Jormaz 25.04.2007 23:37:32 | |
---|
Oikeen hyvä jakso oli. a game of bingo gone horribly wrong |
papitsu 25.04.2007 23:51:21 | |
---|
Hyvä jakso oli, hauskaa läppää. Jamie on äijä. :D PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
SirElwood 26.04.2007 01:02:56 | |
---|
Onkohan tää jotaan lopun alkua? Höhöö. Taitaa olla nuo kolmevuotta vanhoja jaksoja. Ei ole loppu lähelläkään. Parempaan päin menee kunhan uusi tuotantokausi alkaa (suomessa). Discoveryltä nuo on tulleet muistaakseni tuotantokausien välissä joskus. |
Sir Henri 26.04.2007 09:55:41 | |
---|
Miksi tämä nyt sitten oli hyvä jakso, olihan tässäkin suurimmaksi osaksi pätkiä vanhoista jaksoista. Pelkotesti oli aivan turha niin kuin myös se muistitesti. Oli siinä hyviäkin juttuja, mutta kokonaisuudessa aika turha jakso. "En halua armoa, haluan pullaa". - Wagner |
AP 26.04.2007 15:53:45 | |
---|
Miksi tämä nyt sitten oli hyvä jakso, olihan tässäkin suurimmaksi osaksi pätkiä vanhoista jaksoista. Pelkotesti oli aivan turha niin kuin myös se muistitesti. Oli siinä hyviäkin juttuja, mutta kokonaisuudessa aika turha jakso. Sama. Käärmeet ja muut elukat oli metkoja, samoin ajatus kananmunan pudottamisesta kumihanskassa. Eka kausi oli paras, siinä sentään oli näitä kaikkien tuntemia urbaanilegendoja eikä mitään väkisinkeksitttyjä. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Vähän samaa mieltä kyllä :D Noh, sehän on tietenkin suunnattu tavallisille ihmisille, ei millekään diplomi-insinööreille. Mun mielestä siinä on juuri oikeanlaista asennetta, jota tiedekin tarvitsee. Uteliaisuutta, tiedonhalua. Hommat tehdään sen lisäksi oikein ja tieteen etiikkaa noudattaen. Tottakai itse kaipaisin vielä syvemmälle pureutumista ja enemmän ihan matemaattisiin kaavoihinkin tukeutumista, mutta kuten sanottu se on suunnattu isommalle yleisölle. t: DI Unholy water /Sanguine addiction /Those silver bullets / A last blood benediction |
Dominaattori 27.04.2007 12:32:45 | |
---|
Graurr |
Strutsi 27.04.2007 12:41:08 | |
---|
Mun mielestä siinä on juuri oikeanlaista asennetta, jota tiedekin tarvitsee. Uteliaisuutta, tiedonhalua. Hommat tehdään sen lisäksi oikein ja tieteen etiikkaa noudattaen. Tottakai itse kaipaisin vielä syvemmälle pureutumista ja enemmän ihan matemaattisiin kaavoihinkin tukeutumista, mutta kuten sanottu se on suunnattu isommalle yleisölle. t: DI On kyllä. Minä en kyllä vain pidä aina näistä höpöhöpöjutuista tyyliin "putoaako leivästä voipuoli useammin alas?" Useimmiten minäkin kaipaisin juuri sitä syvempää tutkimusta ja matemaattisuutta. Mutta tiettävästi se on amerikkalainen tyyli enemmänkin kokeilla kuin laskea? T: Fysiikan kirjoittanut lukiolainen :D "If you feel bad about eating your dead mom, we can dig a grave and you can puke into it." -Monty Python |
Dr. Muff 27.04.2007 13:14:00 | |
---|
On kyllä. Minä en kyllä vain pidä aina näistä höpöhöpöjutuista tyyliin "putoaako leivästä voipuoli useammin alas?" Useimmiten minäkin kaipaisin juuri sitä syvempää tutkimusta ja matemaattisuutta. Mutta tiettävästi se on amerikkalainen tyyli enemmänkin kokeilla kuin laskea? T: Fysiikan kirjoittanut lukiolainen :D Toisinaan kun sarjassa tuodaan esiin ilmiöiden taustoja, vaikuttavaa homma snobbailulta. Ainakin näin sen kinuskin esittämänä. Kineettinen energia sitä, kineettinen energia tätä. Muuthan eivät siinä juuri tuo esille taustoja. Mursuviiksi joskus, mutta huomattavasti tyylikkäämmin. Mielestäni asioihin voisi syventyä tarkemmin, mutta tyylin pitäisi olla jotain muuta kuin nippelitiedoilla snobbailua. Epäilen kuitenkin ettei keskiverto John ole kiinnostunut kuulemaan syvälle meneviä tieteellisiä tarkasteluja, joten niitä tuskin tulee jatkossakaan. Olen kojootti. Älä koske. |
Terrorwrist300 28.04.2007 21:09:37 | |
---|
mursuviiksi, reps XoD |
NHR 28.04.2007 21:13:57 | |
---|
Äh, ensviikollakin vielä joku spesiaalijakso tulossa; roinan hankintaa ja sen semmosta. Puolet koko paskasta taas tietty jotain vanhoja pätkiä. Tutkisivat jo jotain oikeitaki myyttejä taas pitkästä aikaa... The only good thing ever to come out of religion was the music. ~ George Carlin |
papitsu 28.04.2007 21:16:32 (muokattu 28.04.2007 21:16:45) | |
---|
Äh, ensviikollakin vielä joku spesiaalijakso tulossa; roinan hankintaa ja sen semmosta. Puolet koko paskasta taas tietty jotain vanhoja pätkiä. Tutkisivat jo jotain oikeitaki myyttejä taas pitkästä aikaa... Niinpä.. Onkohan tämä jo maikkarin masterplan, että tungetaan kaikki täytejaksot peräkkäin. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
SirElwood 28.04.2007 21:27:02 | |
---|
Niinpä.. Onkohan tämä jo maikkarin masterplan, että tungetaan kaikki täytejaksot peräkkäin. Ei vaan discoveryn alkuperäisen järjestyksen mukainen. Siellä tosin taisivat tulla jokatoinen viikko nuo spesiaalit. |
SirElwood 28.04.2007 21:28:07 | |
---|
Äh, ensviikollakin vielä joku spesiaalijakso tulossa; roinan hankintaa ja sen semmosta. Puolet koko paskasta taas tietty jotain vanhoja pätkiä. Tutkisivat jo jotain oikeitaki myyttejä taas pitkästä aikaa... Se shop 'till you drop on oikeastaan ihan viihdyttävä jakso kyllä. |
Terrorwrist300 02.05.2007 20:39:52 | |
---|
"Adam ja Jamie esittelevät paikkoja, joista he löytävät kaikki myyttien murtamisessa tarvittavat oudot tarveaineet." Aamulla kuudeks töihin, mahtaakohan olla valvomisen arvoinen episodi? Kuulostaa ainakin juuri samanlaiselta ku viimejaksot. Ihmetyttää vaan, että mitä näytettävää niillä enää ees olis mitä jo ei olla kahteen kertaan nähty...? |
zuppermuhle 02.05.2007 23:35:55 | |
---|
Oli varmaan näistä täytejaksoista paras. Hitto että se sementtiauto poksahti komeasti. M.A.C.H.O #18 "Who is your daddy and what does he do?" |
Åryts 02.05.2007 23:41:08 | |
---|
Ei tää mikään turha pätkä mielestäni ollut, kun ei kuitenkaan niin kauhean paljoa näytetty vanhaa matskua. Sementtiauton räjäytys on kyllä eräs ikuisia suosikkejani, vaikkei nyt varsinaisesti enää itse testattavaan myyttiin liittynytkään. Oli vaan niin pirun hienon näköistä. "I fart in your general direction! Your mother was a hamster and your father smelled of elderberries!" |
Lennu 02.05.2007 23:46:09 | |
---|
Ei tää mikään turha pätkä mielestäni ollut, kun ei kuitenkaan niin kauhean paljoa näytetty vanhaa matskua. Sementtiauton räjäytys on kyllä eräs ikuisia suosikkejani, vaikkei nyt varsinaisesti enää itse testattavaan myyttiin liittynytkään. Oli vaan niin pirun hienon näköistä. Kyllä sementti irtos juu. Ja kaikki muukin. "tää skene ei oo oikeen mun juttu" |
DVD-SOITIN 03.05.2007 08:22:34 | |
---|
Ihan OK jakso, mutta silti voisivat näyttää nyt niitä kunnon myyttien murtamis-jaksoja. Ei mitään täytespesiaalia. Olen seurannut sarjaa varmaan tämän vuoden alusta lähtien, ja tähän hetkeen asti on kyllä taso tippunut siitä mitä se oli ihan muutama kuukausikin takaperin. Keep supporting death metal! |
Rocco_Longfella 03.05.2007 08:42:39 (muokattu 03.05.2007 08:43:52) | |
---|
Tuli kyllä naurettua paikoittain todella paljon, vaikka tavallaan paska jakso olikin. Onneksi en missannut. Tyttöystäväkin ilmestyi mystisesti telkkarin ääreen kun tuli shoppailujakso. Ihan OK jakso, mutta silti voisivat näyttää nyt niitä kunnon myyttien murtamis-jaksoja Ja Karia! Olen seurannut sarjaa varmaan tämän vuoden alusta lähtien Ne wanhat oli parempia, tosin niissä ei ollut Karia. Kari sitä, Kari tätä... Mmmm... |