Aihe: Rubik - Suomen lupaavin yhtye
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
sankari666
03.04.2007 23:42:34
Ei mua soundit tai tuotanto häiritse, vaan ne biisit nimenomaan. Livenäkin on nähty enkä tykännyt.
Jenka
04.04.2007 00:46:43 (muokattu 04.04.2007 00:47:21)

Nyt kyllä osui ja upposi. Ovat ihan hemmetin hyviä nuo netissä olevat biisit uudelta levyltä. Lähtee toivon mukaan pian hankintaan.
MPU
04.04.2007 08:38:28
Kuuleeko kukaan tuossa mitään yhteyttä menneeseen turkulaiseen lupaukseen "The Crash"? Jotain samaa meinaan on yhtyeissä - - - vai olenko ainut, jolla mielleyhtymiä ilmenee? :)

Rokrok,
- Tony -

Kyllä kuulee.
Marko
Ite kun tekee saa sellasta kun tulee
Jenka
04.04.2007 17:27:33 (muokattu 04.04.2007 17:43:07)

Eipä tullut The Crash heti mieleen Rubikista :)
gösplstorm
04.04.2007 18:19:15
Eipä tullut The Crash heti mieleen Rubikista :)

mulle kyl tuli noista myspace-biiseistä, ja nimenomaan se crashin uusin levy (josta en pitänyt(koska se oli vähän huono(nyt vähän ärsyttää(varsinkin jos koko se rubikin uusin levy on semmosta(varsinkin siks ku tykkäsit noista tän ketjun alussa olleista biiseistä)))))
Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö.
hitchhiker
04.04.2007 21:33:03
Melkein eksyin kyseisen bändin keikalle kun olivat Vaasassa viime viikonloppuna. Nyt harmittaa suunnattomasti etten mennyt, kun oon kuullut niin paljon hyvää yhtyeestä.
wow, imagine that? they won't fight back, I got a theory on that, a whale's heart is as big as a car, a whaler's thought must be smudged by the dark
ville viaton
05.04.2007 10:41:10
Oli aivan loistava keikka eilen Porvoossa. Jos nyt mielleyhtymiä toisiin bändeihin, ehkä nuori Kent, Mew ja Radiohead ovat lähempänä kuin tuo The Crash.
Rock'n'roll is never die.
Pantse
06.04.2007 09:00:21
Huh, olihan hieno keikka eilen Oulussa. Pakko on kyllä yhtyä mielipiteeseen, että uudet biisit toimivat huomattavasti paremmin livenä kuin levyllä. Eteenkin Jesus/Hypnotist, Hinges ja City & the Streets kuulostivat omaan korvaan paljon vaikuttavammilta. Yleisö olisi voinut kyllä olla paremminkin mukana, aika paljon taisi olla näitä vain yhden tai kaksi biisiä bändiltä kuulleita, jotka eivät jaksaneet koko keikkaa kuunnella. Hieno keikka kumminkin, vielä kun saisivat levyllekin siirrettyä tuollaisen fiiliksen, niin hyvä tulisi.
Mielestäni pullaan tukehtuminen ei olisi lainkaan hassumpi tapa kuolla.
Flow
10.04.2007 13:58:23
Nyt saapui levy ja kyllähän tämä potkaisee. Hyviä biisejä ja todellakin erinomainen esikoinen.
Nyt vaan jännäämään miten pitkään tätä hehkua kestää eli kestääkö levy kuuntelua...
When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on. -Thomas Jefferson
Antroid
29.04.2007 12:31:42
Olihan kundit hyviä Tavastialla eilen. Haiku Motorik on kyllä käsittämättömän tiukka biisi!
"mennää ens vuonna idols, sä vedät stairwayn, mä vedän nothing elsen"
tuluppa
29.04.2007 13:30:05

Olihan kundit hyviä Tavastialla eilen. Haiku Motorik on kyllä käsittämättömän tiukka biisi!

Oli kyl kova keikka, huh huh. Pienetkin levyllä esiintyneet kilkatukset toteutettiin livenä hullun uskollisesti.
M.Paisley
29.04.2007 17:41:10

Mä en oikeen lämmenny, Matti Johannes ja Sister Flo olivat mun mielestä kovempia. Voi olla että olotilaa vallinnut "kuumehorkka" ja Rubikin valomestarin "epilepsiavalot" veivät miehestä mehut. En tiedä onko tollanen valastushomma nykyään jotenkin muodissa, mutta jos tuuttaa päin naamaa 8kpl 1 Kw:n kirkasta tuikkua, niin siitä on järki kaukana.
Circusfolkilta uutta materiaalia, www.myspace.com/circusfolkband
Antroid
29.04.2007 21:33:42
Mä en oikeen lämmenny, Matti Johannes ja Sister Flo olivat mun mielestä kovempia. Voi olla että olotilaa vallinnut "kuumehorkka" ja Rubikin valomestarin "epilepsiavalot" veivät miehestä mehut. En tiedä onko tollanen valastushomma nykyään jotenkin muodissa, mutta jos tuuttaa päin naamaa 8kpl 1 Kw:n kirkasta tuikkua, niin siitä on järki kaukana.

Joo, se valomies oli aika...noh...energinen. Ainakin parvelle tööttäsi aika liikaa ne lamput.
"mennää ens vuonna idols, sä vedät stairwayn, mä vedän nothing elsen"
Pitkavirta
30.04.2007 13:30:25

Se oli ihan sikahienoa, mä tykkäsin just valoista tossa rubikin setissä. Vähän mewiltä apinoidun oloista oli toi valopuolikin, mutta toimi.

Oli ihan vaikuttava keikka Rubikilta, en ollu aikasemmin ehtiny kuulemaankaan. Lupaavaa indeed.

Fullsteam tarjoo nyt siis "Suomen At the Drive-Inin" lisäks "Suomen Mewiä". Ihan kivaa.
"EI TÄÄL OO KYSE LENTO KONEISTA PESU KONEISTA TAI MUUSTKAA YHTEEN KIRJOTUKSEST VAA RÖÖKI ASKI TYTÖIST" -Detektiv-Plok a.k.a Järvihirviö
sankari666
30.04.2007 13:57:40
Fullsteam tarjoo nyt siis "Suomen At the Drive-Inin" lisäks "Suomen Mewiä". Ihan kivaa.

Niinpä niin. Itse en ole ikinä ymmärtänyt miksi ihmiset jaksavat hehkuttaa kotimaisia "Suomen se ja se"-bändejä jotka ovat kuitenkin selvästi huonompia, laimennettuja ja eltaantuneita versioita ulkomaisista esikuvistaan. Ja en nyt väitä että Rubik olisi selvä Mew-kopio, mielestäni he ovat sentään ottaneet vaikutteita useammalta bändiltä ja monipuolisemmin kuin tuo "Suomen At the Drive-In".
Exhausted
30.04.2007 15:16:36

Ja At the Drive-in oli vain El Pason Fugazi ja Mew Tanskan Radiohead. Kuka saa heittää ensimmäisen kiven?
sankari666
30.04.2007 17:43:04 (muokattu 30.04.2007 17:43:49)
Ja At the Drive-in oli vain El Pason Fugazi ja Mew Tanskan Radiohead. Kuka saa heittää ensimmäisen kiven?

Erotuksena vain se, että At the Drive-In oli todella paljon parempi bändi kuin Fugazi ja Mew ei ainakaan minun mielestäni edes kuulosta Radioheadilta.
gösplstorm
01.05.2007 10:01:45
Se oli ihan sikahienoa, mä tykkäsin just valoista tossa rubikin setissä. Vähän mewiltä apinoidun oloista oli toi valopuolikin, mutta toimi.

Mewillä ainaki kulttuuritalolla ne helvetinmoiset strobot oli niitten häiskien selkien takana niin et niiden oli tarkotus piirtää semmoset jumala-tyyppiset siluetit, mutta olin sitte tietty eturivissä niin ne strobot löi suoraan silmiin ohi niistä tyypeistä :D
Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö.
ydinaukio
01.05.2007 16:13:41
Pointtina vain se, että tässä vaiheessa rokin historiaa kukaan ei ole enää omaperäinen

Olet väärässä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)