Aihe: Viihdyttäjä 2007
1 2 3 4
Sertzo S
30.04.2007 13:48:26 (muokattu 30.04.2007 13:49:23)
Monta kertaa kompanneena voin sanoa että asia on juuri näin. Kerran hävetti ihan saa.....sti kun oltiin Jämsän hotellilla keikalla ja kyseisellä herralla oli korkeita vieraita Japanista. Teki silloin vielä rengasbisnestä. Nämä Japanin herrat olivat hienosti pukeutuneita ,krakat kaulassa ja sitä rataa. No johtaja itse istui samassa pöydässä verkkarit päällä ja möykkäs kännissä kun pahinkin mettäläinen. Sitten se sai päähänsä laulaa ja tuli stagelle. Kännissä kun oli niin ei muistanut laulun sanoja ja lauloi ihan puuta heinää. Me naurettiin ihan sairaasti ja yritettiin naurun seasta kompata. No tähän täytyy sanoa että ei mulla ole ollut koskaan mitään riitaa Esan kanssa. Aina olen hyvin pärjännyt sen kanssa eikä se ole koskaan mulle möykännyt ja huudellut. Mutta kova se oli kiroilemaan ainakin silloin.

Määräntynlaista umpitolloutta edustanee hänkin, oli sitten rahamies tai tanssibisnestä pyörittävä ja jonkinmoinen laulajakin tahansa.
uruttaja
30.04.2007 13:59:33
Määräntynlaista umpitolloutta edustanee hänkin, oli sitten rahamies tai tanssibisnestä pyörittävä ja jonkinmoinen laulajakin tahansa.

Umpitollo suopotuntervaaja.
KoskPaavo
30.04.2007 14:20:13
Umpitollo suopotuntervaaja.

Kyllä nuo yleisestikin ovat melkoisia agraaripersoonia jotka tanssilavatouhuissa pyörivät. Muutaman täältä meidänkin kylän suurlavatouhuista tunnen.
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
manjaana
30.04.2007 18:05:27
Pitääkö niiden puhua mikkiin siellä autossa?

Totta mooses pitää, ihan niinkuin siinä vitsissä muinoin..
-Tuju akka-
jeppeq
01.05.2007 05:51:23
Perikö Esa rengasbisneksen Tapilta??

Se mitään periny. Ison talon poikana laitto omat bisnekset aikanaan, Tapin kanssa varmaan teki kauppaa kovastikin. Tekee muuten nykyäänkin pyöräkauppaa.
Olipahan mikä tahansa, tässä juuri naatiskelen herran tarjoamaa olutta omassa pirtissä, muut ryhmän sankarit samaa harrastanevat omissa pirteissään. Moniko lavakeikalla olleista sai muuten nestemäiset eväät kotimatkalle lavaisänniltä?
Uskon, että käsiä nousee melkon vähän.
kokeilkaas joskus jututtaa vanhoista ajoista, muuan keikka meni tasan takahuoneessa hauskoja, mielenkiintoisia juttuja kuunnellessa. Eli löytyy sieltä se toinenkin puoli. Useimmat tietää vain sen toisen, niinkuin mr. Urku tuossa kertoili osviittaa.

Komee aamu, järven päällä on jo aurinko korkeella, hieman pakkasta.
"Lavatansseissa hanurit ilakoi..."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)