M.i.k.key 06.01.2004 00:11:02 | |
---|
Ei oo vaikeeta tosta osotteesta huoneeseen musiikki, kirjotat nimimerkin ja sit reaaliajassa jutskataan My name is Baron, M.i.k.key Baron |
Notefix 06.01.2004 11:26:00 | |
---|
no, jopas. täällähän on ollut ihan bileet...ja mä olin taas nukkumassa...hmpf. My name is Baron, Notefix Baron |
M.i.k.key 06.01.2004 11:30:41 | |
---|
no, jopas. täällähän on ollut ihan bileet...ja mä olin taas nukkumassa...hmpf. Ja nyt siivoillaan jälkiä My name is Baron, M.i.k.key Baron |
Fuzzy Boner 06.01.2004 11:33:18 | |
---|
Ja nyt siivoillaan jälkiä kyllä My name is Baron, Fuzzy Baron |
R.W. Piuha 06.01.2004 13:19:21 | |
---|
Tähän pyrin aina itsekin. En tee virheitä elämässä enkä soitossa. Olipahan lausahdus,olitko tosissasi... Jos olit niin oletettavasti tulet pääsemään pitkälle tolla asenteella,mua on aina inhottanut toi varsinkin artistien käyttämä nykytermi "nöyryys",pitää olla nöyrä,sitä sä ainakaan ole ja sen on oikeesti ihan hyvä,miksi pitäisi nöyristellä?? |
M.i.k.key 06.01.2004 13:21:36 | |
---|
Olipahan lausahdus,olitko tosissasi... Jos olit niin oletettavasti tulet pääsemään pitkälle tolla asenteella,mua on aina inhottanut toi varsinkin artistien käyttämä nykytermi "nöyryys",pitää olla nöyrä,sitä sä ainakaan ole ja sen on oikeesti ihan hyvä,miksi pitäisi nöyristellä?? Olen jo pitkällä... Korkkasin ensimmäisen oluen kl.12. Mulla ei nimittäin oo keikkoja koska nousi kus päähän. My name is Baron, M.i.k.key Baron |
Olipahan lausahdus,olitko tosissasi... Mä olen luullut, että Tampereella osataan kaikki Kummelit ulkoa! |
baron 06.01.2004 13:31:45 | |
---|
Olen jo pitkällä... Korkkasin ensimmäisen oluen kl.12. Mulla ei nimittäin oo keikkoja koska nousi kus päähän. Sorry myöhästyin, vasta nyt. My name is Baron - James Baron |
M.i.k.key 06.01.2004 13:33:21 | |
---|
Sorry myöhästyin, vasta nyt. Sori faija, mä dokaan kaapissa My name is Baron, M.i.k.key Baron |
R.W. Piuha 06.01.2004 13:34:55 | |
---|
Olen jo pitkällä... Korkkasin ensimmäisen oluen kl.12. Mulla ei nimittäin oo keikkoja koska nousi kus päähän. Vai niin...mulla on jo kuudes päivä menossa ilman kaljaa,pikku hiljaa rupee pahin turvotus myös päästä poistumaan,ehkä sitä kustakin sieltä lirahtaa muutama litra,ja varmaan sinne on vuosien saatossa jäänyt vaarallisen paljon humpan jäämiä,toivon mukaan nekin lähtevät pois kusen mukana:-)) PS mulla ei keikkaa,mutta muista syistä:mä oon viiden lapsen koti-isä,vaimo käy töissä,mä laitan ruuat,tiskaan,siivoan ja hoidan lapsia,kyllä sekin työstä käy,helpommalla pääsis kun tekis keikkaa ;-) |
M.i.k.key 06.01.2004 13:38:56 | |
---|
Vai niin...mulla on jo kuudes päivä menossa ilman kaljaa,pikku hiljaa rupee pahin turvotus myös päästä poistumaan,ehkä sitä kustakin sieltä lirahtaa muutama litra,ja varmaan sinne on vuosien saatossa jäänyt vaarallisen paljon humpan jäämiä,toivon mukaan nekin lähtevät pois kusen mukana:-)) PS mulla ei keikkaa,mutta muista syistä:mä oon viiden lapsen koti-isä,vaimo käy töissä,mä laitan ruuat,tiskaan,siivoan ja hoidan lapsia,kyllä sekin työstä käy,helpommalla pääsis kun tekis keikkaa ;-) ymmärrän ja kunnioitan tuota ratkaisua... Itse sitä jaksaa vielä nuorena hummata keikoilla, ja kahviahan tässä vaan juodaan, kunhan vaan heitän löylyä kiukaalle, siinä onnistuen! My name is Baron, M.i.k.key Baron |
baron 06.01.2004 13:42:22 | |
---|
Mä oon tänään jo 4 tuntia treenannut toivossa, että joskus pääsisi keikalle, yksi kalja ja sitten 4 tuntia lisää treenausta. My name is Baron - James Baron |
Rantsu 06.01.2004 13:42:33 | |
---|
-- varmaan sinne on vuosien saatossa jäänyt vaarallisen paljon humpan jäämiä,toivon mukaan nekin lähtevät pois kusen mukana-- Eivätpä lähde. Kun on kerran saanut humppaa kunnolla päähänsä, niin sielläpä on ja pysyy! Mä olen kokeillut kaikkea, paitsi hypnoosia, heroiinia ja kuppausta... onko kellään kokemuksia näistä? |
baron 06.01.2004 13:44:06 | |
---|
Eivätpä lähde. Kun on kerran saanut humppaa kunnolla päähänsä, niin sielläpä on ja pysyy! Mä olen kokeillut kaikkea, paitsi hypnoosia, heroiinia ja kuppausta... onko kellään kokemuksia näistä? Onks' muuta musaa kuin humppaa yleensä olemassa? My name is Baron - James Baron |
Fuzzy Boner 06.01.2004 13:55:49 | |
---|
Eivätpä lähde. Kun on kerran saanut humppaa kunnolla päähänsä, niin sielläpä on ja pysyy! Mä olen kokeillut kaikkea, paitsi hypnoosia, heroiinia ja kuppausta... onko kellään kokemuksia näistä? heh.. vedetty on ketä vaan ja mitä vaan. Mikään ei auta. My name is Baron, Fuzzy Baron |
Voxauttaja 06.01.2004 16:04:48 | |
---|
Toi vois olla itseasiassa hyvä idea että olis kännille eri käyttäjätunnus. Ei sitten kännipäiten vittuillessaan sotkis kun sen vähemmän tärkeän tontin, ja elämä jatkuu... |
WanhaWetäjä 06.01.2004 16:43:42 | |
---|
Mä oon tänään jo 4 tuntia treenannut toivossa, että joskus pääsisi keikalle, yksi kalja ja sitten 4 tuntia lisää treenausta. Mites se nyt menikään....lahjattomat treenaa,tai sitten sä treenat ihan vääriä juttuja jos ei keikkaa pukkaa tolla treenaamisen määrällä ;-) Mä en oo varmaan yhteensä tota määrää treenannut ikinä mutta kyllä mä tossa sellasen reilut parikyt vuotta oon keikkaa tehnyt,ja kerran yks turakainen kehui että mä soitan hyvin,se oli 82-keväällä...? |
WanhaWetäjä 06.01.2004 17:08:16 | |
---|
Eivätpä lähde. Kun on kerran saanut humppaa kunnolla päähänsä, niin sielläpä on ja pysyy! Mä olen kokeillut kaikkea, paitsi hypnoosia, heroiinia ja kuppausta... onko kellään kokemuksia näistä? No kuppauksesta sen verran että kerran meidän liidaaja kuppas meiltä kaikki liksat omiin liiveihinsä...mutta ei kai se humppa koskaan päästä lähde edes kuppaamalla jos sitä on n. 20v ja vaikka sata keikkaa keskimäärin vuodessa vetänyt....jos joka keikalla on vetässyt vaikka 3x2 humppaa,niin sehän tekee huikeat 6000 humppakappaletta! Kyllä tollanen määrä on jo vaarallisen suuri ja voi aiheuttaa humppakirroosin aivoissa, tautihan on parantumaton,ja aiheuttaa kantajalleen lopulta täydellisen järjen menetyksen ja eriasteisia hallusinaatioita,uhri voi kuvitella olevansa esim.Heikki Hietamies tai Erkki Junkkarinen..... |
Basso-Aslak 06.01.2004 18:21:51 | |
---|
uhri voi kuvitella olevansa esim.Heikki Hietamies tai Erkki Junkkarinen..... Tuolla asteella on jo pahaksi päässyt, pakkohoitoon olisi saatava ja äkkiä... |
baron 06.01.2004 19:23:42 | |
---|
Ylläolevan luettuani mulla alkoi "abstinenssioireet". Äkkiä päästävä soittamaan Tulipunaruusuja ja Karjalan heiliä. My name is Baron - James Baron |