Aihe: Mallintava vai putki??
1 2 3 4
nikoniko
29.04.2007 13:54:33
Oon miettiny line6 flextonen hankkimista jo jonkun aikaa, mutta siitä puuttuu se

''jokin'' eli putkien lämpö ja rohina. Saiskohan sitä korjattua putki etuasteella, koska

on muuten hyvä ja monipuolinen vehje? Elementin vaihto Celestioniks on varmaan kans

edes.

Jos jollain on omia kokemuksia tai tietoa, ni apua tarvitaan.
Ziggy Bubba
29.04.2007 13:59:32 (muokattu 29.04.2007 14:00:08)

Jos se mainitsemasi lämmön puute tosissaan vaivaa, niin parempi vaihtoehto on melkein joku putkimylly - eri asia sitten saako niistä riittävän monipuolista soundipalettia sun tarpeisiin. Muista mallintavista kannattaa tsekata myös Voxin Valvetronixit, sillä niistähän löytyy myös se putki :)

E: minkä tyyppistä musaa olisit vahvarilla vääntämässä?
Myspace.com/Crookmachine
Ziggy Bubba
29.04.2007 14:06:18

Kattele käytettynä jotain putki/hybridipeliä.

Mutta varo Marshallin Valvestate-sarjaa :)
Myspace.com/Crookmachine
P2
29.04.2007 14:07:40

Vähän liikaa taas yleistetään. Kyllä noistakin soundia saa, ainakin vanhemmista, tuntuu vaan riippuvan eniten siitä kuka sitä nuppia vääntää.
"No uunituoreet EMGt eivät miellytä kun ei niistä saa kunnon säröjä." -M4ss3 m/
Ziggy Bubba
29.04.2007 14:09:43

Vähän liikaa taas yleistetään. Kyllä noistakin soundia saa, ainakin vanhemmista, tuntuu vaan riippuvan eniten siitä kuka sitä nuppia vääntää.

No juu, olisin voinut laittaa vinkkaavan silmän, eli näin ;)

Uudemmat (AVT-sarja) ei ainakaan soundiensa puolesta itteä vakuuttanut yhtään, vanhemmista sai kyllä ihan ok-soundia... Parempiakin pelejä kyllä on, kunhan budjetti riittää.
Myspace.com/Crookmachine
nikoniko
29.04.2007 14:10:19
jonkin näköst kompromissia täs tehdään ja monipuolisuus on tosiaan tärkeetä. Soitan kaikkee jazzahtavast bluesist hard rockiin. Ainoot putket, jotka on kolahtanu tosissaan
on bognerin extacy ja yks budda. Semmosta pientä lämmön lisäystä siihen flextoneen kaipaan, jos se etuasteen kanssa edes onnistuu.
Ziggy Bubba
29.04.2007 14:12:14

jonkin näköst kompromissia täs tehdään ja monipuolisuus on tosiaan tärkeetä. Soitan kaikkee jazzahtavast bluesist hard rockiin.

Kuulostaa ihan siltä, että Voxin Valvetronixit olisi aika passeleita sun tarpeisiin - ne kun taipuvat komiasti kaikkeen paitsi ehkä siihen ihan raskaimpaan hevanderiin, monipuolisia ovat.
Myspace.com/Crookmachine
ballfish
29.04.2007 14:12:50
Osta Tech 21 trademark. Se on paras trankku jolla olen soittanut. Ekan kanavan blues on miltei taivaallista. :)
BigPapa
29.04.2007 14:13:01

Mulle kelpaa Roland Cube30...
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers.
ballfish
29.04.2007 14:15:11
Mulle kelpaa Roland Cube30...

Koulun musiikkiluokassa on tuommoinen. Ihan ok peli jos on vähän pienemmällä budjetilla liikeenteessä. Tuo Tech21 menee kyllä ohi heittämällä ja käytettynä liikkuu siihen 450€ pintaan.
BigPapa
29.04.2007 14:17:37 (muokattu 29.04.2007 14:18:02)

Koulun musiikkiluokassa on tuommoinen. Ihan ok peli jos on vähän pienemmällä budjetilla liikeenteessä. Tuo Tech21 menee kyllä ohi heittämällä ja käytettynä liikkuu siihen 450€ pintaan.

Cubessa on ihan hyvät Fender Blackface Twinin, Voxin ja Fender Tweed 4x10 Bassmannin mallinnukset....mm ja paljon muuta..
Ziggy Bubba
29.04.2007 14:19:35

Cubessa on ihan hyvät Fender Blackface Twinin, Voxin ja Tweed 4x10 Bassmannin mallinnukset....mm ja paljon muuta..

Jep, puhtaat on Cubeissa kyllä kohdillaan, mutta semmosta putkimaista kevytrosoa saa mun mielestä helpommin ja paremmin Voxeista ja Tech 21:stä. Säröosasto on muutenkin jälkimmäisissä enemmän mun mieleen.
Myspace.com/Crookmachine
BigPapa
29.04.2007 14:21:53 (muokattu 29.04.2007 14:27:36)

Jep, puhtaat on Cubeissa kyllä kohdillaan, mutta semmosta putkimaista kevytrosoa saa mun mielestä helpommin ja paremmin Voxeista ja Tech 21:stä. Säröosasto on muutenkin jälkimmäisissä enemmän mun mieleen.

Saatta olla, en oo kokeillu, Cubessa on kyllä hyvä Dyna Amp systeemi, joka reagoi touchiin...ja lisäksi Marshall JMP 1987, Peavey EVH 5150, ja Mesa/ Boogie Rectifierin mallinnukset...
nikoniko
29.04.2007 14:26:52
Flextones noi puhtaat on mun mieles tarpeeks hyvät ja linen crunch ihan käyttökelponen. Ongelmana on Marshallin mallinnukset, jotka kaipaa sitä putkea.
Ziggy Bubba
29.04.2007 16:17:23

Flextones noi puhtaat on mun mieles tarpeeks hyvät ja linen crunch ihan käyttökelponen. Ongelmana on Marshallin mallinnukset, jotka kaipaa sitä putkea.

Tuohon saattaisi auttaa muuten joku esim. tubescreamer-tyylinen säröpurkki, Bad Monkey vaikkapa. Ite käytän Apinaa Pod XT Liven kanssa ja se kyllä parantaa useasti särösoundeja toiseen potenssiin... Semmosta putkimaisuutta se mun mielestä juuri tuo reilusti lisää. Se myös tiukentaa komppisoundeja oikein mukavasti.

Hintaa noilla on kotomaassa about 50e, Saksasta saa hintaan 39e. Ei mene varmasti rahat hukkaan.
Myspace.com/Crookmachine
Ukko
29.04.2007 16:19:28

Ei ne niin huonoja ole. Treeniksellä on yksi ja ihan toimiva peli.
Ukko
29.04.2007 16:20:15

Osta Tech 21 trademark. Se on paras trankku jolla olen soittanut. Ekan kanavan blues on miltei taivaallista. :)

Ei kovin kaksinen.
Tami
29.04.2007 17:10:29

Ei kovin kaksinen.

Samaa mieltä. Mulla on ollut trademarkeista koko sarja nuppia lukuunottamatta ja kaikilla osa-alueilla jopa flextone2 on ollut parempi - minun mielestäni!!

Aloittajalle: Mä ostaisin flextonen ja sitte siihen eteen / looppiin lisämausteita jos niikseen tulee. Mä käytin h&k:n tubemania flexun kanssa ja siististi toimi.
Tuota ämyrin vaihtoa ei ihan välttämättä tartte tehdä, enemmän saa aikaan muljuttimilla kajarilla sitten viimeset viilaukset. Mä koitin flexussa greenbackkia ja redFangia mutta erot alkuperäiseen olivat melkoisen pieniä.
Töissä intissä - vikaa vintissä
nikoniko
29.04.2007 19:52:35
tuliki taas vähän testattavaa. kiitos vinkeistä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)