Jormaz 26.04.2007 17:45:01 | |
---|
Tonen tarkoitus ei ole itselle koskaan itselle avautunut. Kaulamikillä tone kiinni saa hassun soundin, mutta ei silläkään oikeen mitään tee ellei oo tarkoitus soittaa "avaruuden ääniää" diudidiudi. a game of bingo gone horribly wrong |
saastara 26.04.2007 18:56:12 | |
---|
Kitarat: Kitarakamat: Kamarunkkaus Jep. Tätä minä puollan.. On ne sen verta eri juttuja. Modet eivät vain jostakin syystä ole samaa mieltä asiasta. :( Lisää middleä. |
mattim 26.04.2007 19:04:06 (muokattu 26.04.2007 19:05:43) | |
---|
Kitaralle sopimaton kuljetuspakkaus. RAN:lla korjattavaa toiminnassaan. Matti |
Karipiirto 26.04.2007 19:59:30 (muokattu 26.04.2007 20:02:01) | |
---|
Niin...en mä turhaan teettänyt custom skebaa yhdellä mikillä ja volalla, koska mä en tarvi kun yhden mikin ja yhden volan. En voi sietää stratoja enkä pidä niiden muodosta eikä ne sovi mun käteen...Understood? Nooh älkäähän nyt hernettä nenäänne ottako. :) Enkä mä sitä stratoa tuputtaa yrittänyt . Mutta ajattelin vainääneen kun samalla palstalla naureskellaan Alexi Laihon kepeille niiden yksipuolisuudesta. Eli en yrittänyt mitään riitaa haastaa. Peace. :) Tässä oli tosin kyseessä KV, joka on jokseenkin "harvinaisempi" mallina kuin RR. Paljon hienompikin vielä kaiken lisäksi. Niin ja ihan selvyydeksi nyt että en ottanut kantaa tähän kyseiseen soittimeen. Mutta tuo pelkistetty V-muotoinen keppi nyt vain näyttäisi olevan yleisintä mitä väki tilaa. :) "There's no roll!
They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards |
Jake.e 26.04.2007 20:31:34 | |
---|
Kitaralle sopimaton kuljetuspakkaus. RAN:lla korjattavaa toiminnassaan. Matti Näin kertoo Matti UPS:ltä Shredaholic |
Karipiirto 26.04.2007 20:42:32 | |
---|
Niin aiheeseen palatakseni olihan sullakin sitä kuplamuovia yli EU-direktiivien niin että kaiken olis pitänyt siltä osin olla kunnossa? Ettei Ran oo mitään säästökautta aloittanut. :) Sinänsä outoa kun on sisältä luultavasti pehmustettu laukku ja kitara siinä kuplamuoveissa ja vissiin vielä laukunkin ympärillä sitä mokomaa niin... :S "There's no roll!
They forgot the roll and they only kept the rock. The roll's the whole damn thing dude, the rock is nothing, deal with it, the roll is king. Unfortunately most cats don't get behind the roll." -Keith Richards |
Super-Jari 26.04.2007 21:10:53 | |
---|
Näin kertoo Matti UPS:ltä Mitä väliä sillä on vaikka Matti olisi itse henkilökohtaisesti kitaran Benille toimittanut? |
Twinkle 26.04.2007 21:17:11 | |
---|
Mikseiköhän täällä ole sitä perinteista "Naarmut lisää uskottavuutta. Vetää vaikka mustaa erkkaa päälle niin se on kuin uusi, soitin on soitin ja tuommoiset on vaan kosmeettisia ongelmia eikä vaikuta soittoon mitenkään."? Kyllä minuakin vituttaisi tuossa tilanteessa, mielenkiinnolla odotan kuinka tuossa käy ja kuka maksaa. Kyllähän se sillei on, että kauppias korvaa kuljetuksessa hajonneet jutut mutta miten ja kauanko siinä sitten kestää. |
Ben_D 26.04.2007 22:08:11 | |
---|
Homman pitäisi mennä niin, että UPS / RAN maksaa kuljetuksen takaisin Puolaan, skitta korjataan RAN:lla ja he lähettävät korjatun skitan takaisin. Arvio: kitara on mulla fiksattuna about 3kk tästä päivästä. http://www.myspace.com/fiercemetal |
Invader 26.04.2007 22:24:20 | |
---|
Arvio: kitara on mulla fiksattuna about 3kk tästä päivästä. No ei helvetti. Kyllä mun mielestä saisivat Ranilla laittaa tälläiset tapaukset työjärjestyksessä ensimmäiseksi. Tai sitten ei.. |
mattim 26.04.2007 22:33:20 | |
---|
Homman pitäisi mennä niin, että UPS / RAN maksaa kuljetuksen takaisin Puolaan, skitta korjataan RAN:lla ja he lähettävät korjatun skitan takaisin. Arvio: kitara on mulla fiksattuna about 3kk tästä päivästä. Osta samalla ranilta kitaralle toimiva lentolaukku, etteivät siivet ensimmäisellä jenkkikeikalla taas rapsahda palasiksi. Pyydä Ranilta erikoishinta "due the unfortunate shipping problem" tjsp. Matti |
Joees 26.04.2007 22:34:49 | |
---|
Osta samalla ranilta kitaralle toimiva lentolaukku, etteivät siivet ensimmäisellä jenkkikeikalla taas rapsahda palasiksi. Pyydä Ranilta erikoishinta "due the unfortunate shipping problem" tjsp. Matti Mitään osteta, saisivat moisen laukun pistää mukaan jo muuten vaan. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
Ben_D 26.04.2007 22:36:48 | |
---|
No ei helvetti. Kyllä mun mielestä saisivat Ranilla laittaa tälläiset tapaukset työjärjestyksessä ensimmäiseksi. Siis ei toi ollut mikään virallinen arvio, vaan mun oma :) Jospa sen sitten syksyksi sais kuosiin....soittotuntuma on täydellinen...kaula on täydellinen...viimeistely täydellinen....ainoat, jotka eivät ole tällä hetkellä täydellisiä ovat siivet :( Onneks mul on KV Jacksonit niin pärjää :) http://www.myspace.com/fiercemetal |
Invader 26.04.2007 22:46:25 | |
---|
Siis ei toi ollut mikään virallinen arvio, vaan mun oma :) Jospa sen sitten syksyksi sais kuosiin....soittotuntuma on täydellinen...kaula on täydellinen...viimeistely täydellinen....ainoat, jotka eivät ole tällä hetkellä täydellisiä ovat siivet :( Onneks mul on KV Jacksonit niin pärjää :) Heh, jaa jaa. No pidetään peukkuja että homma hoituu mahdollisimman nopeasti. Ja ei sulla kyllä kitararintamalla tosiaan huonosti pyyhi vaikkei Ran pelissä olekaan. Helvetti kun alkoi oikeasti puntissa tutisemaan kun ajattelee että tuo voi sattua omallekin kitaralle... Tai sitten ei.. |
Joees 26.04.2007 22:48:31 | |
---|
Heh, jaa jaa. No pidetään peukkuja että homma hoituu mahdollisimman nopeasti. Ja ei sulla kyllä kitararintamalla tosiaan huonosti pyyhi vaikkei Ran pelissä olekaan. Helvetti kun alkoi oikeasti puntissa tutisemaan kun ajattelee että tuo voi sattua omallekin kitaralle... Minkälaisen kepin sä sit tilasit? Kannattaa vaatia kunnon laukkua. Mun mielestä kunnollisen laukun nyt pitäisi muutenkin kuulua kauppaan jo valmiiksi jos puhutaan custom-kepistä. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Helvetti kun alkoi oikeasti puntissa tutisemaan kun ajattelee että tuo voi sattua omallekin kitaralle... Toisaalta myös kannattaa ruveta pelkäämään mitä vaan, koska voihan sitä jäädä skeba kourassa zetorin alle kun kävelee postista himaan. Aina sattuu ja tapahtuu vaikka kuinka varautuisi. |
saastara 26.04.2007 23:13:12 | |
---|
Toisaalta myös kannattaa ruveta pelkäämään mitä vaan, koska voihan sitä jäädä skeba kourassa zetorin alle kun kävelee postista himaan. Aina sattuu ja tapahtuu vaikka kuinka varautuisi. Jep.. Pitää hyväksyä, että paskaa sattuu ja heittää sitten se ajatus romukoppaan. Eihän siitä elämästä mitään tule jos kaikkea pelkää. :) Lisää middleä. |
Invader 26.04.2007 23:14:23 (muokattu 26.04.2007 23:15:54) | |
---|
Minkälaisen kepin sä sit tilasit? Kannattaa vaatia kunnon laukkua. Mun mielestä kunnollisen laukun nyt pitäisi muutenkin kuulua kauppaan jo valmiiksi jos puhutaan custom-kepistä. http://www.cc.puv.fi/~e0300583/Ran_incomplete/DSC00254.JPGTuossahan toi. Postasin pari sivua takaperin noi kuvat. Kovalla laukulla se on tulossa kyllä. Tai sitten ei.. |
mattim 26.04.2007 23:18:18 | |
---|
Näin kertoo Matti UPS:ltä Miksi ei saman tien anffisountilta ? Matti |
Joees 26.04.2007 23:21:13 | |
---|
Loafers Musiikkia sulle ja mulle