Aihe: Hartke kickbag 15
1
nahkaruoska
22.04.2007 21:37:28 (muokattu 22.04.2007 21:38:31)
Elikkäs treenikselle hommattiin tuollainen compo. Kauhea murheenryyni. (anteeksi hartke fanit). Elikkäs jotenkin tuntuu että siitä ei saa millään hyvää soundia pihalle. Normaaleilla volyymeillä ylä-ääniä ei saa yhtään soimaan, sitten kovilla volyymeillä kun
ylä-äänet soivat, koko p***a särisee ja pöhisee. En tykkää, menetin luottamuksen koko merkkiin.

Onko joku tuntenut samanlaista vääryyttä tämän kaapin kanssa, vai ovatko bassoni mikit kusseet jotenkin sen yhden päivän aikana kun compo vaihtui?

Tuli jo ikävä sitä 80-luvun Cobra compoa 12" elementillä, taidampa ostaa sen itselleni ja huoltaa.

E:kirjoitusvirheitä

Jussi Koivuranta

PS: Tarkoitus ei ole aloittaa minkään sortiin riitaa tästä asiasta, itse vaan en tykännyt. Piste.
4-, 5-, 6- Stringers world union.
Karlsson
23.04.2007 08:41:12
Ei toi tosiaan ole kovin kovaääniseen soittoon tehty peli ja omalla kohdallani aikoinaan ongelmia tuotti turha muro soundissa. Sisäänmenon gain olis kiva...
Lisää hifimpää!
nahkaruoska
23.04.2007 09:07:56
Ei toi tosiaan ole kovin kovaääniseen soittoon tehty peli ja omalla kohdallani aikoinaan ongelmia tuotti turha muro soundissa. Sisäänmenon gain olis kiva...

Joo muroinen on saundi.. kieltämättä..
Karlsson
23.04.2007 09:09:43
Joo muroinen on saundi.. kieltämättä..

En edes soittanut kovin kovaa höökaavalla bassolla ja silti tuppas särölle menemään.

Noin hiljaisemmilla voimakkuuksilla ei ollut soundin suhteen valittamista.
Lisää hifimpää!
absqua
23.04.2007 09:10:35
Mulla oli aikanaan 12" versio samasta kapineesta ja ongelmia oli sen kanssa yhtälailla. Millään ei saanut hyvää soundia ulos.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Karlsson
23.04.2007 09:11:07
Pitää kans täsmentää, että omani oli tuo 12" versio.
Lisää hifimpää!
absqua
23.04.2007 09:12:45
Pitää kans täsmentää, että omani oli tuo 12" versio.

Jep. Mä möin omani jonnekin pohjanmaalle, ostin GK:n tilalle enkä ole katunut. Gk soundasi heti hyvältä ja mökääkin lähtee enemmän alhaisemmista teholukemista huolimatta.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Karlsson
23.04.2007 09:18:48
Jep. Mä möin omani jonnekin pohjanmaalle, ostin GK:n tilalle enkä ole katunut. Gk soundasi heti hyvältä ja mökääkin lähtee enemmän alhaisemmista teholukemista huolimatta.

Mun oma meni peruskorjauksen jälkeen jonnekin pikkuskidien harjoitusvahvariks....

Nyt tässä kun muistelen, niin ainoat kehut Hartkelle tuli pienen PA:n (baaritrubaduurin vahvistamiseen) subbarina. Käyttönsä kaikelle.
Lisää hifimpää!
nahkaruoska
23.04.2007 11:07:19
en siis ole ainoa kenelle kyseinen compo on tuottanut harmia.. matalilla volyymeillä mainio peli ja kun yksin soittelee, mutta bändin kanssa ei toimi..
Kodou
23.04.2007 12:45:03
Itselläni on tämä peli käytössä kesään asti. Samat ongelmat kuin teillä, ei todellakaan ole hintansa arvoinen missään suhteessa. Särisee ja säröytyy, toistaa midit ja korkeammat äänet heikosti, eikä muutenkaan pärjää perus bändisoitossa. En suosittele tätä kellekkään millään hinnalla, uutena tai käytettynä.
nahkaruoska
23.04.2007 16:24:03
Itselläni on tämä peli käytössä kesään asti. Samat ongelmat kuin teillä, ei todellakaan ole hintansa arvoinen missään suhteessa. Särisee ja säröytyy, toistaa midit ja korkeammat äänet heikosti, eikä muutenkaan pärjää perus bändisoitossa. En suosittele tätä kellekkään millään hinnalla, uutena tai käytettynä.

Juuri näin.
Jalmus
23.04.2007 21:01:12
Valitettavasti on pakko todeta, ettei mistään Hartke Kickbagista saa hyvää soundia itkemälläkään.
Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää.
Heikki L.
23.04.2007 21:21:43

Mulla on 12" kickback ajanut asiansa treenikämppävahvistimena ihan mallikkaasti. Ei mitään galakseja räjäyttävää mahtisaundia, mutta treenit hoituu.
Basso sanoo pum pum ja pitää suunsa kiinni.
Phil.Lyn.
24.04.2007 10:33:25 (muokattu 24.04.2007 10:34:23)
Mulla on tommonen 12" kickback myös. Enpä ole parempaankaan vastaavaan törmännyt.
Ja kun tarvin isompia kamoja ostin lisäksi Hartken HA5500 nupin ja 4,5 XL Series kaapin.
Mun mielestä mulla on hyvät kamat. Ei mitään valittamista ja aina on toiminut.
Puavali
24.04.2007 19:52:44
Mun bassosoundia kehuttiin sangen taajaan, kun vedin halvalla yammulla ja hartken 12" kickbackillä... Mutta ehkä kyseessä oli se, että vedettiin aina suht koht pienellä volalla (ja soitin paremmin kuin muut).
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni.
kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5 ; Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen.
Mileleo
24.04.2007 20:57:27
Himassa menee treenivahvistimena ihan hyvin ja joitan hissukoita hää- yms. keikkojakin oon sillä joskus soittanu. "Ihan kiva".
Gekko
01.05.2007 10:20:17
Mulla on tollanen kickbag viistoistainen ainakin toiminu mallikkaasti treenikämppäsoitoissa. Tehot ei varmaan keikalle kuitenkaan riitä...Mutta saundit on mun mielestä mahtavan napakat. Mulla oli ennen Yamahan isokokoinen combo. Siitä ei saanu bändin kanssa napakkuutta saundiin millään! Basson ääni katosi jonnekkin.
Hartke olis pienellä tehonlisäyksellä aivan hyvä.
Teijo K.
01.05.2007 10:51:05 (muokattu 01.05.2007 10:52:34)

Mullakin oli tommonen ja myin nimenomaan sen vuoksi pois, etten siitä järkevää soundia saanut. Suosittelen tilalla vaikka mieluummien jotain Ashdownin tai SWR:n vastaavankokoista laitosta. En tiedä johtuuko tuo "surkeus" nimenomaan tuosta 15 tuuman aluelementistä. Kovalla volalla soitettaessa luulisin, että kotelorakenne ei oikein toiminu siten kuten tuollaisessa pitäisi. Mulle toi combo oli kompromissiratkaisu aikoinaan ja sellaisena se ei toiminu. Sittemmin ostin oikean vahvistimen. :D

Ei Ashdownia ellei osaa korjata elektroniikkalaitteita. Kolvaamista tulee.

Nimim: Ashdown MagMonitor 10 omistaja.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1

Silloin vanha Väinämöinen. Itse tuon sanoiksi virkki: "Nyt on aika arvan käyä, Miehen merkkiä kysyä"
zoup
01.05.2007 21:37:11
Mielestäni Ashdownia turhaan mustamaalataan toimimattomuutensa vuoksi. Tiedän useita joilla on ko. vehkeitä ollut ja ihan mallikkaasti toiminu. Itse en vielä pysty omistani sanomaan koska ollut mulla vasta muutaman kuukauden. Viihdyn kaksi-kolme viikonloppua kuukaudesta keikoilla joten luulisin että jossain vaiheessa kosahtaa jos niikseen on. Mutta toivon parasta ja pelkään pahinta. :D Oli miten oli, soundinsa puolesta Ashdownit ovat aivan omaa luokkaansa hintaansa nähden.
Ja taikuri hämmästyy itsekin!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)