Aihe: Villasukat!!
1 2
villasukka
05.01.2004 16:00:08
Olen huomannut,että villasukat on jalassa aina sillon,ku niitä ei välttämättä tartte. Esim. kun ulkona on +5 astetta tai muuta vastaavaa. Sitten taas hirveillä pakkasilla niitä ei koskaan muista laittaa jalkaan. Miksi on näin?Oisko kenelläkään vinkkejä,miten ne muistas laittaa jalkaan? Ja minkälaiset on hienot villasukat? ite ajattelin tehdä oikein pitkävartiset sukat,joihin käytän kaikki langan loput jotka talosta löytyy.
Ei kotini ole siellä missä asun, vaan siellä missä minua ymmäretään.
Volle
05.01.2004 16:19:10
Villasukkia ei voi pitää kuin kotona (samaten kuin ei verkkareitakaan), koska koristossuista tai muista suosimistani kenkätyypeistä pursuavat villasukat eivät ole rock. Villasukkia on mulla ainakin tuhat paria, kun niitä on joka joulu tulut lisää ja lisää sukulaisilta. Sinänsä ihan käytännöllisiähän villasukat ovat, mutta en muista milloin olisin viimeksi pitänyt.
Näyttää taas siltä, ettei hyvältä näytä.
Unworthy Knight
05.01.2004 20:04:36
Itelläkin nou sukat pyörii vain kotona jalassa.
Ei niitä tule juuri ikinän kenkiin tungettua.
Ellei nyt ole ulkona -30astetta, tuulista ja pakko mennä ulos sillon kyllä puetaan ylle kaikki mitä ylle saa.
Snow covers my frozen corps/ Ice creates my final coffin/ Wind Screams my Funeral sermon/ Darling here I come/My own Reaper
sikanaama
05.01.2004 20:34:26
Villasukat jalassa soitto sujuu hyvin. Ja niillä voi hiipiä.
Kello 2.34 pelastajat vapauttivat Äänekoskella paikoilleen juuttuneesta hissistä seitsemän juhlijaa.
sunless
05.01.2004 20:53:10
Villasukat on maailman vaateteollisuuden paras keksintö. Niitä on pidettävä aina jalassa....nii ja niitä pitää vaihtaa =)
"Antakaa mulle infrapunaviiniä"
hanuristi
05.01.2004 21:37:27
mulla ei ole sukkia ollenkaan(esim. nyt) tai sitten on villasukat.tämä pätee siis talveen.
"Ja sä voit painua vittuun!Tossa on ovi,sä tiedät myös että sen takana on ulko-ovi.Sitä vastapäätä on taka-ovi ja sen vieressä on väli-ovi.Väliovesta sisään ja vasemmalle ni siinä on vessan ovi!"
gravedepth
06.01.2004 13:53:24
mulla ei ole sukkia ollenkaan(esim. nyt) tai sitten on villasukat.tämä pätee siis talveen.

Yhdyn tähän ehdottomasti.
meiju
06.01.2004 14:03:14
Mulla on talvisin villasukat melkein aina jalassa. Paras väri on tietenkin oikeen näkyvän punanen ja musta!!
Ja Piina Jatkuu...
Dutteri
06.01.2004 22:56:18
Kyllä taitaa olla nuo villasukat jalassa ku talvella jonnekki ulos lähtee. Kotona käytän niitä harva se päivä tai sitte mulla on jalassa jotku hullun isot ja lämpimät tossut. Hienoimmat sukat mitä mulla on niin on puna-musta-raidalliset..
Se on lysti ku on kivaa..
Mimi
07.01.2004 12:57:11
Musta pitää olla väri villasukissa.. Mulla on kesät talvet villikset jalassa, veljen vaimon tekemät... itse tekisin kyllä mutta tuppaa aika loppuman kesken...
"Jos oikeutta enemmän vain nähdä saan, voin verhoutua vaikka lumenvalkeaan. Mutta jos maailma jatkaa pimeän matkan taivallusta, ylläni on surupuku, ja surupuku on musta..." NOMEN EST OMEN
vantage
07.01.2004 13:58:39
Villasukat on aina jalassa.

Varmasti ainakin talvisin!!!
Nyt varsinkin kun sain 4 paria lisää jouluna!
Heavy Metal Is The Law
JM
07.01.2004 17:52:48
Mä en lähde minnekään ilman villasukkia!

Eli kovassa käytössä ovat, lähinnä samoja siniharmaita käytän vuodesta toiseen. Ovat mielestäni melkolailla roch, treenikämpän lattian mahdollinen paskaisuuskaan ei haittaa, kun on muutenkin rähjäiset villasukat jalassa. Villasukat olivat yhdessä särkylääkkeiden kanssa paras apu murrosiän kasvukipuihin. Ei meinaa jalkoja särkenyt, kun tälläsi villasukat jalkaan.
"It`s always funny until someone gets hurt... And then it`s just hilarious"M.Patton
arancia
07.01.2004 20:59:35
Villasukat jaloissa alkusyksystä myöhään kevääseen ja silti on varpaat aina jäässä. :>
Asenteella siitä selvitään..
Levoton Tuhkimo
08.01.2004 13:04:26
Vilasukat on ehdottoman must tälläsilla ilmoilla!!!
Himassa käytän villasukkia kun lattiat on kuin jäätä. Tapanani ei ole ostella niin isoja kenkiä, että niihin saisin villasukat tungettua.
väri pitää tietenkin olla musta (omistan kyllä hyvin rakkaat musta-kelta raitaiset ampiaissukatkin) :)
Alttoviulisti
08.01.2004 13:50:02

Kyllä näin on....mä en muista niit ikinä, kotona joskus jopa pidän niit, mut en niit ikinä kouluun muista laittaa:)
ANNII
09.01.2004 13:26:24
villasukat on jees
sing with the tempest & rock like a hurricane
villasukka
09.01.2004 18:07:17
nyt mullakin on villasukat jalassa!Ja ne on tämmöset tosi tyylikkäät punaset,jotka sain mummulta joululahjaksi...Ja ne on yhteensopivat pipon,kaulaliinan ja lapasten kanssa.
"Ole minulle ihminen, kun toiset tappaa toisiaan."J.Leskinen
Jonte
09.01.2004 23:08:27
Olen huomannut,että villasukat on jalassa aina sillon,ku niitä ei välttämättä tartte. Esim. kun ulkona on +5 astetta tai muuta vastaavaa. Sitten taas hirveillä pakkasilla niitä ei koskaan muista laittaa jalkaan. Miksi on näin?Oisko kenelläkään vinkkejä,miten ne muistas laittaa jalkaan? Ja minkälaiset on hienot villasukat? ite ajattelin tehdä oikein pitkävartiset sukat,joihin käytän kaikki langan loput jotka talosta löytyy.

Ei ole suvikelin jälkeen märkien villasukkien voittanutta.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
bebbe
09.01.2004 23:59:54
Täh!!! Onks tää muusikoiden netti! Tosin kyllä villasukat on tosi tärkeet, niinkuin housutkin näin talvella ja se on positiivista että niistä kirjoitellaan puoltavaan sävyyn mutta ihmettelin vain tätä mediaa vai mikä tää on
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)