Aihe: Ääni ja vimma 2007
1 2 3 4 5 6
ten
25.04.2007 14:15:27
Keskityin lähinnä psyykkaamaan omaa suoritustani tyttöystävän avustuksella :)...

Melkonen lausunto. Ei mulla muuta. Sori off-topic. Oli vaan pakko! :D
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
aivokuolio
25.04.2007 14:58:52
Sooz finaalissa, mainiota. Siinä on varmasti kisan mielenkiintosin tapaus.
3 henkilöä tai 240 kg lihaa
Jimi
27.04.2007 13:15:15

hitto siinä oli epämukavaa säätää vahvaria ku se nainen sönkötti kokoaika... yritä siinä sit säätää ku se puhuu??? sit ainaku soitin jotain, et kuuntelin soundii ni se pysähty vähän se sen puhe :D et SORI VAA JOS SÄÄDÄN TÄS NIIQ TAUSTALLA!

mut joo ois se tylsää jos se ei puhuis.
Japaninkielistä PUNK musiikkia www.mikseri.net/kabe !!!!
Aresius
28.04.2007 02:43:12
Hitto, Grokesithan vetivät oikein finaaliin. Illalla tavataan, keepele! :)
"Playing a guitar is pretty much like making love to a beautiful woman. First you bring it home and start to warm up her and your fingers. Then you plug him up and pick her gently to make her scream just the way you like" THV-klubi #41
Juho L
29.04.2007 11:58:50
Kukas sitä voiton sitten nappasi? Ei ole vielä Ä&V:n nettisivuille tullut tietoa.
gösplstorm
29.04.2007 12:03:09
Kukas sitä voiton sitten nappasi? Ei ole vielä Ä&V:n nettisivuille tullut tietoa.

se oli se tyttöbändi, pintandwefall (?)
Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö.
Jööhannes
29.04.2007 16:58:08
Oli kyllä hemmetin kova taso finaalissa. Ei ollenkaan osannut veikata että mikä bändi tulisi voittamaan. Itse tykkäilin kovasti Voltagesta, Lithuriasta, The Beheadingista ja Shattered Withinistä. Half Apple vakuutti myös taidokkuudellaan. Muutama bändi jäi kokonaan näkemättä, joten enpä lähde parasta bändiä arvioimaan. Onnea kuitenkin palkintopallibändeille!

Omalla bändillä finaali tuntui menevän soiton puolesta vähän heikommin kuin edellisenä päivänä ollut semifinaali. Ensimmäinen biisi takkuili välillä pahastikin. No, eipä sillä liene niin väliä, ja meininki oli muuten mahtava. Yleisökin oli oikein hyvin mukana, joten kyllähän siinä kelpasi soitella. Saa nähdä miten ensi vuoden kanssa, vieläkö lähdetään kolmatta kertaa yrittämään.
Himputin lieroa menometallia -> www.grokesclan.com tai www.mikseri.net/grokesclan.
Veri
30.04.2007 07:58:17
Itse pääsin semifinaaleihin saakka bändini Rottaniitin kanssa. Ja sitten olin tuota finaalia tsiigaamassa kavereiden kanssa. Olimme siellä kannustamassa samasta semifinaalista finaaleihin päässeitä bändejä eli Havenia ja Half Applea. Oli todella monta loistavaa bändiä ja oikea orkesteri voitti tälläkertaa. :)
Todenpuhuja
30.04.2007 15:20:07 (muokattu 30.04.2007 15:20:46)
Itse taas yllätyin jotenkin negatiivisesti kilpailun tasosta... Oikeastaan sen Havenin lisäksi ei löytynyt mitään täysin iskevää bändiä, vaikka viitisen kappaletta sellaisia taidokkaita ja hyviä orkestereita olikin (Half Apple, Pintandwefall jne.) Jotenkin siihen finaaliin oli ahdettu aivan liikaa niitä örinälaululla vetäviä metallibändejä. Alkoi puuduttaa oikein kunnolla siinä loppuvaiheissa, kun bändi toisensa jälkeen veti jotain älytöntä mättömusiikkia. Metallia vastaanhan minulla ei sinällään ole mitään, ja monta hyvää suosikkia löytyykin siltä rintamalta, mutta kun yleisestä bändikilpailusta on kyse, niin voisi vähän muunkin musiikkityylin edustajia löytää sinne. Onneksi sentään jokunen rokkisbändi- ja se hassu reggea-hupailu oli mukaan kelpuutettu.

Täytyy silti kiitellä tuomareita, että oikeita päätöksiä tekivät. Arvioin nimittäin kisan jälkeen täsmälleen saman kärkikolmikon, kun tuomarit olivat valinneet. Niistä ei siis kauheasti epäselvyyttä ollut. Meni palkinnot juuri oikeisiin osoitteisiin.
"Peace, love & Kingston Wall!"
gösplstorm
01.05.2007 00:58:46
Itse taas yllätyin jotenkin negatiivisesti kilpailun tasosta... Oikeastaan sen Havenin lisäksi ei löytynyt mitään täysin iskevää bändiä, vaikka viitisen kappaletta sellaisia taidokkaita ja hyviä orkestereita olikin (Half Apple, Pintandwefall jne.) Jotenkin siihen finaaliin oli ahdettu aivan liikaa niitä örinälaululla vetäviä metallibändejä. Alkoi puuduttaa oikein kunnolla siinä loppuvaiheissa, kun bändi toisensa jälkeen veti jotain älytöntä mättömusiikkia. Metallia vastaanhan minulla ei sinällään ole mitään, ja monta hyvää suosikkia löytyykin siltä rintamalta, mutta kun yleisestä bändikilpailusta on kyse, niin voisi vähän muunkin musiikkityylin edustajia löytää sinne. Onneksi sentään jokunen rokkisbändi- ja se hassu reggea-hupailu oli mukaan kelpuutettu.

Täytyy silti kiitellä tuomareita, että oikeita päätöksiä tekivät. Arvioin nimittäin kisan jälkeen täsmälleen saman kärkikolmikon, kun tuomarit olivat valinneet. Niistä ei siis kauheasti epäselvyyttä ollut. Meni palkinnot juuri oikeisiin osoitteisiin.

Ballet oli hiton kova!
Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö.
Savannah
01.05.2007 12:24:20
Itse olin kuullut voittaja bändiä netistä, mutta ei kyllä todellakaan napannut. Live meininki olisi varmaan ollut ihan poikaa. Tuli sitten lähettyä kaljalle juuri tässä välissä. :E

Voltagea ja Ballettia olin itse kannustamassa ja kyllähän pojat osaa. 3. sija on erityisen hieno suoritus ja Balletin finaalipaikka vielä mainiompi niin nuorelta bändiltä. Live esiintymistä vain tiukemmaksi niin hyvä tulee.
brn2sk8
02.05.2007 18:19:13
On siä kyl tuomareilla vikaa päässä... Ei päässy oikeet bändit jatkoon mun mielestä ollenkaan, mut kansa on puhunut heidän suullaan ilmeisesti... Freegearin ois pitäny päästä mun mielestä mut ei päässy, haluisin vaan kysyä että miks?

No, and this is my final answer... Ugh

...No, wait!
I get sick of eating so much placebos...
Dirty Hero
08.05.2007 09:26:32
Oma suosikkini oli Half Apple. Varsinkin Lady Fortunen alun slidekikkailut olivat jotain niin hienoa... Six Points of View-levy on kyllä mahtava.
Jesmies
08.05.2007 14:14:24
Itseäni häiritsi se, että liikaa keskityttiin siihen lavaesiintymiseen eikä niinkään musiikkiin. En nyt ala itkemään, mutta on se outoa jos sanotaan että illan parhaat biisit, eikä pääse jatkoon, niin on siinä jotain outoa, ei kaikki bändit riehu lavalla :P
Tukeva ote munasta niin kaikki sujuu
Volante
08.05.2007 14:51:34
Itseäni häiritsi se, että liikaa keskityttiin siihen lavaesiintymiseen eikä niinkään musiikkiin. En nyt ala itkemään, mutta on se outoa jos sanotaan että illan parhaat biisit, eikä pääse jatkoon, niin on siinä jotain outoa, ei kaikki bändit riehu lavalla :P

Eihän se nyt pelkästään lavariehumisesta tai biiseistäkään ole kiinni. Ehkäpä yhteensoitossa, tai vaikka bändin jäsenten omissa suorituksissakin, on ollut puutteita ja treenattavaa?
Jesmies
08.05.2007 15:51:35
Eihän se nyt pelkästään lavariehumisesta tai biiseistäkään ole kiinni. Ehkäpä yhteensoitossa, tai vaikka bändin jäsenten omissa suorituksissakin, on ollut puutteita ja treenattavaa?

Ei tullut mistään moitteita, paitsi "ujosta" soitosta. Ota ja tiedä sitten, loppujen lopuks kiinnosta paskaakaan pääskö jatkoon vai ei, vaikka ois se livetaltiointi gloriasta iha kiva ollu :)
Tukeva ote munasta niin kaikki sujuu
Pablo Kigero
09.05.2007 13:57:59

Dirty licks !!!!!!!!!!
Now it's right, time to roll!
migreeni
09.05.2007 21:12:07

Jaahas ei finaalipaikkaa tippunut meille. Shattered within ja The beheading meni jatkoon. Oli kuitenkin kiva soittaa. Eli siis soittelen tuossa Cameronissa.

http://www.myspace.com/cameronofficial
On muuten parhaita signaamattomia bändejä joita tiedän!
Uruk
19.12.2007 09:22:12
Huom! Olet kirjoittamassa yli 223 päivää vanhaan ketjuun!

Olihan siellä kivaa, vaikka ekaan Gloria-reissuun jäiki. Ens vuonna paremmalla setillä vaan. ;>
http://www.myspace.com/krakenistkrieg
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)