcatilla ovat loistavia, toimii. www.myspace.com/standingzerocount |
Henko 18.08.2005 12:20:23 | |
---|
Loistava pändi. Kyllä noita nyt pitäis joka levykaupassa olla, mut Hesan Anttilassa (asematunneli) tais olla toisiks uusin ja ehkä uusinkin levy vähän alta kympin. Tee työtä jolla on tarkoitus - soita bändissä! |
Henko 26.04.2007 04:16:54 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 615 päivää vanhaan ketjuun! Ei siis kovinkaan vanha. Tuo Nekromantixin uusin "Life is a Grave & I Dig It" on aika pahuksen hyvä levy, parin vähän vaisumman esityksen jälkeen. Kalmanhajua koko rahalla. Hetken aikaa oli niin hiljasta Nekrorintamalla, että näytti jo yhtyeen jääneen historiaan, mutta kai pari Horrorpopsin levyä senkin selittää. Tie miehen sydämeen käy rintalastan läpi. |
Einherjar 26.04.2007 13:12:52 | |
---|
Ihmeellinen levy oli tämä uusin. Kuulostaa kyllä ilmavalta ja soundit ovat sinänsä kohdallaan, mutta balanssi ihmetyttää kovasti. Välillä snaren gatereverbit pyörii todella pinnassa ja välillä kitarat meinaa hukkua kokonaan. Ihan kuin rahat olisivat loppuneet totaalisesti kesken miksausvaiheessa, tai masterointi olisi totaalisen epäonnistunut tapaus. Kyllähän tätä kuuntelee, mutta kaipailen viimeisimpien levyjen hyvää balanssia... Itse biisit kyllä tykittää. Mitään über-parhautta ei tunnu vielä löytyneen, mutta toisaalta mitään järkyttävääkään siellä ei tunnu olevan. Jos jotakin natistavaa etsitään nyt oikein urakalla, niin nopeampaa matskua olisin mielellään kuullut lisää ja vähemmän popimpaa tavaraa. Mahdampa kuitenkin muistella ja laittaa humppaamaan soittimeen reippaan valssin; Backstage-pass to hell... |
Landola59 26.04.2007 13:38:50 | |
---|
Noo tuo nyt on noita psykopili bändejä.. On muutama hyvä kappale, I'm Alive, Who Killed the Cheerleader ja Spiders attacking manhattan. Kyllä tuo nyt menee, ei kauan vain jaksa jostain syystä kuunnella. Auttamatta tulee mieleen kieliposkessa tehty eläkeläiset - tyylinen räpellys. Onko typeryys teille joku tekosyy olla ajattelematta? |
Henko 26.04.2007 22:17:19 | |
---|
Kuulostaa kyllä ilmavalta ja soundit ovat sinänsä kohdallaan, mutta balanssi ihmetyttää kovasti. Välillä snaren gatereverbit pyörii todella pinnassa ja välillä kitarat meinaa hukkua kokonaan. Ihan kuin rahat olisivat loppuneet totaalisesti kesken miksausvaiheessa, tai masterointi olisi totaalisen epäonnistunut tapaus. Kappas. Mun mielestä siinä kuuluu kaikki niin kuin pitääkin. Auttamatta tulee mieleen kieliposkessa tehty eläkeläiset - tyylinen räpellys. Miten on mahdollista? Tie miehen sydämeen käy rintalastan läpi. |
hanuristi 27.04.2007 06:07:49 | |
---|
Joo.Kyllä mä tykkään.Lepposaa settiä. Däkädäkä |
Eipä oikein iskenyt tuo uusi. Kuulostihan se Nekromantixilta - enimmäkseen lauluäänen takia -, mutta ei jotenkin yltänyt meikäläisen asteikolla vanhempien levyjen sarjaan. |
Meisseli 01.05.2007 12:54:14 | |
---|
Ennen tuli kuunneltua ja soitettua heidän tuotantoaan jonkin verran. Genressään hyvä bändi. www.strangefruit-band.com
www.ketolajawitikainen.com
"Joillain soittajilla on se joku pikkujuttu joka pistää musan toimimaan, mä en tiä mikä se on, mutta mulla on se" -Ron Wood |