Aihe: Etelä-Suomen keikkalistoja netistä?
1
Prowleri
06.01.2004 01:29:18
Olen tässä pikkuhiljaa siirtymässä Hämeenlinnaan opiskelemaan ja rupesin miettimään että mistäköhän saisi helpoiten selville tulevia keikkoja, nyt kun sattuu suhteellisen hyvällä iskuetäisyydellä sekä Helsingistä että Tampereelta asumaan. Eli jonkinmoista nettilistaa, isompien livekuppiloiden sivutkin käyvät. Kiitos?
Hähähä. -Jami
musa
06.01.2004 13:54:30
Meteli.netistä (www.meteli.net) taitaa löytyä melko kattavasti keikkatiedot.
Beelsebub
07.01.2004 00:24:58
Meteli.netistä (www.meteli.net) taitaa löytyä melko kattavasti keikkatiedot.

Eipä ole kovin kattava kun ei meidänkän kiekkaa ollut. Kukas tuonne yleensä noita keikkoja voi lisäillä kun en ainakaan rekisteröimättömänä päässyt antamaan vinkkiä tuosta meidän keikasta?

Hyvät sivuthan nuo muuten ovat ja aika kattavasti on ainakin oman paikkakunnan keikat ilmoitettu.
Deathrace King
07.01.2004 10:44:40

www.imperiumi.net , sieltä löytyy hevikeikat.

Ja keskustelua voi käydä Imperiumin messulaudalla, Festarit&Keikat osiossa.
Thrash and mosh 'til death!
musa
07.01.2004 12:27:57 (muokattu 07.01.2004 12:29:12)
Beelsebub:
Eipä ole kovin kattava kun ei meidänkän kiekkaa ollut. Kukas tuonne yleensä noita keikkoja voi lisäillä kun en ainakaan rekisteröimättömänä päässyt antamaan vinkkiä tuosta meidän keikasta?

Niin, jonkunhan se on tietysti teidänkin keikka järjestelmään kirjattava :-) En ole aivan varma, mutta veikkaisin, että ainakin isommat keikkapaikat ilmoittavat itse järjestämistään keikoista. Tai tyhmiä ovat, jos näin eivät tee - ilmaista mainostahan se vain on.
Beelsebub
08.01.2004 00:19:26
Niin, jonkunhan se on tietysti teidänkin keikka järjestelmään kirjattava :-) En ole aivan varma, mutta veikkaisin, että ainakin isommat keikkapaikat ilmoittavat itse järjestämistään keikoista. Tai tyhmiä ovat, jos näin eivät tee - ilmaista mainostahan se vain on.

Voi olla näin. Meidän keikkapaikkaa ei ollut tosiaan siinä soittopaikkalistassa ollenkaan ja luultavasti listassa olevat paikat ilmoittavat itse omat keikkansa sinne. Löysin vähän aikaa etsittyäni kyllä sähköpostiosoitteen johon voi ilmoittaa esimerkiksi omatkin keikkansa. Laittavat sitten jos laittavat.

Eikä juu tarvinut paljon meidän keikkaa siihen listaan lisäillä. Tänään tuli tieto, että joku on tyrinyt joko ravintolan tai keikan järjestävän bändin (yhteiskeikka) puolelta ja keikkaa ei nyt sitten olekaan. Ehdin jo pistää sähköpostiakin sinne Meteliin ja heti uusi maili perään, että älkääs laittakokaan mitään. Ei tarvi kyllä enää siihen baariin mennä soittamaan. Ihme touhua.
salmivaara
08.01.2004 09:06:06

www.imperiumi.net , sieltä löytyy hevikeikat.

Ja keskustelua voi käydä Imperiumin messulaudalla, Festarit&Keikat osiossa.

Miksei mulla toimi Imperiumi?

Forbidden
You don't have permission to access / on this server.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.27 Server at www.imperiumi.net Port 80
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)