Mites kun mulle on tarjottu tämmöstä ampegia käytettynä en nyt ihan 100% varma oliko se tuo malli (http://www.thomann.de/fi/ampeg_ba115hpt.htm) Aiemmassa kirjoituksessasi puhuit 200W Ampegin combosta. Tuo linkin takana oleva on 100 wattinen 15" kaiuttimella. Sen 200 wattisen tyyppimerkintä on muistaakseni BA210 ja se on kahdella 10" kaiuttimella. Olettaisin sen olevan parempi kuin BA115, noiden 10" kajareiden vuoksi.
Minulla on kokemusta vain BA115:ta. Olen ollut siihen tyytyväinen, vaikka joskus tuntuukin, että soudi voisi olla hieman napakampi. Uskoisin napakkuuden löytyvän 10 tuumaisista. Kyllä tuosta 100 wattisestakin meteliä lähtee. Luulisimpa, että enemmän kuin monesta muusta 100 wattisesta, koska Ampegia voi luukuttaa volymet täysillä. Painavahan se on ja BA210 on luultavasti hieman painavampi. Onhan noita Ampegin comboja tällä palstalla moitittukin, eikä täysin aiheettakaan, törkeän kalliitahan ne ovat uutena. Samalla hinnalla voi löytää parempaakin. Vaan nämähän ovat myös makuasioita, ainakin soundin suhteen.
Jos käytetty BA210 on kertomassasi budjettirajassa, minä ainakin ostaisin heti.
''You don't have to be a musician to play rock and roll.
You've just got to love it and want to play it.''
LEE BRILLEAUX