Kasperi Tervonen 23.04.2007 20:47:59 (muokattu 23.04.2007 20:49:30) | |
---|
FTR on kyllä kaikin puolin kova levy. Olen kyllä osittain samaa mieltä siitä, että Alexi oli FTR:n aikoihin kovimmassa soitannassa, mutta jotenki minua ihmetyttää... Luulis, että hänen soittotaidot kasvais/lisääntyis ajan kuluessa, varsinkaan kun ei mistään vanhasta jäbästä ole kyse. Levyillä en oo itte huomannu mitään selvää muutosta soittotaidoissa, ehkä livesoitanta on kärsinyt, mutta johtuisko sekin siitä, että nyt otetaan tietyllä tavalla "rennommin"? Mulla on vähän sellainen fiilis, että miehelle on viime aikoina tainnut maistua viina vähän paremmin kuin treenaaminen. Eikös se Laiho ole telonutkin itseään aika tiuhaan tahtiin ja pitänyt sen takia taukoja soittamisesta? Tuskinpa ne soittotaidot ilman mitään loogista syytä itsestään ruostuvat. E: Follow The Reaper on tosiaan kova levy. :) Oh, you ironic pop-rock fuck. Don't you fuck with METAL |
hullu_ukko 23.04.2007 20:53:48 | |
---|
Jää jotenkin semmoinen kuva että väkisin yritetty tehdä jotain vähän erilaisempaa bodomia, ei sillä että levy olisi huono. Väkisin hyvinkin. Aika lailla tuntuisi siltä, että AYDY on kasattu erilaiseksi Bodomin kasvavan jenkkimarkkinoinnin takia, sillä tyylillisesti se alkaa olla hyvinkin lähellä noita jenkkilän uudempia metalliakteja. Pelkkää omaa spekulointiahan tämä on ja voin olla väärässäkin. Ihan jees lätty tuo kuitenkin on ja muutama melko hyväkin biisi sieltä löytyy, kuten esimerkiksi nimikkobiisi. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK |
''I will wait till the Heaven have fallen. then god shall taste my cock! GOD SUCK COCK DUDE! HE DESERVE TO BE FUCKED IN HIS ASS WITH A KNIFE!'' -Legendaarinen Youtube-kommentti |
ANtTIKRISTUS 23.04.2007 23:49:44 | |
---|
Kuuntelinpa tänään piiitkästä aikaa Bodomia. Oli ihan kivan kuulosta, joskin takavuosiin verrattuna Laihon "äijälaulu" kohdat särähti korvaan pahemmin mitä ennen... olisi saanut jättää ne suosiolla laulamatta (ainakin sillä tyylillä) tai jonkun muun hoidettavaksi. God loves you as he loves satan. |
InYourFace90 24.04.2007 14:44:36 | |
---|
Kuuntelinpa tänään piiitkästä aikaa Bodomia. Oli ihan kivan kuulosta, joskin takavuosiin verrattuna Laihon "äijälaulu" kohdat särähti korvaan pahemmin mitä ennen... olisi saanut jättää ne suosiolla laulamatta (ainakin sillä tyylillä) tai jonkun muun hoidettavaksi. Njoo musta se laulu sopii bödömiin ihan hyvin. Ties miltä kuulostais jos siihen joku power metal laulaja ois laitettu ;) Up The Irons! |
ANtTIKRISTUS 24.04.2007 23:54:43 | |
---|
Njoo musta se laulu sopii bödömiin ihan hyvin. Ties miltä kuulostais jos siihen joku power metal laulaja ois laitettu ;) En kyllä meinannut, että "äijälaulussa" on mitään vikaan vaikka sen saattoi kyllä niin helposti ymmärtää. Laihon vetämänä ei vaan toiminut. God loves you as he loves satan. |
Sutela 25.04.2007 10:54:14 | |
---|
http://reaktori.stadia.fi tuolta tulossa Alexi Laihon henkilöhaastattelu klo 13-14. Luvassa myös Inearthedin demomateriaalia. Voisko joku jotenkin napata tuon koneelle ja pistää vaikka sitten sen ladattavaks kun en pysty sitä juuri tuolloin kuunteleman? Kiitos etukäteen. |
InYourFace90 25.04.2007 18:46:32 | |
---|
http://reaktori.stadia.fi tuolta tulossa Alexi Laihon henkilöhaastattelu klo 13-14. Luvassa myös Inearthedin demomateriaalia. Voisko joku jotenkin napata tuon koneelle ja pistää vaikka sitten sen ladattavaks kun en pysty sitä juuri tuolloin kuunteleman? Kiitos etukäteen. Jaahas olisit sanonu aikasemmin -.- Up The Irons! |
Jormaz 25.04.2007 18:58:28 (muokattu 25.04.2007 18:58:47) | |
---|
Eikö ne Inearthedin biisit ollut jostain ladattavissa? Yksi hyvä biisi oli niissä. a game of bingo gone horribly wrong |
MV 25.04.2007 19:03:32 | |
---|
Eikö ne Inearthedin biisit ollut jostain ladattavissa? Yksi hyvä biisi oli niissä. www.scythes-of-bodom.com Tuolta sai ainakin joskus. |
Räkkipeli 25.04.2007 19:58:09 | |
---|
Ihan jees haastattelu. Alkais alexi tosiaan syömään...kaveritki jo patistaa. =) Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Sutela 25.04.2007 21:23:59 | |
---|
Ihan jees haastattelu. Alkais alexi tosiaan syömään...kaveritki jo patistaa. =) Kerroppas mitä muuta siinä kerrottiin. |
Epi- 26.04.2007 06:34:58 | |
---|
öriöri. |
inCHAOS 26.04.2007 19:04:48 | |
---|
miten muuten menee tuo kun Children of bodom demolla tai EPllä mikä lienee, on ne kaks muuta biisiä (iron, steel, metal ja repent). siis onko niin että bodom ei soita niitä??? Kuuden kielen maisteri |
Mä kyllä tykkään tästä AYDYstä eniten, sit ehkä HCDR. MItä loistavinta. En muuten kauheesti DM:a kuuntele, muttta tämä kyllä kolahtaa. En oo huomannu mitään eroa Laihon soittotaidossa nykyään ja ja niil ekoil levyil. Kova kitaristi ja loistava solisti, tuon tyyliseen musaan. Ootellaan innolla tota seuraavaa kiekkoa. pöö |
masterhat 26.04.2007 21:10:43 (muokattu 26.04.2007 21:11:03) | |
---|
miten muuten menee tuo kun Children of bodom demolla tai EPllä mikä lienee, on ne kaks muuta biisiä (iron, steel, metal ja repent). siis onko niin että bodom ei soita niitä??? hah, mulla taitaa olla jossain tuo mcd vielä, en ole varma oonko antanut jollekin true-fanille joskus. Se onkin sitten bodomin esikoisalbumin jälkeen orkesterin ainoa "levy" mikä hyllystä löytyy Olisko ollut Wizzardyn biisi tuo iron steel metal ja Repent on ainakin cryhavokkia. Ja bodom ei soita niitä vaan se on siis kolmen orkesterin yhteinen ep/whatever. I am the Horsemaster |
Xizor 26.04.2007 22:22:13 | |
---|
En oo huomannu mitään eroa Laihon soittotaidossa nykyään ja ja niil ekoil levyil. Kova kitaristi ja loistava solisti, tuon tyyliseen musaan. Ootellaan innolla tota seuraavaa kiekkoa. Eipä se tosiaan levyllä kuulu, mutta livenä tuntuu menevän hiukka heikommin. Esim. Unholy Alliancessa tuntui pahasti takkuavalta tuo Laihon soitto. The difference between genius and stupidity is that genius has limits. |
InYourFace90 26.04.2007 23:38:42 | |
---|
Eipä se tosiaan levyllä kuulu, mutta livenä tuntuu menevän hiukka heikommin. Esim. Unholy Alliancessa tuntui pahasti takkuavalta tuo Laihon soitto. Mutta keikoilla sitä ollaankin kännissä. En usko, että soittotaito mihinkään on periaatteessa kadonnut. Up The Irons! |
Xizor 27.04.2007 08:49:35 | |
---|
Mutta keikoilla sitä ollaankin kännissä. En usko, että soittotaito mihinkään on periaatteessa kadonnut. Tuskin totaalisesti kadonnut, mutta varmaan itse kukin tietää miten soittotaito "rappeutuu" jos pitää paljon taukoja soittamisessa. (Varsinkin jos puhutaan todella teknisestä matskusta) Mua ei ainakaan kiinnosta lähteä katsomaan mitään B-laatuista kännisoittoa keikoille. Tosin onneksi on vielä niitäkin artisteja, jotka oikeasti haluaa keikoilla näyttää yleisölle parasta osaamistaan. The difference between genius and stupidity is that genius has limits. |
Sutela 27.04.2007 11:06:33 | |
---|
Mutta keikoilla sitä ollaankin kännissä. En usko, että soittotaito mihinkään on periaatteessa kadonnut. Justiin Laiho sano tossa Reaktorin haastattelussa että ääliömäisin tapa pilata keikka on olla kännissä. |
Marshallga 27.04.2007 19:53:01 | |
---|
Tuskin totaalisesti kadonnut, mutta varmaan itse kukin tietää miten soittotaito "rappeutuu" jos pitää paljon taukoja soittamisessa. (Varsinkin jos puhutaan todella teknisestä matskusta) Mua ei ainakaan kiinnosta lähteä katsomaan mitään B-laatuista kännisoittoa keikoille. Tosin onneksi on vielä niitäkin artisteja, jotka oikeasti haluaa keikoilla näyttää yleisölle parasta osaamistaan. Jostain olen kuullut Laihon sanovan soittelevan päivisin vielä tänäkin. Mies kuulemma itsekin on myöntänyt, että vaikka kuinka yrittäisi pitää tekniikkaa kunnossa, niin motoriikka ei tahdo enää antaa periksi. Edit: tekstiä sekavampaa etsiä saa |