Aihe: Marshallin BluesBreaker 1 & 2 erot ??
1
Sammakko
06.01.2004 16:08:40

Katsoin Marshallin sivuilta ja siellä on juttua samaisen pedaalin uudemmasta versiosta eli Bluesbreaker 2:sta. Joten jos joillakin on kokemuksia näistä niin kertoisitteko mitä näillä on eroa ? Onko 2 parempi ? onko kehitys vienyt sitä parempaan suuntaan vai mitä ?

2 on halpis versio. vähän niinku ts-9 ja ts-7
Ostakaa Crybaby!
Volle
06.01.2004 16:21:45
En ole vanhalla soittanut, joten en tiedä miltä se kuulostaa. Uudessa on kuitenkin normaalin särkijän tavoin toimivan blues-moodin lisäksi myös boost-moodi, jolla saa puhdasta (tai ainakin periaatteessa puhdasta) boostia. Mulla oli aikanaan BB-2, mutta vaihdoin sen Metalzoneen (jonka vaihdoin sittemmin Bossin SD-1 ja ds-1 pedaaleihin). Boosti ei mulla toiminut puhtaana boostina, vaan se väritti ääntä aikalailla. Se kävi sen takia takuukorjauksessakin, jossa siitä ei tietenkään löydetty mitään vikaa. Tuskin liian tehokkaat mikitkään olivat syypäänä särinään, koska kitarana tuolloin oli Epin Les Paul.

Olihan se ihan jees särötin blues-moodissa. Parempi kyllä kuin Metalzone näin jälkikäteen ajatellen. BB tosin ei ole ihan niin monipuolinen. Kestävä metallikotelo siinä on (kuten toki vanhassakin, mulla on saman sarjan Shredmaster).
Näyttää taas siltä, ettei hyvältä näytä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)