Aihe: Hughes & Kettner, tekeekö sillä mitään?
1 2
kupteri
04.01.2004 18:03:44

ai jos on buusteri pedaali, joka buustaa 10dBtä, niin se kuuluu sitten helvetin lujaa!? Minun lavatyöskentelynopettaja sanoi että jos haluaa vaikka tuplasti desipelit, jotka vaikka 100W trankusta lähtee, on oltava about 1000W vahvistin (vai oliko se jopa 2000W, mutta jotenki se sen laski).

Juu, 10dB buustaava buustaa sitä kitarasignaalia aika hirveästi. Siis jos aikoo sooloa varten buustata. Seymour Duncanin Pickup Boosterissa minimi on 6dB ja on ihan liikaa saadakseen soolon erottumaan komppikitarasta.

Desibelit on perverssejä, ne menee logarimisesti eli PALJON tarvii tehoa lisää tuplaukseen. Ja vielä kierompaa hommasta tekee korva, joka sinällään toimii myös logaritmisesti, mutta aistii kuitenkin vähän eritavalla kuin "homma teoriassa menee". Ja taajuusalueetkin vaikuttaa, korvan saa varsin "tukkoon" kun tiettyjä taajuuksia tulee liikaa, siinä ei sitten paljo huomaa onko ylä- tai alapuolella kymmenen debbaa sinne tänne.
Friday Morning Waterloo kotisivut | mp3:sia
TheWickerMan
04.01.2004 19:01:43
HOHO! En tiiä miks, mutta kuitenkin...
"Vittu, kaikki on joskus aloittelioita" - Lord of the strings
Da Make
04.01.2004 19:45:02
HOHO! En tiiä miks, mutta kuitenkin...

PELLE ! En tiiä miks, mutta kuitenkin...
Cräx, Change, Ötöm!?
Keppis
05.01.2004 17:06:30
Sinä puhut Warp :ista, on olemassa Warp7- trankku, ja Warp-T putkipeli...

Mää tarkotin tota warp7. Onko toi Warp-T semmonen nuppikaappi systeemi? Paljonko semmonen kustantaa?
Ei tarvi olla hyvä, riittää että kuulostaa hyvältä.
Dinorocker
05.01.2004 18:04:39
Mää tarkotin tota warp7. Onko toi Warp-T semmonen nuppikaappi systeemi? Paljonko semmonen kustantaa?

En tiedä mitä kukakin meinaa mut tos olis paketti...

http://www.soitinlaine.fi/index.cfm … mp;pid=2591&mgid=7&sgid=123
Perkele College of Music
Olli S.
05.01.2004 19:13:19

Se nuppi oli muistaakseni jo yli 2000€, että siitä vaan säästämään. :)
Ostetaan vähän käytettyä soittotaitoa.
Keppis
06.01.2004 17:14:42
Se nuppi oli muistaakseni jo yli 2000€, että siitä vaan säästämään. :)

No voi aatana tolla rahalla oon aatellu ostaa kitaran JA vahvarin. Saako tosta Warp7 seiskasta kuitenkin samantasoset tai paremmat säröt kun esimerkiksi jostai Laneyn putkinupista ja viiden sadan marsukaapista.
Niskamies
06.01.2004 17:51:22
No voi aatana tolla rahalla oon aatellu ostaa kitaran JA vahvarin. Saako tosta Warp7 seiskasta kuitenkin samantasoset tai paremmat säröt kun esimerkiksi jostai Laneyn putkinupista ja viiden sadan marsukaapista.

Uskoisin että marsun tai Laneyn putkinupista ja kaapista saa paremmat puhtaat ja kliinit kuin tosta h&k:sta.
Hanki Presari ja ole tosimies!
Volle
06.01.2004 18:15:18
...puhtaat ja kliinit...

Kummilla ite soitat enemmän?
Näyttää taas siltä, ettei hyvältä näytä.
Volle
06.01.2004 18:37:44
Eikö se oo 1000€ paikkeilla semmonen Laneyn nuppi ja marsun kaappi

Riippuu vähän mikä nuppi ja mikä kaappi. Uutena esim. Laneyn halvin putkinuppi gh50l on tomannilla 666 e ja marshallin 1960-kaappi saman verran.
Näyttää taas siltä, ettei hyvältä näytä.
Keppis
06.01.2004 18:39:45
Riippuu vähän mikä nuppi ja mikä kaappi. Uutena esim. Laneyn halvin putkinuppi gh50l on tomannilla 666 e ja marshallin 1960-kaappi saman verran.

onko se kuinka hyvä paketti?
Olli S.
06.01.2004 18:40:21

Kaappien hinnat on uutena siinä tasossa, että jos ei ole kauheasti rahaa laittaa noihin, niin mielummin ostaa käytetyn kaapin ja vähän kalliimman nupin.
Ostetaan vähän käytettyä soittotaitoa.
Skebaristi
06.01.2004 19:37:58

Hyvä vekotin tuo kyllä on, eikä edes ole kallis. Oma on ainakin kestänyt hyvin ja kuuluu siitä hyvin keikallakin. Itse koin suuren pettymyksen, kun huomasin vasta kotona että kaapin suojaverkko on MUOVIA!!!!
(vähentää heviasennetta) :)
Kaapissa on celestionit, siis hyvä verme.
"Älä koskaan soita niin nopeasti kuin pystyt, opettele soittamaan niin nopeasti ettei tarvitse soittaa niin nopeasti kuin pystyy"
Da Make
06.01.2004 20:44:46
Itse koin suuren pettymyksen, kun huomasin vasta kotona että kaapin suojaverkko on MUOVIA!!!!

Mitä! Mäkin olen aina luullut sen olevan ehtaa terästä (lue: sinkkivalua)!
Ei vituuiluu vaan ihan oikeasti.
Cräx, Change, Ötöm!?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)