Jackie 28.04.2007 19:20:53 | |
---|
Ja kyllähän se Darknessin jätkäkin on vetänyt Dualilla. Levyille ja livenä. Käykääs kuuntelemassa miun bändin musaa täällä: www.myspace.com/thefreakdolls Kaikki kitarat on äänitetty vain Orange AD30 Twin Channel nupilla. Kuunnelkaa biisit ja arvioidaan sen jälkeen lisää tota Mesan sopivuutta. Mitä enemmän watteja sen parempi saundi, eikä tarttee ees laittaa kauheen kovalle ni ei putket kulu! |
Joees 28.04.2007 19:24:06 (muokattu 28.04.2007 19:29:03) | |
---|
Ja kyllähän se Darknessin jätkäkin on vetänyt Dualilla. Levyille ja livenä. Käykääs kuuntelemassa miun bändin musaa täällä: www.myspace.com/thefreakdolls Kaikki kitarat on äänitetty vain Orange AD30 Twin Channel nupilla. Kuunnelkaa biisit ja arvioidaan sen jälkeen lisää tota Mesan sopivuutta. Nuo mun kommentit eivät sitten olleet moisia jotta "Ei se Mesa sovi". Vaan noin yleisesti jotta löytynee muitakin, jotka voisivat sopia paremmin. Hyvä se Mesa on :-) Voisin äydä kuuntelemassa E: Nimenomaan äydä. Mä en käy. Äh. E: Hyvää shittiä! Hauska snare-soundi. Hyvät soundit kyllä muutenkin ihan. Saitte frendin lisää? Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
Jackie 28.04.2007 19:32:51 (muokattu 28.04.2007 19:35:12) | |
---|
Nuo mun kommentit eivät sitten olleet moisia jotta "Ei se Mesa sovi". Vaan noin yleisesti jotta löytynee muitakin, jotka voisivat sopia paremmin. Hyvä se Mesa on :-) Voisin äydä kuuntelemassa E: Nimenomaan äydä. Mä en käy. Äh. E: Hyvää shittiä! Hauska snare-soundi. Hyvät soundit kyllä muutenkin ihan. Saitte frendin lisää? Buddaakin oon katellu mut se on saundin puolesta samaa sukua ton marsun kanssa ni ajattelin vähän laajentaa eteenmäksi. E: Loafers lisätty :) Mitä enemmän watteja sen parempi saundi, eikä tarttee ees laittaa kauheen kovalle ni ei putket kulu! |
Joees 28.04.2007 19:37:01 (muokattu 28.04.2007 19:38:27) | |
---|
Buddaakin oon katellu mut se on saundin puolesta samaa sukua ton marsun kanssa ni ajattelin vähän laajentaa eteenmäksi. Onhan se juu hitusen kyllä... Mutta tuota, se 45w versio taitaa eniten olla marsua niistä. Kuulemma, en ole sitä päässyt testaamaan/jaksanut mennä testaamaan. Buddia mulla on ollut kaksi :-) Tai siis, toinen on menossa. Heh. Ja kyllä, ihan fiksuahan se on hakea toista maailmaa... Mesasta sitä kyllä löytyy ehkä. Mutta paha sanoa miten ne yhdessä soivat, ja luulen jotta ihan hirmusti ei välttis täältä löydy kokemuksia siitä. Toivotaan kuitenkin. Ja mikäli moisen hommaat niin kerro ihmeessä miltä soundaavat yhdessä! E: Hienoa, ne "garagemmat" veisut siellä on vedetty Mesalla ja Buddalla. Vika sieltä on sitten vanhempaa shaittia ja vedetty pelkällä Buddalla. 30w semmoisella. Nuo muut on 80w, ja se Dual Recto. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Numb 29.04.2007 13:15:31 | |
---|
Dual rectifier on hyvä vahvistin, tämä on vakaa mielipiteeni. Siitä saa kaikenlaista ulos. Triplen kanssa en ole kelaillut samalla tavalla, mutta se tuntuu minun makuuni menvän jo vähän yli... Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen |
Exhausted 29.04.2007 13:33:06 | |
---|
Onhan se Recto monipuolinen peli, ja jos osaa säätää niin sieltä saa melkein minkä vahvarin saundit tahansa ulos. Se ei tosiaan ole yhtä simppeli kuin Marsu, että virta päälle, nupit kaakkoon ja menoksi :). Ja toisaalta ehkä vähän myöskin vahvarin voimavarojen hassausta jos käyttää siitä vain tuollaista perussaundia. Mutta tottakai nämä ovat yksilöllisiä tilanteita, ja kokeilemallahan se selviää. |
Onhan se Recto monipuolinen peli, ja jos osaa säätää niin sieltä saa melkein minkä vahvarin saundit tahansa ulos. Se ei tosiaan ole yhtä simppeli kuin Marsu, että virta päälle, nupit kaakkoon ja menoksi :). Ja toisaalta ehkä vähän myöskin vahvarin voimavarojen hassausta jos käyttää siitä vain tuollaista perussaundia. Mutta tottakai nämä ovat yksilöllisiä tilanteita, ja kokeilemallahan se selviää. Tämä on yksi syy miksi en pidä siitä jätin erityisesti :-) Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Grabel 29.04.2007 15:34:44 | |
---|
E: Käykää kuuntelemassa miun biisit täällä: myspace.com/thefreakdolls Kaikki biisit vedetty Orange AD30 Twin Channel nupilla. Hyviä biisejä! Jalka napsaa + Rokkia rennolla asenteella! |
Socialite 29.04.2007 16:36:29 | |
---|
Hyvää musaa! Hyvät saundit! En sitten tiijjä siitä mesasta... miusta tuntuu että brittimuro toimii paremmin tässä. Ja kyllähän se Darknessin jätkäkin on vetänyt Dualilla. Levyille ja livenä. Käykääs kuuntelemassa miun bändin musaa täällä: www.myspace.com/thefreakdolls Kaikki kitarat on äänitetty vain Orange AD30 Twin Channel nupilla. Kuunnelkaa biisit ja arvioidaan sen jälkeen lisää tota Mesan sopivuutta.Don't let go, no don't let go that whisky bottle! |
Fortune 29.04.2007 17:20:20 | |
---|
Hyvää musaa! Hyvät saundit! En sitten tiijjä siitä mesasta... miusta tuntuu että brittimuro toimii paremmin tässä. Ei se teikäläisenkään Mesa nyt minusta yhden keikan kuulleena ihan täysin paskalta tuollaiseenkaan menoon ehkä maistuisi... Freakdolls oli kyllä reteää menoa, tykkäsin, kiitos linkistä. Tulkaa Joensuuhun soittamaan, järkätään keikka. Look behind you, a three-necked guitar!
|
Socialite 29.04.2007 18:32:45 | |
---|
Juu, mut sepä onkin Mesan versio britiish saundista. Mut joo, eikun Freakdolls joensuuhun keikalle. Järkätään joku rokkitapahtuma vaikka teatterille... :) Ei se teikäläisenkään Mesa nyt minusta yhden keikan kuulleena ihan täysin paskalta tuollaiseenkaan menoon ehkä maistuisi... Freakdolls oli kyllä reteää menoa, tykkäsin, kiitos linkistä. Tulkaa Joensuuhun soittamaan, järkätään keikka. Don't let go, no don't let go that whisky bottle! |
Jackie 29.04.2007 19:13:20 | |
---|
Juu, mut sepä onkin Mesan versio britiish saundista. Mut joo, eikun Freakdolls joensuuhun keikalle. Järkätään joku rokkitapahtuma vaikka teatterille... :) Pidetään mielessä :) Mitä enemmän watteja sen parempi saundi, eikä tarttee ees laittaa kauheen kovalle ni ei putket kulu! |
slx900 29.04.2007 20:23:04 | |
---|
kyllähän ne sopii.. mua kiinnostaa enemmän miksi orengesta katoaa alapäät keikalla. Välissä on tietenkin bossin soundinpilaaja-viritin? ja muita huonolla bufferilla varustettuja pedaaleja? Onko keikka piuha ylettömän pitkä? Yli kuuden metrin alkaa hyvälläkin piuhalla ala/yläpää kadota. Osta esim. monstercablen rock. Ranskasta voi esim. tilata. Orange on hyvä vahvistin, toimiessaan. toivottavasti ei ole hajalla. Käytäthän hyvää ja paksua kaappipiuhaa? Kommentit mesan kaikkivoipuudesta, ovat turhia. Ei rectifier pysty tuottamaan muiden vahvistimien soundia. Se on ankara, ja lujaa potkiva 6L6 vahvistin, joka ei aina kuitenkaan leikkaa bändin läpi niin hyvin, kuin el-34 koneet. Niiden yhdistelmä tukee toisiaan. Oli kyseessä juuri nämä kaksi, tai jotkin ihan eri laitteet. |
Jackie 29.04.2007 20:30:22 | |
---|
kyllähän ne sopii.. mua kiinnostaa enemmän miksi orengesta katoaa alapäät keikalla. Välissä on tietenkin bossin soundinpilaaja-viritin? ja muita huonolla bufferilla varustettuja pedaaleja? Onko keikka piuha ylettömän pitkä? Yli kuuden metrin alkaa hyvälläkin piuhalla ala/yläpää kadota. Osta esim. monstercablen rock. Ranskasta voi esim. tilata. Orange on hyvä vahvistin, toimiessaan. toivottavasti ei ole hajalla. Käytäthän hyvää ja paksua kaappipiuhaa? Kommentit mesan kaikkivoipuudesta, ovat turhia. Ei rectifier pysty tuottamaan muiden vahvistimien soundia. Se on ankara, ja lujaa potkiva 6L6 vahvistin, joka ei aina kuitenkaan leikkaa bändin läpi niin hyvin, kuin el-34 koneet. Niiden yhdistelmä tukee toisiaan. Oli kyseessä juuri nämä kaksi, tai jotkin ihan eri laitteet. Välissä on ollut vain Bossin Cromatic tuner, ihan samalla tavalla se on välissä treeneissäkin. Keikka piuha ei ole pitkä. Kaappipiuha on Spectraflexin piuha. Mitä enemmän watteja sen parempi saundi, eikä tarttee ees laittaa kauheen kovalle ni ei putket kulu! |
TimoS 30.04.2007 11:45:12 | |
---|
Orange on ihan jees treeneissä, mutta keikoilla se on yhtä vitun yläpää kihinää. Hmm... Ettei ongelma olisikin treenikämpän akustiikassa? Meinaan vaan että oletko ajatellut sellaista asiaa, että kun vaihdat tuon Orangesi johonkin toiseen vehkeeseen ja huomaatkin ensimmäisellä keikalla sen kanssa, että ei voi olla totta tämäkin on keikkaillessa pelkkää yläpääkihinää. Onko teidän treenikämppä mahdollisesti aivan totaalisesti dempattu? Itse asiassa sinun sijassasi en missään tapauksessa luopuisi tuosta Orangesta, pikemminkin hankkisin rinnalle jonkin tummasoundisen vahvistimen kompensoimaan tuota 'kihinäongelmaa'. Mutta en voi kun suositella kahta erityylistä styrkkaria soimassa samanaikaisesti :) Eikö sitä kihinää saa leikattua sävynsäätimillä? Onko voluumit samalla tasolla reeniksellä kuin keikalla? Onko kaiutinkaapin sijoittelulla jotain eroa (korokkeella/seinsässä kiinni yms.)? |
Jackie 30.04.2007 14:27:44 | |
---|
Hmm... Ettei ongelma olisikin treenikämpän akustiikassa? Meinaan vaan että oletko ajatellut sellaista asiaa, että kun vaihdat tuon Orangesi johonkin toiseen vehkeeseen ja huomaatkin ensimmäisellä keikalla sen kanssa, että ei voi olla totta tämäkin on keikkaillessa pelkkää yläpääkihinää. Onko teidän treenikämppä mahdollisesti aivan totaalisesti dempattu? Itse asiassa sinun sijassasi en missään tapauksessa luopuisi tuosta Orangesta, pikemminkin hankkisin rinnalle jonkin tummasoundisen vahvistimen kompensoimaan tuota 'kihinäongelmaa'. Mutta en voi kun suositella kahta erityylistä styrkkaria soimassa samanaikaisesti :) Eikö sitä kihinää saa leikattua sävynsäätimillä? Onko voluumit samalla tasolla reeniksellä kuin keikalla? Onko kaiutinkaapin sijoittelulla jotain eroa (korokkeella/seinsässä kiinni yms.)? Kämppä on kyllä totaalisesti dempattu. Ei kihinää saa leikattua millään. Volumet ei ole keikalla niin kovalla. Mutta Orangen aika on minulla nyt ohi. Mesalla ja Marsulla taidetaan jatkaa eteenpäin. Tai noh, jollain styrkkarilla ja Marsulla. Ei vielää sanota että Mesalla edetään. Se ratkeaa vasta ku on vahvistin ostettu. Mitä enemmän watteja sen parempi saundi, eikä tarttee ees laittaa kauheen kovalle ni ei putket kulu! |