Aihe: Lagwagon @ Nosturi 23.04.2007
1 2
Piepe
16.04.2007 01:50:19
Keikkaan aikaa tasan viikko, nyt on korkea aika aloittaa fiilistely. Pikkulinnut on laulanut että kiertueen settilistat on ollut erikoisia, on ollut mm. muutamia biisejä joita Lagwagon ei ole vetäny livenä varmaan kymmeneen vuoteen. Ite en ole kuitenkaan settilistoja uskaltanut etukäteen katsella, ihan vaan että säilyisi jonkinlainen yllätysmomentti sitten Nosturissa.

Mainittakoon tässä marginaaliketjussa nyt sitten sekin uutinen, että Good Riddance pisti kamat kasaan ja lopetti. Aika pärsiist.
rather be dead
24.04.2007 20:18:58
Paras ikinä.
SiwamieS
24.04.2007 23:07:10
Oli se kyllä vitun hyvä. Settilistakin aika nappiin. Sleep.. :P~
I wanna see movies of my dreams
AVO
25.04.2007 15:29:12
Paras keikka mulla ikinä tähän asti ollut. Ihan mahtavaa. Ja Big Bitchinkin kaa tuli rupateltuu:D Lisää vaan tälläsii Suomeen ja äkkii.
-Mickill-
28.04.2007 21:21:14
Flibbin's Beansia en nähny. AT:lta aika peruskeikka, ei huono mutta paljon menevämpiäkin keikkoja niiltä on nähty. Lagwagon oli kyl kova, vaikka bändin tuotanto miulle ei kovin tuttua ennen keikkaa ollutkaan. Herätti sen verran mielenkiintoa tuo veto että pitänee tutustua bändiin tarkemminkin, jahka vain tietäisi mistä lätystä kannattaisi alottaa?
There's nothing left to say but fuck you anyway.
AVO
29.04.2007 19:49:47
No kandee varmaanki aloitella jostain Trashedista tai Double Plaidinumista tai sitten noista kahresta Let's talk about...-levyistä
SiwamieS
30.04.2007 19:40:54 (muokattu 30.04.2007 22:48:37)
No kandee varmaanki aloitella jostain Trashedista tai Double Plaidinumista tai sitten noista kahresta Let's talk about...-levyistä

...Ja Hossista.

EDIT: Joo, vähän jakaa mielipiteitä nämä näemmä.. Hoss ja Double Plaidinum on mun suosikkilevyt ehdottomasti :) No, aloittaa jostain ja sit jos uppoaa/ei uppoa niin seuraavaa koneeseen. Hiphei.
I wanna see movies of my dreams
rather be dead
30.04.2007 21:38:48
Mun mielestä ainakin Let's Talk About Leftovers ois kohtuu kehno valinta alotuslevyks. Kokoelma, demo -ja julkasemattomia piisejä. Ei toki montaa paskaa.

Trashed, Hoss ja Let's Talk About Feelings on ehkä eniten Lagwagonia? Duh on kiva, ehkä mun suosikki vaikka kaikki ei siitä tykkää. Double Plaidinium on vähän erikoinen kans jotenki, mun vähiten suosikki. Näistä uudemmista Blaze on täyden kympin levy, vaik kaverit ei tykkää siit ollenkaan. Resolve taas oli must melko heikko, vaik muut tykkäs.

Alota Hossista tai Trashedistä.
AVO
01.05.2007 15:25:44
Mun mielestä ainakin Let's Talk About Leftovers ois kohtuu kehno valinta alotuslevyks. Kokoelma, demo -ja julkasemattomia piisejä. Ei toki montaa paskaa.

Trashed, Hoss ja Let's Talk About Feelings on ehkä eniten Lagwagonia? Duh on kiva, ehkä mun suosikki vaikka kaikki ei siitä tykkää. Double Plaidinium on vähän erikoinen kans jotenki, mun vähiten suosikki. Näistä uudemmista Blaze on täyden kympin levy, vaik kaverit ei tykkää siit ollenkaan. Resolve taas oli must melko heikko, vaik muut tykkäs.

Alota Hossista tai Trashedistä.

Blaze on kyllä totta, täyden kympin levy.
Kjukka
05.05.2007 13:20:15

Blaze on kyllä totta, täyden kympin levy.

Pakko kyllä yhtyä Blazen ylistykseen. Duhin ohella paras laggiksen lätty.
Piepe
14.05.2007 01:58:24 (muokattu 14.05.2007 01:59:01)
Ai tää eli vieläkin. Siistii. Sellasia asioita vaan vielä että oli kyllä multifriteerattu-ultrapillun hyvä keikka ja 29 biisiä tuli. Ja mike, trashed se on mistä kandee alottaa senki koni.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)