Skebaristi 22.04.2007 16:31:15 | |
---|
Korgin räkkiviritin on varmaankin seuraava investoinnin kohteeni. Kesällä pitää kattella, jos laittas Caparisonin tilaukseen Japanista. "Sillä ei ole mitään merkitystä. On fiksusti tai ei. Bannia tulee aina." -Johtaja |
Stalkah 22.04.2007 20:16:35 | |
---|
Eivät ole ennen nuo Telet niin kauheasti säväyttäneet, mutta nyt asia muuttui kertaheitolla: http://muusikoiden.net/dyn/tori/160773.jpg Onpahan pahuksen tyylikäs, pelkästään tuota kuvaa voisi katsella tuntitolkulla! Rikas mies jos oisin... ei minuakaan nuo telecasterit ole oikein liikuttaneet muuta kuin että rumia ovat mielestän olleet, KUNNES- näin Lindsay Lohanin soittavan Parjantai on pahin- elokuvassa kokonaan tummahkonpunaista teleä, se oli minun mielestäni komea. Tietäisiköhän kukaan mikä malli / väri oli kyseessä, jotta voisin etsiä terkempaa tietoa. Kitara nyt ei kuitenkaan ole GAS- listallani ykkösenä (ei lähelläkään), mutta kiinnostaa silti. Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että jättikyrpae johdattelee meidät ja tukiryhmämme kohti hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia. |
Jaqqi1991 22.04.2007 20:22:39 (muokattu 22.04.2007 20:23:08) | |
---|
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=162066 No voe helevettiläenen. Maailman suurin GAS. Mä en tarvi todellakaan kolmatta stratoa. Mutta mä haluun tuon. Ostakaa äkkiä joku pois kuljeksimasta ja aiheuttamasta kiusausta, muuten mä köyhdyn, saa haukut emännältä, ehkä ajaudun mieron tielle.... JuSu Myy mulle tuo sun iban rg ja osta tuo pois :D Kauhee gas ollu johonkin floikka keppiin, stratoon ja pod xt liveen jo hetken aikaa. Lisäksi tänään huomasin kuolaavani iban pgm:n perään lähinnä tämän kuvan takia http://muusikoiden.net/dyn/users/827.jpg vaikka kyllä itseltäni löytyy jo hyvä kiinteätallainen vehje. Ostakaa multa 6505 combo pois tai vaihtakaa johonkin noista kamoista :P We may be humans, but were still animals |
-Juice- 22.04.2007 22:33:47 | |
---|
LP täytyy saada! Ja kun ei siihen aitoon Gibsonin stankku lespaan oo varaa edes käytettynä, niin olen päätynyt jaappanilaiseen Tokaihin, LS-75 tai LS-85. Kyllähän gibsonin studiomalleja löytyisi tuohon hintahaarukkaan käytettynä, mutta jotenkin se std malli miellyttää enemmän. Telen kun sain kaupattua pois niin on jo puolet rahoista kasassa...parin viikon päästä alkaa kesäduuni onneksi. Kyllä tietää mihin nekin rahat taas uppoaa. "Tahdon basson, ku ne on niin kivan värisiä" -Kaverin kommentti :D |
Ze Kink 24.04.2007 12:58:01 | |
---|
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Ostan Ebow plussan, myy! |
Räbbänä 24.04.2007 13:56:17 | |
---|
Ibanezin S670FM ATF alkanut aika pahasti kaasuttelemaan. Ainakin mitä olen sitä mustaa malli testaillut, oli melko hyvän tuntuinen kätösissä ja lisäksi kiinnostaa tuo ZR-talla. Kyllähän tuo Krameri on kova peli, mutta kaula liian kapea ainakin ylemmiltä nauhoilta ja kaulaliitos hieman epämukava. http://www.thomann.de/fi/ibanez_s670fm_atf.htm"Jännä...." |
Iron Horse 24.04.2007 15:17:20 | |
---|
Screaming! Screaming for vengeance! |
Iron Horse 24.04.2007 15:17:25 (muokattu 24.04.2007 15:18:01) | |
---|
SRV ja Double Trouble Screaming! Screaming for vengeance! |
Ze Kink 24.04.2007 15:42:00 | |
---|
Ikebeltä Musarin JP7 hieman yli 1300e, piezot ja kaikki muu kiva tietenkin mukana. Siellä on joku 60% alennus kaikista Musareista. Ai GAS? "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Ostan Ebow plussan, myy! |
Artist 24.04.2007 15:50:50 | |
---|
Tässä on vähän fuzz-GAS, kun on kuunnellut E13-sampleja ja kaikenmaailman big muff surinaa. "I wish life could be Swedish magazines." |
PLing 25.04.2007 16:50:31 (muokattu 25.04.2007 16:51:10) | |
---|
Kävinpä sitten tänään testaamassa nuita edellisen sivun keppejä, eli ESP Eclipse II:sta ja LTD EC-1000 VBtä. Piru vie, olivat parhaat kitarat joilla olen lyhyen elämäni aikana soittanut. Jos olisi ollut rahat taskussa kun testailin olisin kävellyt ulos uuden kitaran omistajana, GAS vaan kasvoi. Päätös on tehty, Gibson menee pian rahoiksi ja mars liikkeeseen, kattoo sitten kumpaan keppiin riittää rahat. :) Huomasin kyllä että ESP oli huomattavasti LTD:tä tummasaundisempi, eikös noissa suht samat puut ja mikit pitäisi olla? Doh, nakki. |
Ze Kink 26.04.2007 16:49:19 | |
---|
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Ostan Ebow plussan, myy! |
Kävinpä sitten tänään testaamassa nuita edellisen sivun keppejä, eli ESP Eclipse II:sta ja LTD EC-1000 VBtä. Piru vie, olivat parhaat kitarat joilla olen lyhyen elämäni aikana soittanut. Jos olisi ollut rahat taskussa kun testailin olisin kävellyt ulos uuden kitaran omistajana, GAS vaan kasvoi. Päätös on tehty, Gibson menee pian rahoiksi ja mars liikkeeseen, kattoo sitten kumpaan keppiin riittää rahat. :) Huomasin kyllä että ESP oli huomattavasti LTD:tä tummasaundisempi, eikös noissa suht samat puut ja mikit pitäisi olla? Jaahas... Paljollako se Gibson vaihtaisi omistajaa? Ilmaise, paljonko tahtoisit kitarasta käteistä, niin minä vilkaisen onko minulla tilillä mitään mainitun veroista summaa. Se on vaan tuo G.A.S. veemäinen juttu... Mitään allekirjoituksia/sooloja/ajatuksia tarvita... |
Werihukka 26.04.2007 20:41:22 | |
---|
Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
Dunga 26.04.2007 20:43:16 | |
---|
lol apua |
PLing 26.04.2007 22:13:34 | |
---|
Jaahas... Paljollako se Gibson vaihtaisi omistajaa? Ilmaise, paljonko tahtoisit kitarasta käteistä, niin minä vilkaisen onko minulla tilillä mitään mainitun veroista summaa. Se on vaan tuo G.A.S. veemäinen juttu... Olin äsken kirjottamassa sulle suht pitkää pikaviestiä tuosta kun tajusin samalla kys. keppiä soitellessa kuinka hyvä kitara se olikaan. :) Sori vaan, mutta en taidakkaan pistää kitaraa myyntiin vielä, kyllä se LTD saa kesään ja kesätyörahoihin odottaa. Doh, nakki. |
Ze Kink 27.04.2007 01:58:45 (muokattu 27.04.2007 02:52:27) | |
---|
Hieman tekisi mieli vaihtaa 7okain Springy Sound (vanhaa tuotantoa, -79 tai -80) vaikkapa Tokai Breezy Soundiin, eli siis Teleen, tai ehkä jopa LP:n... Hitto vie, pitäisiköhän? E: Siellä se on torilla nyt :'( On muuten Ebayssäkin yksi nyt, jos jotain kiinnostaa: http://tinyurl.com/ynpeb2Vuotta vanhempi ja perusvärinen tosin. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Ostan Ebow plussan, myy! | Aberrant Vascular |
Twinkle 27.04.2007 16:39:00 | |
---|
|
Räbbänä 27.04.2007 20:50:10 | |
---|
Torin Kramer Stagemaster Deluxe (USA) 1987 meinaa pienoista kaasuttelua aiheuttaa... "Jännä...." |
Wolfie 28.04.2007 10:39:30 | |
---|
Olin äsken kirjottamassa sulle suht pitkää pikaviestiä tuosta kun tajusin samalla kys. keppiä soitellessa kuinka hyvä kitara se olikaan. :) Sori vaan, mutta en taidakkaan pistää kitaraa myyntiin vielä, kyllä se LTD saa kesään ja kesätyörahoihin odottaa. Ay caramba! Niinpä tietysti. Ihmettelinkin miten olisit ollut noin halukas luopumaan. G.A.S. on ihmeellinen luonnonvoima, joka laittaa ajatukset vaeltelemaan kauas normaalista ja keskeisestä. Laita pikaviestiä, kun ajattelit sitten laittaa todella kiertoon Gibsonin. Näillä näkymin on minulla aikaa odotella... Mitään allekirjoituksia/sooloja/ajatuksia tarvita... |