Aihe: Mistä Gibsoni Helsingistä
1
Elfurioso
29.04.2007 13:37:14
Mitkä musaliikkeet Helsingissä myy Gibsoneita? Netistä olen yrittänyt kahlata, mutta ei oikein ole löytynyt kuin F-musiikki ja kitarapaja.

Kiitos etukäteen, jos joku osaa auttaa!
Ziggy Bubba
29.04.2007 13:38:31 (muokattu 29.04.2007 13:39:22)

DLX-Music Malmilla ja Custom Sounds Kruunuhaassa ainakin ovat noita kaupitelleet Giboja mainittujen kauppojen lisäksi. DLX:ssä on jopa aika reilusti valikoimaa, ehkä stadin kaupoista eniten.
Myspace.com/Crookmachine
M!Xu
29.04.2007 13:39:48

Tosiaan tuolta äffästä kannattaa kattoo. Siellä mä en tosin nähny muita kun lespauleja...
pöö
Elfurioso
29.04.2007 13:45:35
Nopeita vastauksia! LP Studiota olin ajatellut, mutta aika huonot valikoimat tuntuu olevan pääkaupunkiseudulla (esim. DLX:ssä ja F:ssä molemmissa vain mustana). No äkkiäkös tässä ajelee Turkuun Soitin Laineeseen...
Ziggy Bubba
29.04.2007 13:56:02

Noita pyörii tuolla torillakin vähän väliä.. Esim. tuommonen:
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=162558

Sekä tuommonen:
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=161997

Molemmat taitavat olla kyllä "tylsän" mustia, mutta hinta aivan eri kuin kaupassa (varsinkin ensinmainitussa) - noista saa jo omansakin tarvittaessa aika mukavasti pois.
Myspace.com/Crookmachine
Lunnu
29.04.2007 13:59:27
Ei oo varsinaisesti Helsingissä, mutta Espoon musiikissa oli ainakin vähän aikaa sitten pitkä rivi studioita tarjouksessa. On siis Tapiolassa. www.rabonnet.fi

Mitkä musaliikkeet Helsingissä myy Gibsoneita? Netistä olen yrittänyt kahlata, mutta ei oikein ole löytynyt kuin F-musiikki ja kitarapaja.

Kiitos etukäteen, jos joku osaa auttaa!
Nostalgy is not what it used to be
32788
29.04.2007 14:00:54
Nopeita vastauksia! LP Studiota olin ajatellut, mutta aika huonot valikoimat tuntuu olevan pääkaupunkiseudulla (esim. DLX:ssä ja F:ssä molemmissa vain mustana). No äkkiäkös tässä ajelee Turkuun Soitin Laineeseen...

Kyllähän niiltä löytyy vaikka mitä, ei ne sinne nettisivuille pistä kaikkea. Jos ei löydy niin tilaavat.
Ukko
29.04.2007 16:18:31

Ei oo varsinaisesti Helsingissä, mutta Espoon musiikissa oli ainakin vähän aikaa sitten pitkä rivi studioita tarjouksessa. On siis Tapiolassa. www.rabonnet.fi

Ja tarjouksessa vieläpä eli ovh:sta pois 30 %. Useampi näkyy olevan jäljellä.
spadde
29.04.2007 16:54:25
Off-topicina itse ostin omani studion juuri tuolta espoon musiikista -30 %. Siellä on gibboneita melkeen puolestaavälistä rivin päätyyn asti.
joojuuu 56799778g8u6ten squgi
hollstro
29.04.2007 18:44:55 (muokattu 29.04.2007 18:45:54)

Paras valikoima Gibsoneita on kuitenkin on juuri alussakin mainitulla Kitarapajalla. 16 uutta ja 21 käytettyä Gibsonia tällä hetkellä myynnissä. http://www.kitarapaja.com/usvi.htm
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
InYourFace90
29.04.2007 18:47:51
Espoon musiikki taitaa mennä moneksi kuukaudeksi remonttiin nyt, semmosta juttua kuulin. Eli tarjouksia luvassa.

Paska paikka. Tilasin kitaran tammikuussa ja sanoivat, että viimeistään helmikuun puolivälissä tulee. Sitten maaliskuussa soitin sinne ja sanoivat, että ei ole tullut ja tulee ihan viimeistään huhtikuun puolivälissä. Soitin eilen ja ei ollut tullut eikä tienneet koko tilauksen olemassaoloa. Stna! No peruin sitten tilauksen...
Up The Irons!
Wahi
29.04.2007 18:59:45
Paska paikka. Tilasin kitaran tammikuussa ja sanoivat, että viimeistään helmikuun puolivälissä tulee. Sitten maaliskuussa soitin sinne ja sanoivat, että ei ole tullut ja tulee ihan viimeistään huhtikuun puolivälissä. Soitin eilen ja ei ollut tullut eikä tienneet koko tilauksen olemassaoloa. Stna! No peruin sitten tilauksen...

Jaa. Ei ole paljoa tullut osteltua tuolta kun lähempänäkin on kauppoja, mutta tuolla on aina ollut hyvä palvelu ja olen ymmärtänyt että hinnat ovat lähes aina neuvoteltavissa.
Rölölöö!
FensonGibder
30.04.2007 08:58:32
Arvostelisin Espoon Musiikin selvästi keskitason yläpuolelle. Ei mitään erityistä kehuttavaa, mutta ei myöskään haukuttavaa (niin kuin lähes kaikissa muissa m-kaupoissa).

Luin jostain ilmaislehdestä että siellä on nykyään suuret nuottivalikoimat, ihan kivaa vaihtelua f-musiikin yksinvaltiudelle - jos näin on.
Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)