RocknRoll 27.04.2007 20:25:40 (muokattu 27.04.2007 20:26:03) | |
---|
Venäjä näyttää sitten Tanskalle heti mistä kana kusee, muutama minsa ja muutama maali jo. |
Seppo_Howitzer 27.04.2007 21:23:29 | |
---|
Huh olipa hieno tuo Markovin maali. |
HaloOfFlies 27.04.2007 21:38:03 | |
---|
Kyllä on Venäjällä kova joukkue jos Alexander Ovechkinin kaltainen pelaaja pelaa nelosketjussa. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Folcce 27.04.2007 22:53:24 | |
---|
Oli näköjään Salmelainen ottanyt vähän nöyremmän asenteen kuin viime-keväänä jolloin hän olisi halunnut päästä suoraan MM-kisoihin sm-liigan pistepörsin voittonsa ansiosta ilman MM-leiriä. Tai sitten ei ole. http://www.saunaheinola.com (Jope saunassa) |
Folcce 27.04.2007 23:05:24 | |
---|
Mukaan m.net knickersiin! http://www.saunaheinola.com (Jope saunassa) |
Dolmo 28.04.2007 10:18:35 | |
---|
Mukana managerissa. Todellako? |
Leper Messiah 28.04.2007 10:30:36 | |
---|
Jahas. Toisaalla jo "analysoinkin", mutta kirjataas tännekin. Suomella on potentiaalia, mutta.. Ensinnäkin monien pelaajien pitää parantaa tasoaan. Ei, ei vain sitä tasoa, jolla ovat pelanneet harjoituspelit ja ensimmäisen ottelun, vaan tasoa, jolla ovat pelanneet tähän asti aina arvokisoissa. Tähän ryhmään kuuluvat ainakin Tuomo Ruutu ja Mikko Koivu. esim. Ruutu on arvokisoissa tähän asti tehnyt pari kivaa maalia, välillä tärkeän, välillä vähemmän tärkeän. Kuitenkin suurimmaksi osaksi ollut aika näkymätön. Hän on ollut niitä pelaajia, jotka nousevat sieltä vastuunkantajien takaa tekemään muutaman maalin. Nyt pitäisi ottaa se vastuunkantajan rooli itselle ja alkaa nakuttamaan pisteitä oikeasti. Ja juuri esim. Mikko Koivulta odotan myös, että ottaa vastuuta. Näistä pelaajista tarvitaan maajoukkueelle tulevaisuuteen takuumiehiä, nyt olisi otollinen aika nostaa peli oikealle tasolle. Muuten Suomelle voi käydä nimittäin kisoissa huonosti. "Pysytään irti huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista" -Juhani Kontiovaara |
Isodee 28.04.2007 11:23:13 | |
---|
Tony Salmelainen on kyllä onneton tapaus. Vähän on turhan iso ego kaverilla. Nykyajan Kai Nurminen. Taitoa riittää mutta oma etu tuntuu menevän joukkueen edun edelle... |
HaloOfFlies 28.04.2007 11:30:37 | |
---|
Tony Salmelainen on kyllä onneton tapaus. Vähän on turhan iso ego kaverilla. Nykyajan Kai Nurminen. Taitoa riittää mutta oma etu tuntuu menevän joukkueen edun edelle... Näin on. Huhut kertovat että Chicago aikoo kaupata hänet muualle. mikä ei olisi ollenkaan yllätys. "Sinua en halua ensi kaudella tässä joukkueessa nähdä", jotakuinkin noin oli Denis Savard Salmelaiselle sanonut. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Dunga 28.04.2007 11:53:48 | |
---|
Näin on. Huhut kertovat että Chicago aikoo kaupata hänet muualle. mikä ei olisi ollenkaan yllätys. "Sinua en halua ensi kaudella tässä joukkueessa nähdä", jotakuinkin noin oli Denis Savard Salmelaiselle sanonut. On tännekin jäänyt hieman paska maku tuosta jätkästä. Viime vuonna olisi pitänyt päästä suoraan maajoukkueeseen liigakauden meriittien perusteella. Myös roskiksenpaiskontaepisodi ja sitä edeltäneet itkupotkuraivarit osoittivat "miehen" kypsyystason. Mun puolesta voisi pysyäkin poissa maajoukkueesta, ei täällä neitejä kaivatakaan. Pihlströmille antaisin edelleenkin näyttöpaikan, mutta enpähän ole Erkka. lol apua |
Qsysi 28.04.2007 14:37:38 | |
---|
Muistakaatten toki, kaikki fiilistelynhaluiset tänään Yle Extralla 17.50 _ MM Jääkiekko 1995: Vielä kerran. Eli parhaat palat finaalista, ja 21.45- 00.49_MM Jääkiekko 1995: Loppuottelu kokonaisuudessaan. I reject your reality and substitute my own! |
Anonymous-jazz 28.04.2007 16:11:41 | |
---|
HOHO ei ristus mikä seula toi Droloson... Saksan 2-2 tasoitusmaali ja lämäri lähti siniviivalta ja Dwaynella oli tehoimuri päällä :D Kustavilainen tilaa olutta rahtina ja kysyy myyjältä: "Milloin olut on kustavissa?" |
Coatl 28.04.2007 17:08:22 | |
---|
Saksa pistää kyllä jumalauta hienosti hanttiin Känadalle. Asioita tapahtuu
Dana: Olipas mukava harjoittelu päivä.
kid ego: Yhdys sanoja harjoittelitte. |
RocknRoll 28.04.2007 18:08:15 (muokattu 28.04.2007 18:19:41) | |
---|
Muistakaatten toki, kaikki fiilistelynhaluiset tänään Yle Extralla 17.50 _ MM Jääkiekko 1995: Vielä kerran. Eli parhaat palat finaalista, ja 21.45- 00.49_MM Jääkiekko 1995: Loppuottelu kokonaisuudessaan. Tämähän on parasta viihdettä mitä olen pitkään aikaan katsonut! Juti, Ylönen, Virta, Marko "not just a pretty face" Kiprusoff ja kumppanit! Melkein unohtunut koko joukkue! Ei helv! Raimo Summanenkin vielä! + Jofan Tikimallin kypärät jotka myöskin ovat unohtuneet muistoista. :D |
DJKaaos 28.04.2007 18:20:58 | |
---|
+ Jofan Tikimallin kypärät jotka myöskin ovat unohtuneet muistoista. :D Kelläs muka tommonen oli??
Minä olen minä. |
RocknRoll 28.04.2007 18:33:11 | |
---|
Kelläs muka tommonen oli?? Itävallan joukkueesta bongasin pari, ainakin yhdellä niiden maalintekijöistä oli sellainen. |
DJKaaos 28.04.2007 18:34:41 | |
---|
Itävallan joukkueesta bongasin pari, ainakin yhdellä niiden maalintekijöistä oli sellainen. Joo, mä ajattelin, että suomen poppoosta jollain olis ollu. Ei sentään, tosin käyttihän Jagr tossa viime tai toissa vuonna jostain syystä tommosta. Toihan on ns. "omalla vastuulla"-malli. Minä olen minä. |
Joo, mä ajattelin, että suomen poppoosta jollain olis ollu. Ei sentään, tosin käyttihän Jagr tossa viime tai toissa vuonna jostain syystä tommosta. Toihan on ns. "omalla vastuulla"-malli. Juu siis mun jutustahan sai sen käsityksen että tyyliin kaikilla suomesta olisi ollut sellainen :) Olin vain niin innoissani ja täpinöissäni koko ohjelmasta, että vaikka mitä kivaa muistaa kokoajan. Ja se on kyllä nimenomaan omavastuu-malli. Jagr taisi olla viimeinen joka sellaista käytti? Vähän niinkuin Hasek vanhanmallin kypärällään, vai käyttääkö vieläkin? |
Alpha 28.04.2007 19:34:08 | |
---|
Pystyykö noita pelejä katsomaan netistä? |
Torniojaws 28.04.2007 20:35:15 | |
---|
|