LamaAjanElvis 30.04.2007 09:37:01 (muokattu 30.04.2007 14:28:53) | |
---|
|
Destructionin linkki ei toimi. |
LamaAjanElvis 30.04.2007 09:48:32 (muokattu 30.04.2007 09:49:14) | |
---|
Destructionin linkki ei toimi. Joo ei tunnu jökkivän. Se on vain skipattava sitten. |
Jerry_Jones 30.04.2007 11:07:26 | |
---|
Joo ei tunnu jökkivän. Se on vain skipattava sitten. Saa sen kyllä tallennettua linkistä hiiren oikealla näppäimellä (destructionriffiskapa64.mp3). Ihan reipas 25 sekunnin kasaripläjäys ... Blues fills in the holes of soul |
Krice 30.04.2007 11:23:43 | |
---|
smackin ja jeggen linkit ei toimi. Laittakaa ladattava mp3 jonnekin. "I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica. |
-Cale 30.04.2007 11:27:56 | |
---|
smackin ja jeggen linkit ei toimi. Laittakaa ladattava mp3 jonnekin. Kyllä ne mulla ainakin toimii. |
Krice 30.04.2007 13:07:48 (muokattu 30.04.2007 13:08:15) | |
---|
Kyllä ne mulla ainakin toimii. ... Laittakaa ladattava mp3 jonnekin. Ei voi olettaa, että kaikki ihmesäädöt toimivat jokaisen selaimessa. "I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica. |
jegge 30.04.2007 13:24:03 | |
---|
|
smack 30.04.2007 14:24:57 | |
---|
|
LamaAjanElvis 30.04.2007 14:29:33 | |
---|
Nyt siellä on linkit oikein. |
Lenoldinho 30.04.2007 14:57:38 (muokattu 30.04.2007 14:59:59) | |
---|
Banjox 2p Destruction 1p EVH 1p CBS 1p When you kill a man, you're a murderer. Kill many, you're conqueror. Kill them all, ooh, oh, you're God! |
destruction 30.04.2007 15:25:20 (muokattu 30.04.2007 15:35:27) | |
---|
Jos meikäläisen linkki ei pelaa niin kokeilkaa vaan http://destruction.phpnet.us sieltä riffiskaba ja sieltä kuusnelonen. Pahoittelut. -- E: Saa sen kyllä tallennettua linkistä hiiren oikealla näppäimellä. Tai noin. :-) -- E2: Ja pahoittelut vielä Thetille viime skabaäänestyksestä kun jäi ansaittu piste saamatta. Olkoon työkiireet hyvä tekosyy. Kohta kyrvähtää hermo. |
Thet 30.04.2007 15:37:10 | |
---|
E2: Ja pahoittelut vielä Thetille viime skabaäänestyksestä kun jäi ansaittu piste saamatta. Olkoon työkiireet hyvä tekosyy. Mitä pienistä. :D Quidquid latine dictum sit, altum videtur. |
willie 30.04.2007 19:39:07 | |
---|
Riffiskaba 64 äänestys ..aihe on kasari. Soitatpa sitten heviä, rokkia, poppia, uuden tunnarin miami viceen... mitä hyvänsä kunhan riffistä paistaa tuo aikakausi. Itselleni tutumpia on 50-, 60-, ja 70-luvun riffit.. Mut katotaas, mitä näistä kasaririffeistä löytyy.. muutakin kuin sukkahousuja :) arkkikansleri Selkeä ja mieleenjäävä riffi, vaikka en osaa oikeen mihinkään kasari jutskaan yhdistää. Hyvät kitarasaundit ja mukava pysähdysbreikki (0:35). Konerumpujen virvelissä hauska läts-saundi ! Kokonaisuudessa hiukan synkkä, hyvä fiilis. Dan dan dan dan dan.. ! cbs Riffi on suht vaatimaton, mutta kokonaistunnelma mahtipontisella yleissaundilla ja kitarasaundeilla on ehtaa kasaria ! Hyvä jytke kannuissa ja kitarakin taitaa tyylin mukaisesti olla tuplattu tai kahdella kitaralla unisonossa paikoin soitettu. Ja toi taka-taka-taka -rynkytys sopii mainioisti kasarihenkeen ! LamaAjanElvis Kahdella kitaralla ja rummuilla homma hoidetaan. Alussa pari kiertoa itse riffiä, joka toimii hyvin. Loppu onkin sitten enemmän soolon vääntöä. Tiukka saundi ykköskitarassa ja rummut on saundista ja tekniikasta päätellen pakko olla oikeet rummut, jotka herra Lama on itse räpist.. eikun soittanut.. :) Selkeetä kasarirockia, vain basso puuttuu ! Krice Kylläpä jyrää ! Taitaa olla pätkä jostain kokonaisuudesta.? Tässä on sitä riffiä, mitä oon niin usein peräänkuuluttanut. Selkeä ja toimiva jurnutus ! Hyvä, tiukka kitarasaundi ja basso on miksattu ylemmäksi kuin laki sallii. Konerummut on vähän kurkkupurkit, mutta eipä haittaa. Tarkkaa soittoa ja suht vähillä eväillä tehokas kokonaisuus ! ilopertti Kyllä lähti sammalet kasarikitarasta ! Äärimmäisen simppeli riffi, mutta toimii riuskalla fuzz-kitaralla oikeen hyvin ! Hektinen veto, jossa rummut ja basso toimii myös helvetin hyvin. Tiukka paketti, soolon vetokin sopii hyvin, kun välillä muistetaan sitä itse riffiäkin vetää. Selkeetä kasarikamaa ! EVH Tyylikäs aloitus rummuilla, josta päästään heti itse riffiin. Riffi itsessään on tehokkaan simppeli. Mutta, hei.. täähän on jo melkein biisi.! Basso toimii hyvin kuten myös taustalla maukkaasti hiipivät koskettimetkin ja soolokitarallakin ollaan ihan siellä kasarihengessä. EVH:n taidot on ennenkin noteerattu, mutta tää on hieno ja tyylikäs aiheen mukainen veto ! Nimby2 Mukavan iisi aloitus ja tunnelmallinen riffi. Vähän olen erimieltä tuosta alun jälkeisestä fuzz-kitarasta. Kokonaisuus olisi kantanut hyvin loppuun asti noilla alun iiseillä kitaroillakin. Ehkä alun akustinen osa oli intro, jota seuraa sitten rankempi saundinen osuus.. Riffissä, tai oikeastaan melodiakulussa on kyllä jotain kasarifiilistä. Purple masiin No jopas.. Aika rupinen veto vähän Rollari tyyliin. Tehokas ja simppeli riffi, mutta kuinkas tää nyt on vähän väsähtäneen kuuloinen.. Thet Perusriffiä löytyy. Kitarassa on aika ampiaspesä fuzz.. Riffi on sen verran selkeä ja yksinkertaisen tehokas, että siitä plussaa ! Oikeet rummut lienee tässäkin, ettei olisi itse Thet kannuissa.. ? smack jegge En kommentoi.. lienee sama henkilö. Korjatkaa jos olen väärässä. destruction Linkki ei toiminut, meni johonkin commersial sivulle. very heavy Tiukkaakin tiukempaa sahausta ! Tuli vähän mieleen Johnny Winter, tosin tuplanopeudella soitettuna ! Jos näin riuskasti osaa soittaa, niin olis mielenkiintoista kuulla, kuinka hyvin ne vähän hitaammatkin vedot todennäköisesti toimisi ! Banjox Alussa selkeä riffi, tosin aika All Along The Watch Tower kopsu. Taustalta blokkasin helvetin hyväsaundiset koskettimet (urut) ! Kitarasaundikin on massiivisen kasarityylinen. Mutta kun kokonaisuus on tehty kahdesta palasta (vaihto kohdassa 0:21) ja ero noin huima, niin ei oikein kokonaisuutena toimi. Jälkimmäinenkin osa on tehty hyvillä saundeilla ja iisin tyylikkäästi. Se on Vappuaatto ja minäkin lähden baanalle. Mukavaa ja rentoa Vappua kaikille hienon riffiskaban osallistujille ! Pointsit tulee kyllä. T. willie the bassman Bassoa vuodesta 1972. |
-Cale 30.04.2007 20:03:08 | |
---|
cbs 3p - Ihastuin valtavasti tähän riffiin heti ensikuulemalta, ehtaa kasaria! Kitarasaundi oikein mainio, ja simppeli riffi uppoaa kuin veitsi vanhaan ihmiseen! Banjox 3p - Jollain tapaa kiehtova kitarasaundi, eikä riffikään hullumpi, ja tosiaan mukavan kuuloiset urut. Vaikka willie totesi että tässä olisi tavallaan kaksi eri kokonaisuutta, mielestäni ne sulautui jollain tapaa hyvin yhteen. Kyllähän tämä jollain tapaa on sinne 80-luvulle kallellaan... Nämä miellyttivät eniten tällä kertaa. |
smack 30.04.2007 22:06:15 | |
---|
Riffiskaba 64 äänestys smack jegge En kommentoi.. lienee sama henkilö. Korjatkaa jos olen väärässä. Luulen et on ainoastaan sukupuli sama! Ei täällä kaikilla ole mitään v...n huippu vehkeitä millä rulettais. kunhan nyt heitin jotakin matskua mitä päästä tuli. |
Krice 30.04.2007 23:07:06 | |
---|
Krice Taitaa olla pätkä jostain kokonaisuudesta.? Nope. basso on miksattu ylemmäksi kuin laki sallii. Se on kitara, jota alensin Audacityllä yhden oktaavin. Sitten kun se ei kuulunut kunnolla niin nostin tasoa.. Tasainen kärkikolmikko: Banjox: 2p EVH: 2p cbs: 2p "I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica. |
cbs 01.05.2007 09:24:11 | |
---|
...simppeli riffi uppoaa kuin veitsi vanhaan ihmiseen! Aihh... EVH 2 p. Banjox 2 p. Ilopertti 1 p. Krice 1 p. Hyvä soittaja soittaa vaikka saappaan varrella. |
Thet 01.05.2007 13:02:46 (muokattu 01.05.2007 21:30:40) | |
---|
Thet Perusriffiä löytyy. Kitarassa on aika ampiaspesä fuzz.. Riffi on sen verran selkeä ja yksinkertaisen tehokas, että siitä plussaa ! Saundi saundi, mä tiedän että se on tollanen fuzz-kökkö, mutta tosiaan en millään saa parempaa aikaseks ja se harmittaa suuresti, sillä se syö aika paljon nauhoitusintoa. Oikeet rummut lienee tässäkin, ettei olisi itse Thet kannuissa.. ? Itseasiassa koneella tehdyt rummut. :) Itsehän en osaa paukuttaa rumpuja peruskomppia pidemmälle ainakaan kunnolla. Kiitos hyvästä kommentista taas kerran.:) Quidquid latine dictum sit, altum videtur. |
destruction 02.05.2007 19:17:46 | |
---|
Tohon meikäläisen linkin eteen vois pistää jonkun huomautuksen, taikka joku hieno herrasmies vois heivata sen omalle domainilleen. Tai sitten se on vaan kylmästi skipattava. Itse en mahda asialle juuri nyt yhtikäs mitään. Eikä siinä nyt mitään menetä jos sen skippaa, mutta mitä sitä nyt turhaankaan siellä pitämään. Kohta kyrvähtää hermo. |