Strutsi 20.04.2007 10:23:50 | |
---|
Kyllä sitä itsekin on Podin kanssa tullut ruuvailtua Tool-saundeja. Aidolta kuulostavat yleensä siihen saakka, kun vertaa alkuperäiseen :D. Minäkin joskus taisin yrittää ENGListä saada samanlaista soundia. Crunch kanavaa kevyesti tubescreamerilla boostaten. Kyllähän se kuulosti samalta kunnes kuuli taas alkuperäisen. Mutta kyllähän se melko lähelle meni. :D "If you feel bad about eating your dead mom, we can dig a grave and you can puke into it." -Monty Python |
Phiiter 24.04.2007 01:11:36 | |
---|
Ohho. Tool kolahtanut aikas kovaa juuri. Vittiläinen sitten sitä huomasi että puolet musasta mitä kuuntelee on tuulia. Upea ja omalaatuinen orkesteri. Mut harva meistkää on tehty vakavissaa. |
IronWalrus 24.04.2007 09:53:51 (muokattu 24.04.2007 09:55:25) | |
---|
Maailman toiseksi paras yhtye heti Beatlesin jälkeen ja näin ollen paras nykybändi, ihan kirkkaasti. Bongasin muuten netistä hujua että Kalifornian taiderunkkarit olis rantautumassa syksymmällä takaisin vanhalle mantereelle?! Olisiko nyt, sopivasti vielä ennen inttiä, mahdollisuus korjata missattu Ruisrock?! Seuraamme tilannetta. EDIT: Np - The Pot. Ei tällasta musiikkia vaan tee tavalliset kuolevaiset. Ja tämä on sentään ylikaupallinen singlerepäisy, sing-along kertosäkeineen kaikkineen. ;) |
PomppoK 24.04.2007 17:31:38 (muokattu 24.04.2007 17:32:00) | |
---|
Koska en ole vielä ehtinyt tähän ketjuun huudella mitään irrallisia merkityksettömiä lausahduksia, totean nyt, että Jambin on oltava kenties taidokkain kevyen musiikin rykäisy so far. "Vastarinnan tekijät ovat pikemminkin nautiskelijoita. Eikä ketään ole koskaan pantu vankilaan impotenssin tai pessimismin vuoksi." |
miscage 24.04.2007 17:55:34 | |
---|
Koska en ole vielä ehtinyt tähän ketjuun huudella mitään irrallisia merkityksettömiä lausahduksia, totean nyt, että Jambin on oltava kenties taidokkain kevyen musiikin rykäisy so far. I agree. Uskomaton biisi. "Kaikki maat on paskoja, ja kaikkien maitten asukkaat on paskoja. Onks missää mitää paikkaa mikä ei oo mikää "maa"?" |
bedlam 24.04.2007 18:45:55 (muokattu 24.04.2007 18:48:38) | |
---|
Koska en ole vielä ehtinyt tähän ketjuun huudella mitään irrallisia merkityksettömiä lausahduksia, totean nyt, että Jambin on oltava kenties taidokkain kevyen musiikin rykäisy so far. Minulle Jambi toimittaa melkeinpä täytebiisin virkaa Tool-skaalassa. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Antti Takalo 24.04.2007 19:33:56 | |
---|
Minulle Jambi toimittaa melkeinpä täytebiisin virkaa Tool-skaalassa. Tuo kappale onnistuu kyllä jakamaan mielipiteet harvinaisen selkeästi. Omaan korvaan se taas toimii aivan loistavasti, ja edellisessä ketjussa parjattu tahtikikkailu juuri ennen sooloa on minusta todella loistava eikä suinkaan vaan turhaa kikkaa. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #2;
Kadonneen Pröötin metsästäjä.
Riutta |
Osmo 24.04.2007 23:48:28 (muokattu 24.04.2007 23:48:55) | |
---|
Minulle Jambi toimittaa melkeinpä täytebiisin virkaa Tool-skaalassa. Kovin samoilla linjoilla. Jotenkin kehkeytymätön naputtelu, mutta toisaalta on sillä hetkensä. Ei mitään dynamiittia. Pixies. |
ydinaukio 25.04.2007 17:45:20 | |
---|
Jambi taitaa olla suurin syy miksi kammoan 10000 days-albumia. Suorastaan nolo biisi. |
kingdom 25.04.2007 22:22:15 | |
---|
Jambi taitaa olla suurin syy miksi kammoan 10000 days-albumia. Suorastaan nolo biisi. Huh, nämähän alkaa olla jo aika rankkoja arvosteluja. Mun mielestä taas Jambi toimii erittäin hyvänä kakkosraitana. Tiukka ralli. |
tuomittu 25.04.2007 22:34:33 | |
---|
Jambihan on levyn ehdottomasti paras piisi. Taijjatte olla vaan tyhmiä, ku ette sitä tajua, hö. I broke my G-string while fingering a minor. |
gorgonoidi 25.04.2007 22:39:41 | |
---|
Jambi taitaa olla suurin syy miksi kammoan 10000 days-albumia. Suorastaan nolo biisi. Ootko tosiassas vai ammutko tarkoituksella hieman ylitte? Eihän se ny noin paska voi olla? Omasta mielestäni vallan mainio biisi. Ei suinkaan paras, mutta hyvä. |
Mursukanta 25.04.2007 23:41:14 | |
---|
Mitä siinä Jambi biisissä tapahtu.. en muista. Auttakaa |
ydinaukio 26.04.2007 01:39:14 | |
---|
Ootko tosiassas vai ammutko tarkoituksella hieman ylitte? Eihän se ny noin paska voi olla? Omasta mielestäni vallan mainio biisi. Ei suinkaan paras, mutta hyvä. Kyllä se on ihan paska. Se riffi on ihan järkyttävän huono ja koko biisi on ihan kuolettavan tylsä, mutta ne on taas yrittäneet saada siitä mielenkiintoista keksimällä jotain hassuja tahtilajeja. |
kyllähän viimoisen levyn ainoat biisit joita jaksaa ylipäätänsä kuunnella ovat vicarious, jambi ja the pot. näen jo kuinka kaikki tähtikarttoja basistin tukasta etsivät hc-fanit suuttuvat tästä kommentista :) "Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula |
kingdom 26.04.2007 14:37:51 (muokattu 26.04.2007 14:38:18) | |
---|
kyllähän viimoisen levyn ainoat biisit joita jaksaa ylipäätänsä kuunnella ovat vicarious, jambi ja the pot. näen jo kuinka kaikki tähtikarttoja basistin tukasta etsivät hc-fanit suuttuvat tästä kommentista :) 10,000 Daysin olisi pitänyt olla tupla-EP, joka sisältää biisit Vicarious, Jambi, Wings For Marie-kaksikko, Lost Keys ja Rosetta Stoned. Muista biiseistä en oikein vieläkään perusta. The Pot olisi julkaistu erikseen sinkkuna. Eipä tämä tosin ollut eka kerta kun Toolin pojat unohtivat kysyä minun mielipidettä ennen julkaisua... :( |
carnation 26.04.2007 14:47:27 (muokattu 26.04.2007 14:50:35) | |
---|
10,000 Daysin olisi pitänyt olla tupla-EP, joka sisältää biisit Vicarious, Jambi, Wings For Marie-kaksikko, Lost Keys ja Rosetta Stoned. Muista biiseistä en oikein vieläkään perusta. The Pot olisi julkaistu erikseen sinkkuna. Noiden biisien yhteispituushan on jo melkein normialbumin pituus. Mutta kuka olisi odottanut/hyväksynyt Toolilta jotain vähän alle 50-minuuttista levyä? Aika vähän siinä olisi silti musiikkia kylläkin, varsinkin kun on tottunut Æniman ja Lateraluksen pituuksiin. Olisin itse pudottanut 10,000 Daysilta Lipan Conjuringin, The Potin ja Viginti Tresin, kaikista muista tykkään, jopa Intensionista ja Right In Twosta joita ei monesti mainita (ainakaan positiivisessa mielessä). Niissä on jotain rauhoittavaa ja "meditatiivista". Musiikillisestihan ne ovat kylläkin kuin Lateralukselta repäistyjä, omalla tavallaan hiilipaperikopioita siitä mitä Tool on tehnyt ennenkin. Mutta mulle toimii. |
W4R 26.04.2007 14:49:35 | |
---|
Oho, minäkin kyllä oon pitäny Jambia ihan levyn kärkibiiseisnä. Siinähän on hyvää kontrastia juuri bändin rytmiseikkailun ja Keenanin maalailun kesken. Munsta ainaski. Kyllä ennen levyn julkaisua pitäisi suorittaa jonkunnäköinen suuntaa antava kansanäänestys. Näin saataisiin kaikki tyytyväiseksi. :) "Today the only voice of reason would have to be the sound of the soup of the season hitting ground" -D. Gildenlöw |
aksiom 26.04.2007 18:18:20 | |
---|
Olisin itse pudottanut 10,000 Daysilta Lipan Conjuringin, The Potin ja Viginti Tresin, kaikista muista tykkään, jopa Intensionista ja Right In Twosta joita ei monesti mainita (ainakaan positiivisessa mielessä). Täytynee tähän väliin varmaan mainita että Right In Two on imho 10000d:n ja koko Toolin parhaita viisuja. Ja nyt vuoden kuuntelun jälkeen pystyn jo varmuudella myöntämään 10,000d:n olevan aivan loistava levy. Silti Lateraluksen varjossa. if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing |
reino 26.04.2007 21:06:12 | |
---|
Olin kerran tissibaarissa ja siellä joku lady tanssi Rigth in Twon tahtiin. Muuten en veisusta erityisesti pidä, mutta jotenkin yllätti siellä :D Jambi on vähän tökerön kuuloinen veisu minun mielestä. Ne Shine on kohdat pelaa ihan hyvin, mutta alun jyräriffittely ei ole missään vaiheessa kolahtanut. Sen verran vielä, että The Pot ja Wingsit on kyllä todella hyviä biisejä uudelta levyltä. ding-dong |