ballfish 29.04.2007 19:59:55 | |
---|
Ei kovin kaksinen. Hienoa. Kerro toki syyt mielipiteen takana. |
RekoS 29.04.2007 20:43:44 | |
---|
ei sitä vahvistinta niin kannata ostaa että sitte paranee ku ostaa siihen kaikkea eteen ja säätää ja säätää ja modaa.. osta kunnolla hyvä. Minullakin on tuo combo ja siihen on nyt vaihdettu etuasteputki, ostettu eteen boosteri, vaihdettu kitaraan tallamikki, säädetty monta tuntia... ei ei ei.. minäkin opin läksyni, osta kunnolla hyvä ja säädä sitä. ;) |
Tami 29.04.2007 22:28:46 | |
---|
ei sitä vahvistinta niin kannata ostaa että sitte paranee ku ostaa siihen kaikkea eteen ja säätää ja säätää ja modaa.. osta kunnolla hyvä. ...osta kunnolla hyvä ja säädä sitä. ;) Niimpä, mutta "kunnolla hyvä" on usein melko kallis ja kun ostaa kalliin ja hyvän niin hetken päästä huomaa että jokin puuttuu ja sitten ollaan taas pisteessä => kaikkea eteen tai vielä "kunnolla parempi"..... Töissä intissä - vikaa vintissä |
joukov 29.04.2007 23:31:28 | |
---|
Mikäli budjetti antaa myöten niin testaa vielä Vetta ja ehkä myös vanhempi AX, jonka saa varmaan jo Flextonen hinnalla. SWR: An army of rats ate your gear.
Stanley Clarke: Yeah. Its amazing. |
thejmh 30.04.2007 01:31:24 | |
---|
Toi AX2 on ainakin ihan loistava, mun mielestä hakkaa flextonet sekä säätömahdollisuuksiltaan ja saundeiltaan. Mä oon vielä käyttänyt sitä nuppina mesan 4x12 rectifier kaapille ja saundit on ihan huiput. Just toi kaappi tuo siihen tosi paljon lisää eloa. |
min 30.04.2007 08:46:00 | |
---|
Torilla on myynnissä aikas kova paketti. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=162291 Toi atomic on oikeesti todella kova vehje. Itselläni on sama kun toi myynnissä oleva, mutta vaan yhdellä elementillä. Mutta soi jo sekin niinmaan perkeleen komeesti. Headroomi ja soundin lämpö on taivaalliset:) Voin vaan kuvitella, miltä toi 2x12 kuulostaa....gas...gas:) Olen omistanut sen flexun 2:sen ja voin sanoa, että se ei mahdu lähimainkaan samaan liigaan ton Atomicin+jonkun mallintavan kanssa. Ihan eri juttu. Harmi, että alkuperäinen kysyjä asuu niin kaukana. Ois voinu tulla kokeileen meille Atomicia:) -mika- |
StJerky 30.04.2007 09:07:26 | |
---|
Elementin vaihto Celestioniks on varmaan kans edes. Muistaakseni siinä on Celestion. Tuskinpa elementin vaihto asiaa auttaa. |
Numb 30.04.2007 09:17:30 | |
---|
Muistaakseni siinä on Celestion. Tuskinpa elementin vaihto asiaa auttaa. Celestion valmistaa aika laajaa kirjoa erilaisia elementtejä. Että voi hyvinkin auttaa. Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen |
StJerky 30.04.2007 09:24:10 | |
---|
Celestion valmistaa aika laajaa kirjoa erilaisia elementtejä. Että voi hyvinkin auttaa. Tiedän, mutta enpä silti usko että auttaa. |
Jatsijäbä 30.04.2007 09:28:31 | |
---|
Pakko kertoa, että mulla oli Line6 combo. Ja se kuullosti hyvältä himassa. Keikalla puuttui joku...ei tahtonut kuulua bändin melun läpi. Ja sitten: juuri kun olin saanut kaikki soundit ohjelmoitua ja kohdalleen (soolosoundit, komppisoundit floorboardissa) , koko laite buuttasi soudchekissä. Laite meni seuraavana arkipäivä myyntiin. Ei voi luottaa |
PJS 30.04.2007 10:18:53 | |
---|
mites olis esim voxin tonelab ja atomic prosessor yhdistelmä. Olis "mallintavaa" teknologiaa putkilla. "mallintavaa" siksi et en tiedä onko tonelabissa vahvistin mallinnoksia vai onko se vaan putkitoiminen etuaste/mltiefekti. Nussakka peli joka tapauksessa. Relaa, beibi! |
min 30.04.2007 10:30:30 | |
---|
mites olis esim voxin tonelab ja atomic prosessor yhdistelmä. Olis "mallintavaa" teknologiaa putkilla. "mallintavaa" siksi et en tiedä onko tonelabissa vahvistin mallinnoksia vai onko se vaan putkitoiminen etuaste/mltiefekti. Nussakka peli joka tapauksessa. Varmasti toimii. Nimenomaan toi atomic on oikeesti hyvä. En ole mikään mainostaja tai toimi ko. lafkan palkkalistoilla, vaikka näin hehkutankin:) Olen kokeillut mallintavia vehkeitä kokoalue aktiivikaappien, suoraan pa:n, kiipparivahvarin, marsustackin (etusen ja pelkän päättärin) läpi, eikä mikään toimi niin hyvin kuin atomic. En vaihda atomicciani pois vaikka mikä olis. Etunen (lue mallintava) voi kyllä vaihtua. Atomic vaan tuo sen oikeen fiiliksen noihin mallintaviin. Ja kuuluu bändireeneissä. Eli ei kovilla volumeilla ns. hajoo soundi sellaseks surinaks, vaan pysyy pyöreenä ja lämpösenä. -Mika- |
Ukko 30.04.2007 16:31:36 | |
---|
Hienoa. Kerro toki syyt mielipiteen takana. Tunkkainen ja mitäänsanomaton soundi. Peavyn transtube hakkaa sen äänen puolesta mennentullen. |
Tatuo 30.04.2007 17:57:53 | |
---|
ite ottasin putken tietenki joku mesa tai vastaava www.yad.fi | et sillee |
Ukko 30.04.2007 18:20:34 | |
---|
ite ottasin putken tietenki joku mesa tai vastaava Eikä maksa paljon :) |
Tunkkainen ja mitäänsanomaton soundi. Peavyn transtube hakkaa sen äänen puolesta mennentullen. HAHAHAHA!!! Anteeksi, repesin vain niin pahasti :) You know it's sad but true... |
Ukko 30.04.2007 20:02:08 | |
---|
HAHAHAHA!!! Anteeksi, repesin vain niin pahasti :) Ei muuta kuin hankit neulan ja lankaa ja parsit itsesi kasaan. Sillä se selviää. Paitsi jos repesit oikein pahasti. Silloin lienee parasta mennä lääkärille. |
arppah8 30.04.2007 20:14:37 (muokattu 30.04.2007 20:18:07) | |
---|
Ei mitn. Ohi. May your dogs colon be familiar with the warmth of your breath! |
kojones 30.04.2007 21:06:12 | |
---|
Mieluummin kyllä Tech21 Trademark kuin Line6 Flextone jos putkien lämpöä haetaan ja vaihtoehtoina on noi kaks :D Miulla on ollut Flexu III, olihan se ihan kiva ja monipuolinen, mutta kyllä Trademarkit vastaa tatsiin ja eri kitaroihin/mikkeihin ihan eri tavalla. Tosin TM60 on säätöjensä puolesta melko rajoittunut, parempi sekin olisi jos molemmilla kanavilla olisi isoveljensä säädöt. Muuten sitten ehkä hyvää putkipeliä. |
H.Corruption 01.05.2007 02:08:09 | |
---|
mites olis esim voxin tonelab ja atomic prosessor yhdistelmä. Olis "mallintavaa" teknologiaa putkilla. "mallintavaa" siksi et en tiedä onko tonelabissa vahvistin mallinnoksia vai onko se vaan putkitoiminen etuaste/mltiefekti. Nussakka peli joka tapauksessa. Niin, Tonelab on mallintava putkella ja on soundiltaan yllättävän monipuolinen. Varmaan aidoimmat mallinnukset mitä olen kuullut, kun Valvetronix-kytkennän toimintakin muuttuu mallinnuksen mukaan. Itse olen ajanut sen Marshallin clean-kanavan kautta ja soundi on hyvä cleaneista rankempaan metalliin. Kotoa löytyy Voxin AD60VT ja yhdellä treenikämpällä kokeiltiin kuinka se soundaa kovaa soitettuna. Tuntui kuin olisi soittanut aidolla putkarilla ja yksi mukana ollut Flextonen omistaja myönsi että kyllä toi soundaa paremmalta kuin hänen oma Flextone. Eihän sillä mitään rankempaa metallia vedetä, mutta perinteisempään soittamiseen se on todella hyvä. |