Pieni rumpalipoika 28.04.2007 15:26:57 | |
---|
Terve, Mulla on Taman Artstar II-setti (22 bd, 10" ja 14"-tomit ja 14" snare), jota en tällä hetkellä käytä, mutta setin suhteen mulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko myyn sen tuollaisenaan tai sitten laitatan sen kondikseen. Ne vaatisivat kokolailla täydellisen huollon jonka yhteydessä päällysteet (käsittääkseni alkuperäinen valkoinen ja sen päällä oleva glitter-punainen) poistettaisiin ja tilalle tulisi puun päälle esim. vaha. Tai sitten vaihtoehto kakkosena glitter-punainen veke ja uusi päällyste tilalle. Basarin jalat pitäisi myös vaihtaa ja tietty rautaosat puunata jne. Setti sijaitsee Helsingissä, se missä sinä sijaitset, ei ole niin olennaista. Toki Rovaniemelle ei ehkä settiä kannata alkaa roudaamaan. Ihan tajuttomia summia tuon laittamiseen en ole valmis satsaamaan, koska setti ei kokojensa puolesta ole ihan sitä mitä kaipaisin. Itse olen aika kiireinen, eikä mua juurikaan kiinnosta alkaa säätämään noiden settien kanssa sen enempää. Eli olisiko jollain asian harrastajalla kiinnostusta ja aikaa sopivaa rahallista korvausta vastaan fiksata tuo setti? Asiaa voidaan puida jatkossa vaikkapa pikaviestitse. Uutta palautetta PRP:lle. Tällä kertaa Mika Hollströmiltä - http://www.freebok.net/books/Fokker/view.html |
RstoU 28.04.2007 16:08:17 (muokattu 28.04.2007 16:34:55) | |
---|
Minulla voisi olla kiinnostusta kun nuo kaksi edellistä päällystettävää/kunnostettavaa settiä ovat kohta valmiina, mutta mahtaa olla Tornio hieman liian kaukana? E: Ja pikaviestillä tosiaan saa heittää jos on mahdollisuuksia tänne kauemmas saada tuota. |
hollmi-5 28.04.2007 16:57:43 | |
---|
Hiukan ot, mutta Artstar II oli maalatulla/lakatulla pinnalla. Valkoinen, musta ja linnunsilmävaahtera ovat ainoat mieleeni tulevat vaihtoehdot. Olikohan niissä joku lisä nimessä, kun sellaista hiukan edullisempaa Artstaria tehtiin viimeisinä vuosina? Soundit, piuhat ja kajarit. |
Jaska 28.04.2007 17:20:08 | |
---|
Olikohan niissä joku lisä nimessä, kun sellaista hiukan edullisempaa Artstaria tehtiin viimeisinä vuosina? Artstar II Niissä oli muistaakseni päällyste. |
Pieni rumpalipoika 28.04.2007 20:37:31 | |
---|
Ainakin badgessa lukee Artstar II. En tosin tiedä, onko se pohjalla oleva valkoinen väri maalia vai pinnoite, koska en ole ite settiä päällystänyt sillä punaisella : ) Ja Tornio on, täältä katsottuna aika helvetin kaukana, heh. Uutta palautetta PRP:lle. Tällä kertaa Mika Hollströmiltä - http://www.freebok.net/books/Fokker/view.html |
hollmi-5 28.04.2007 22:19:43 | |
---|
Artstar II on ollut aina maalatulla/lakatulla pinnalla tehtaalta lähtiessään. Vaahterarunko. Artstar ES oli pinnoitettu tai maalattu. Mahonkirunko. Sisin viilu koivua. Tiedot vuoden 1996 esitteestä. Värejä oli useampiakin, mutta ei punaista sparklea. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Artstar II on ollut aina maalatulla/lakatulla pinnalla tehtaalta lähtiessään. Vaahterarunko. Artstar ES oli pinnoitettu tai maalattu. Mahonkirunko. Sisin viilu koivua. Niinpäs olikin. Muistan vaan jonkun esitteen niiltä ajoilta kun ite alottelin soittamaan. |